Nederlandse kanalen op de satteliet? (analoog)

Pagina: 1
Acties:
  • 112 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• xonide
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-08 08:15
ik ben onlangs aan dit apparaat gekomen

http://home.t-online.de/home/onairsat-kom/0014064.htm

nou vroeg ik mij af. (het is voor op een camper) kan ik hierop nederlandse zenders in frankrijk ontvangen?

bedankt

(zit een schotel bij )

-

• pistole
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14-08 22:52

pistole

Frutter

volgens mij heb je voor Ned1,2,3 een normale antenne nodig.

En de commerciëlen... die zijn digitaal toch?

Ik heb ook zo'n ding in de schuur liggen, en als ik em op de Astra richt dan is het 99% duits.

Ik frut, dus ik epibreer

• xonide
ik vind ook idd heel veel duits.. maar gaat dus om nederlandse zenders.. rtl4 ofzo of andere meuk.. dat we ff het nieuws kunnen volgen ed..

volgens mensen hier uit de buurt kan het? maar hoe?

-

• internetinfo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:24
toch niet, een oom van me is in Zwitserland gaan wonen en die heeft dus een schotel van (echt niet overdreven) 1,2 M diagonaal gekocht. en hij ontvangt NL 1,2,3 RTL, SBS yourin, V8, Net 5. Echt alles :) net zo kewl >:)

• ralfbosz
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-08 07:38

ralfbosz

xm create bosz -c

Op zondag 07 april 2002 13:20 schreef internetinfo het volgende:
toch niet, een oom van me is in Zwitserland gaan wonen en die heeft dus een schotel van (echt niet overdreven) 1,2 M diagonaal gekocht. en hij ontvangt NL 1,2,3 RTL, SBS yourin, V8, Net 5. Echt alles :) net zo kewl >:)
Beetje overdreven voor Zwitserland. Mijn zus heeft toen ze in Finland woonde een gewone 60cm schotel waar ze ook het Canal+ pakket op kreeg (dus Nederland 1, 2, 3, de commercieelen en de filmkanalen van Canal+). Je hebt voor de ontvangst van de Nederlandse zenders een digitale decoder nodig + een kaartje van Canal+ (ja zelfs alleen voor de 'gratis' zenders).

Wel cool zit je aan de rand van Helsinki in een flat en als je niet beter wist kon het ook een flat in Nederland zijn, alle zenders gewoon te ontvangen B-).

rm -r *

• SjaakTrekhaak
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14-08 15:11
analoog kun je alleen maar naar Bvn kijken

Analoog:wens ik je veel plezier met BVN tv (beste van de nederlanse televisie) :r

Digitaal: kun je alle nederlanse zenders kijken.

Analoog is het oudere systeem

[url=http://specs.tweak.to/[/url] / Specs 2 \ 24 uren in een dag, 24 bierflesjes in een krat........ Toeval?

• xonide
Op zondag 07 april 2002 13:24 schreef sjaaktrekhaak17 het volgende:
analoog kun je alleen maar naar Bvn kijken

Analoog:wens ik je veel plezier met BVN tv (beste van de nederlanse televisie) :r

Digitaal: kun je alle nederlanse zenders kijken.

Analoog is het oudere systeem
en dat is? een samenvatting van de nl tv ofzo? en hoe of wat kan ik dat ontvangen.
is daar een site voor met informatie?

-

• BartNL
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08-08 14:38

• xonide
Apparatuuradvies Europa, Nabije-Oosten en Noord-Afrika
Om BVN-TV te ontvangen heeft u een digitale satellietontvangsset nodig. Deze set bestaat uit een schotelantenne met ontvangstkop en een digitale ontvanger
Dat is wat ik kan vinden op De site van BVN-TV ...? weet je zeker dat het ook op een analoge kan?

-

• SjaakTrekhaak
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14-08 15:11
Sorry het klopt dat bvn niet meer analoog |:( te ontvangen is. Heb ff bij google gezocht en vond een kranten artikel waar in staat dat bvn als sinds eind 99 niet meer analoog te ontvangen is. Ik had vroeger ook z'on analoog setje. Nu heb ik digitaal. als je op de volgende link klikt zie je welke zenders je allemaal analoog kan ontvangen:

http://www.astra.lu/tv-radio/guide/lineup/markets/NL_analogfree.htm

zijn allemaal free to air kanalen. Dat betekend dat je er geen abonement voor nodig hebt.

[url=http://specs.tweak.to/[/url] / Specs 2 \ 24 uren in een dag, 24 bierflesjes in een krat........ Toeval?

• xonide
Bedankt, zo te zien heb ik er dus weinig aan.. :( maja dan maar mtv of eurosport kijken savonds of als het regent :)

zijn er nog meer mogelijkheden met een analoge reciever? nee zeker..

-

• Bigfoot
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-03 16:32
Met een analoge receiver ontvang je geen Nederlandse zenders. Wel veel Duitse op de Astra en nog wat andere voornl. ontinteressante meuk op andere satellieten mits je schotel groot genoeg is.

Verwijderd

Op zondag 07 april 2002 13:14 schreef xonide het volgende:
ik ben onlangs aan dit apparaat gekomen

http://home.t-online.de/home/onairsat-kom/0014064.htm

nou vroeg ik mij af. (het is voor op een camper) kan ik hierop nederlandse zenders in frankrijk ontvangen?

bedankt

(zit een schotel bij )
Alleen de schotel zal je nog kunnen gebruiken, want met deze satbox kun je helemaal niks, zelfs niet decoderen, wat je bij de Nederlandse zenders nodig hebt. En zoals al eerder gezegd kun je haast niks meer analoog ontvangen & zeker niet de Nederlandse zenders.

Mocht je er 'n beetje geld voor over hebben, dan zou ik 'n Humax 5400 (zo'n 460) euro, of 'n XSAT-410 (iets goedkoper)kopen.

Verwijderd

geen analoge zooi meer, dat is al sinds 1998/99, daarvoor kon je zo deen luxcrypt ofzoiets kopen, en de descrambledde de signalen zodat je rtl4 etc kon kijken.

en het leuke van die luxcrypt gevallen die kon je kei simpel ombouwen om weer filmnet (nu canal) gratiz te kijken.

• Bigfoot
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-03 16:32
Op maandag 08 april 2002 17:17 schreef mightyspawn het volgende:
geen analoge zooi meer, dat is al sinds 1998/99, daarvoor kon je zo deen luxcrypt ofzoiets kopen, en de descrambledde de signalen zodat je rtl4 etc kon kijken.

en het leuke van die luxcrypt gevallen die kon je kei simpel ombouwen om weer filmnet (nu canal) gratiz te kijken.
Kan nog steeds maar zonder geluid toch?

• xonide
jeej... zonder geluid... haha

-

Verwijderd

alle nl kanalen zitten op de digitale schotel dus niet te ontvangen met een analoge schotel een digi tale kost 450 euro of zo
Pagina: 1