weet iemand de preciese bestandsnaam van de nieuwste update van halflive... ik heb 'm namelijk hier ergens op m'n schijf staan, wie ik ooit eens gedownload heb, met m'n isdn lijntje
maar weet biegot nie meer waar, het was iets met 1108 geloof ik
Zoek je op *hl*11*.exe oid.
HIER eens kijken misschien? 
Voor de bestandsnaam hoef je hem natuurlijk niet weer helemaal opnieuw te downen hè.
En anders gewoon zoeken naar .exe bestanden groter dan een X aantal MB die de laatste week gemaakt zijn.
Je weet namelijk vast nog wel hoe groot het ongeveer was toch? En die Windows zoekfunctie zit er niet voor niks in.
Voor de bestandsnaam hoef je hem natuurlijk niet weer helemaal opnieuw te downen hè.
En anders gewoon zoeken naar .exe bestanden groter dan een X aantal MB die de laatste week gemaakt zijn.
Je weet namelijk vast nog wel hoe groot het ongeveer was toch? En die Windows zoekfunctie zit er niet voor niks in.
🌞🍃
met meerdere *-dingen in een bestandsnaam zoeken zal iig niet werken, wat de bestandsnaam is weet ik ook nietOp zondag 07 april 2002 13:38 schreef Vae Victis het volgende:
Zoek je op *hl*11*.exe oid.
Werkt echt wel,Op zondag 07 april 2002 13:40 schreef veldmuis het volgende:
[..]
met meerdere *-dingen in een bestandsnaam zoeken zal iig niet werken, wat de bestandsnaam is weet ik ook niet
Hier staat ie op zipdisk opgeslagen als "1108.exe" dus moetje daar eens naar zoeken.
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Verwijderd
jij was me voorOp zondag 07 april 2002 13:43 schreef M@NIC het volgende:
Psssst! Het is Half-Life
Pagina: 1