Toon posts:

welke tas voor mn minolta s3/404 nemen??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ja ik heb dan de minolta s404 en vraag me af welke tas hiervoor echt een aanrader qua prijs en kwaliteit. Ik heb weleens gezocht na de originele van minolta maar die is duur, en wordt in de meeste winkels afgeraden. Iemand een idee? Het liefst eentje die ook ruimte heeft voor mn geheugenkaartje.

Verwijderd

Op zondag 07 april 2002 13:59 schreef mightyspawn het volgende:
ja ik heb dan de minolta s404 en vraag me af welke tas hiervoor echt een aanrader qua prijs en kwaliteit. Ik heb weleens gezocht na de originele van minolta maar die is duur, en wordt in de meeste winkels afgeraden. Iemand een idee? Het liefst eentje die ook ruimte heeft voor mn geheugenkaartje.
Ik ben zelf naar combi gegaan en die hebben een grote collectie tassen. Camera meenemen of even het formaat noteren. Ik had voor mijn minolta s404 binnen 5 minuten een goede tas gevonden voor minder dan 10 euro. Mijn tas heeft btw geen apart vakje voor geheugenkaartjes.

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Kheb voor me S304 een scheerapparaatachtig tasje :)

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Verwijderd

Heeft iemand een foto van die orginele Minolta tas? Ik heb echt lang lopen zoeken met google, maar ik heb niets kunnen vinden. Hij is ook zeer moeilijk verkrijgbaar, enige winkel waar ik hem heb kunnen vinden is Webvoordelig.

Weet iemand overigens een site waar je veel accessoires voor de s304/404 kan kopen? Ik bedoel dan accu, lenzen, filters, statief, enz, enz.

Verwijderd

Topicstarter
vertex dat zou ik ook heel graag willen weten :)

Verwijderd

Ik kan je wel een klein beetje op weg helpen, dit heb ik tot nu toe aan accessoires kunnen vinden:

GP Powerbank Smart
Minolta S304/S404 Tas
2x GP NiMH Accu 1800mAh
Minolta Netadapter AC-2L
Minolta EBP-100 Battery Pack
B&W Digital Pro Filter 35,5mm
Minolta RC-3 IR Afstandbediening

Ik zoek alleen nog wat meer lenzen, filters & een statief, die spullen zijn erg moeilijk te vinden.

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:01

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Kijk eens op http://www.lowepro.com/pages/bySeries/dres.htm de digital resolution series zijn speciaal voor digitale camera's met een extr vakje voor vier AA batterijen en een extra geheugenkaart. Je kan de lowepro tassen vrijwel in iedere fotozaak kopen.

Ikzelf heb een D-res 20AW, daar past mijn Dimages S304 met UV filter er op NET in, je moet ook oppassen dat je de draaiknop niet langs de achterkant ddraait en daramee je camera aan zet. Ik gebrukte deze tas ook voor mijn Minolta Dimage 2300 en vind het niet echt nodig om een nieuwe te kopen. Ik denk dat de D-res 30AW het beste past.

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

Verwijderd

Even een off-topic vraagje, heeft zo'n UV filter nou nut? Ik heb ooit gelezen dat het alleen nu heeft op grote hoogte, in hoevere dit waar is weet ik niet.

Verwijderd

Topicstarter
ja da heb ik gelezen over die on/off knop dat je moet uitkijken dat die niet aangaat. nie goed voor je lens die er dan uit wil komen.

gewoon een plakbandje over die knop plakken.

• Raymond v/d H
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 29-01 16:54
Ik gebruik een lowepro z20 voor m'n s304.. daar past ie precies in :)

Maar ik zou zeggen neem je cam en spullen mee naar een fotozaak en probeer 't gewoon...

• hereweare67893
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Op zondag 07 april 2002 14:28 schreef Vertex het volgende:
Heeft iemand een foto van die orginele Minolta tas? Ik heb echt lang lopen zoeken met google, maar ik heb niets kunnen vinden. Hij is ook zeer moeilijk verkrijgbaar, enige winkel waar ik hem heb kunnen vinden is Webvoordelig.
Wil je nog steeds die foto hebben?

Verwijderd

Ja, als het kan wel.

• hereweare67893
  • Niet online

Verwijderd

http://www.lowepro.com/

Zo'n zak heb ik, kost wel wat, maar die zijn wel supergoed.

• hereweare67893
  • Niet online
Die tas van Minolta is trouwens gewoon bij Webvoordelig te krijgen (mocht je het nog niet weten) :)

Verwijderd

Bedankt voor de foto's, dat bespaart mij weer wat geld :)

• hereweare67893
  • Niet online
Op zondag 07 april 2002 20:32 schreef Vertex het volgende:
Bedankt voor de foto's, dat bespaart mij weer wat geld :)
Graag gedaan hoor ;) Op zich is het een best fijn tasje, past er wel goed in, en is altijd leuk als je het cadeau krijgt :P

Verwijderd

Topicstarter
voor de rust is het niet echt veel, ga wel voor een lowepro 20,25 of 30

morgen ff in de winkel rondneuzen.

• Cybersijp
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-03 17:38
Lowe pro tassie kopen?

Ik heb nl net een Minolta Dimage s 404 gekocht met een Lowe pro tasje een D res 20 Aw.( aw staat trouwens voor alll weather, er zit zelfs een soort regenpak op maat aan de tas voor het geval het regent)( wordt je cam niet nat )

Maar ik zoek eigenlijk wat groters, interesse?( voor een mooi prijsje natuurlijk)

Oh ja verzend kosten zijn voor mij...

post maar ff een replytje dan in dit topic!

Mijn lieve dochter Jo-Anne Chloé : Machtig kind, dat ook van friet houd, maar wil dat nou niet???

Verwijderd

Topicstarter
hmm kut heb hem net gekocht :), zal ik hem terug kunnen brengen??

• Cybersijp
Denk het wel, heb je het bonnetje nog?
Anyway ik kijk wel ff morgen of zo of je het voor elkaar hebt gekregen.Tas is trouwens maar een week oud net als mijn Cam btw.

Mijn lieve dochter Jo-Anne Chloé : Machtig kind, dat ook van friet houd, maar wil dat nou niet???

Verwijderd

Topicstarter
nee, geen zin om terug te brengen. vind het goed zo. helaas

• Cybersijp
okay no problemo.... :7

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 18:56

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Ik heb gewoon een standaard soft-case van hetzelfde merk gekocht. :)

Ben er zeer tevreden mee, hij is lekker klein! :9

Afbeeldingslocatie: http://www.meendering.demon.nl/zooi/tasje.JPG

Whatever.

• Cybersijp
update, tas is al weg ;)

• Fleshi
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-03 20:49
Op zondag 07 april 2002 19:43 schreef JvH het volgende:
Beetje vage pics, maar zo kan je het wel redelijk zien:

http://www.endoria.net/upload/?bekijk=1815955562
http://www.endoria.net/upload/?bekijk=2987774031
Heeft iemand wat duidelijkere foto's van deze tas (Minolta Tas S-304/S-404).
Ow ja zou iemand ook wat ervaringen over deze tas kunnen posten, anders ga ik een andere kopen.

Verwijderd

Topicstarter
koop aub een andere daz echt het kutste ding wat ik in mn heel me leven gezien heb aan camera tassen. koop een low pro, verkijgbaar bij o.a. combicenter. is perfecte tas heb hem zelf ook

• Fleshi
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-03 20:49
Op maandag 06 mei 2002 10:40 schreef mightyspawn het volgende:
koop aub een andere daz echt het kutste ding wat ik in mn heel me leven gezien heb aan camera tassen. koop een low pro, verkijgbaar bij o.a. combicenter. is perfecte tas heb hem zelf ook
Wat is de website van combicenter dan kan ik eens kijken of het iets is :)

Verwijderd

Topicstarter
kijk voor die tassen op www.lowpro.com

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

ik ben de fotozaak binnengewandeld en heb een tasje voor een M.S404 gevraagd... gast kwam ergens mee aanzetten en die was perfect, paste precies (camera + 4 batterijen + extra geheugen) :)
Pagina: 1