Toon posts:

Nieuwe Beeldscherm Palm III xe ?!?!?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
He hallo,

Ik heb een probleempje. Mijn beeldscherm van mijn Palm III xe heeft het begeven. Maar ik heb geen zin om hem naar Palm toe te sturen. Want ik kan hem zelf maken als ik een los beeldscherm heb.

Wie heeft of kent een zaak die losse beeldschermen verkoopt voor Palm III xe???

Alvast heeel erg bedankt!!!,

Groetjes,

HappyFace

• pietervl
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12:27
Dit misschien wat??

http://www.palmscreens.co.uk/

Verwijderd

Aantal posts: 14
Gem. aantal posts/dag: 1

hmm en je weet nog steeds niet dat je die groet onzin aan het begin en toedeloe en bedankt op het einde weg kunt laten.

hmmm vreemd

Verwijderd

ok nu ff serieus :)

waarvoor heb je een beeldscherm nodig als je hem zelf kunt repareren :?

mischien op tweakers pricewatch iets te vinden?

Verwijderd

Wat ik begrepen heb van oa Palm V(x) en Palm M50x, is dat het vervangen van het scherm een onbegonnen zaak is. Dat ding zit met zulke fijn-electronica aan de rest van je apparaat dat het nauwelijks zelf te doen is. Misschien dat je heel erg handig bent, maar laten repareren of gewoon een nieuwe kopen is denk ik de beste oplossing.

Verwijderd

Topicstarter
Mightyspawn...... Ik weet niet waar jouw manieren zijn.... Maar ik ken ze nog....
Plus....Ik kan zelf wel repareren, maar niet met een gebroken scherm. Ik bedoel dan daarmee als ik een nieuw scherm heb dan kan ik die er zo inzetten

En trouwens Pietervl Hartstikke bedankt!

Maar bestaan er geen winkels in Nederland, die dit ook verkopen???

• pietervl
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12:27
Denk het niet.
Er is wel een Nederlandse site die geheugenupgrades doet voor Palms, maar voor screens linken ze je door naar palmscreens.co.uk wat wel een vriend van de maker is.
Misschien dat je het daar kan proberen??

http://www.sfinx.demon.nl/palm/

• Martin Sturm
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 03-03 16:50
Op zondag 07 april 2002 16:59 schreef HappyFace het volgende:
Mightyspawn...... Ik weet niet waar jouw manieren zijn.... Maar ik ken ze nog....
Plus....Ik kan zelf wel repareren, maar niet met een gebroken scherm. Ik bedoel dan daarmee als ik een nieuw scherm heb dan kan ik die er zo inzetten

En trouwens Pietervl Hartstikke bedankt!

Maar bestaan er geen winkels in Nederland, die dit ook verkopen???
* Wij tweakers doen elkaar permanent de groeten. Het is dus niet nodig om steeds ruimteverspillende "greetz [user]" of iets dergelijks onder je post te plakken. Als je perse zoiets wilt kun je daar je signature voor gebruiken (zie latere uitleg).
Da's dus uit de FAQ

Verwijderd

Topicstarter
Maar bestaat er echt geen winkel in Nederland die Palm-schermen verkoopt???

(hmm ik heb de FAQ niet goed gelezen)
Pagina: 1