Juist gaaf man, hang hem aan je muur, CD-spelers e'd aan de zijkant, ik zou hem alleen proberen zo klein mogelijk te houden, zodat je mobo er gewoon precies in past. Ik vind het echt wel een gaaf idee...
Wat ik denk ik zou doen is eerst de backplate en frontplate op elkaar schroeven (18 mm MDF), vorm optekenen, zagen, schuren tot de bochten mooi rond zijn.
Dan de schroeven er uit halen, en een groot gat in de frontplate zagen, zodat je alleen de randen over houd voor de structuur. Dan zou ik de back en frontplate met latjes hout op de juiste afstand van elkaar zetten.
En dan zou ik een lange strip aluminium nemen, die precies de breedte van de kast heeft, en die om de vorm heenbuigen, je kan hem dan met kleine bolle schoefjes in het hout schroeven, of vastlijmen (wel ff goeie lijm zoeken)
Sorry dat ik een beetje doordraaf, maar ik zie het al helemaal voor me

Zit alleen nog een beetje met de voorkant, eigenlijk zou je daar dan ook een plaat aluminium voor moeten nemen (al dan niet met window) maar dan moet je die zo maken dat hij makkelijk te verwijderen is (thumbscrews in het hout?) maar dan zit je nog een beetje met de randen zeg maar, alhoewel, als je een dik genoege plaat kan vinden en de zeikant net een halve mm over de rest heen laat steken dan zou het in mijn ogen een te gekke kast zijn.
Wel even zorgen dat je voldoende blowholes in je kast maakt, zou er 2 in de onderkant doen, en 2 in de bovenkant, laat je de lucht van onder naar boven door je kast lopen, alhoewel een dergelijk ontwerp ook zeer geschikt zou zijn voor watercooling.
maak je een dubbel window waar je door heen kijkt, heb je een prachtig reservoir

luchtbelletjes er in zouden wel erg stoer zijn, maar da's niet echt handig i.v.b. waterkoeling. Zucht...
Als ik nooit zou lannen zou ik zo'n kast bouwen, lijkt me echt gaaf, alleen jammer dat als je hem mee wil nemen, je kan hem niet neerzetten enzo...
Wat doe je met de kabels? eigenlijk zou je die door de muur naar achter je monitoren laten lopen, zodat je ze niet ziet, moet je waarschijnlijk wel verlengkabels kopen, maar dat is niet zo'n probleem, anders moet je wel een beetje nette bos er onder uit laten hangen...