Satelliet speakers zonder sub?

Pagina: 1
Acties:

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 10:40
Zijn er satelliet speakers te koop die zonder aparte basspijp/kast aan een stereo gehangen kunnen worden? Mijn oma (jaja ;)) is nl op zoek hiernaar, aangezien ze achterlijk lelijke standaard speakers bij een setje heeft gekregen maar totaal niet van diepe tonen houdt :)

Ik heb lopen zoeken, maar zie alleen maar speakers incl basspijp. Iemand ideeen, suggesties?

Verwijderd

koop earphones van sony voor je oma, heeft de rest er ook geen last van als ze zit te computeren :)

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:47

JvS

Ik heb hem zelf ook

koop van die kleine solid speakertjes ofzo, daar komt amper diep laag uit. chario heeft een syntar surround, mooi plat en klein... En geen laag onder de 100Hz gok ik zo

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• mymind*
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-03 19:17

mymind*

A Beautiful Mind

Misschien is het een optie om de bas naar beneden te draaien, dat heeft IMHO hetzelfde effect als sattelieten zonder sub.
Of moeten de speakers echt klein zijn?

• Jasper
Op zondag 07 april 2002 14:59 schreef mymind* het volgende:
Misschien is het een optie om de bas naar beneden te draaien, dat heeft IMHO hetzelfde effect als sattelieten zonder sub.
Of moeten de speakers echt klein zijn?
De speakers moeten idd echt klein zijn.

Ik zal eens kijken naar die solid speakertjes.
Op zondag 07 april 2002 13:26 schreef HavocChamp het volgende:
.., heeft de rest er ook geen last van als ze zit te computeren :)
Tis voor een stereo-installatie :)

• Hillie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03:36

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

Op zondag 07 april 2002 13:38 schreef JvS het volgende:
koop van die kleine solid speakertjes ofzo, daar komt amper diep laag uit. chario heeft een syntar surround, mooi plat en klein... En geen laag onder de 100Hz gok ik zo
Dat valt heel erg mee. Ik heb die onlangs beluisterd voor m'n moeder, tegelijk met ong. zelfde formaat Tannoy's. Die Tannoy dingen waren beroerd, maar die Chario's klonken erg goed. Het zijn geen pompende baskasten, maar je hoort er gewoon goede bas uit. Zeer zeker niet teveel. Ik denk dat oma hier wel tevreden mee is. Je kunt de lage tonen wel horen, maar haar pacemaker wordt niet van de plaats getrild door allerlei zware beukbas ofzo. :)

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

• Jasper
Quote van Snijders Hifi
De nieuwste speaker van Chario is de Constellation Lynx. Deze kleine luidspreker is net als de Syntar en de Hiper serie gemaakt van 22 mm MDF maar afgewerkt met zijkanten van massief kersen of notenhout. De tweeter van deze luidspreker is een eigen ontwerp van Chario en de kroon op een ontwikkeling van meer dan twee jaar.

Maar het mooist aan deze speaker is z'n prijs, slechts 799,- euro voor een stel.

Afbeeldingslocatie: http://www.snijders-hifi.com/images/chario_lynx.jpg
Nice! :9

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:01

Jag

Basspijp :P. Zo'n ding heet een subwoofer :) (ff titel aangepast).
Pagina: 1