Een vraagje. We zitten hier met Theme Park World, maar het lukt ons niet om een looping te maken met de achtbaan. We hebben practisch alles geprobeerd maar het lukt niet echt.
Iemand een idee?
Thnx.
Iemand een idee?
Thnx.
Verwijderd
heb je alles al upgeraden?Op zondag 07 april 2002 12:41 schreef The_Tzar het volgende:
Een vraagje. We zitten hier met Theme Park World, maar het lukt ons niet om een looping te maken met de achtbaan. We hebben practisch alles geprobeerd maar het lukt niet echt.
Iemand een idee?
Thnx.
upgeradenOp zondag 07 april 2002 12:42 schreef OrkBozz het volgende:
[..]
heb je alles al upgeraden?
Verwijderd
hehe LOp zondag 07 april 2002 12:55 schreef The_Tzar het volgende:
Mijn vriendin is je heel erg dankbaar.
En ze schaamt zich rot dat ze daar niet zelf aan had gedacht.
LOL
Weet je toevallig nog waarvoor die twee rechterknopjes zijn die je hebt als je het control panel van een roller coaster voor je hebt?
Verwijderd
dat snap ik nou nietOp zondag 07 april 2002 13:35 schreef The_Tzar het volgende:
Daar is ze inderdaad wel verdomd goed in. Toen ik dat spel vroeger altijd speelde was ik altijd al failliet voordat ik maar achtbaan kon uitspreken, maar ze blijft winst maken, en dat park blijft maar groeien. Met ceasaIII flikte ze dat ook altijd. Ik maar in de schulden komen en zij nooit.
Het is wel een simulatie hehOp zondag 07 april 2002 15:44 schreef --N9-- het volgende:
Een vrouw die goed met geld om kan gaan??? Damn jij bent vast een gelukkig man
rm -r *
Verwijderd
wie ben jij, zijn vriendin?Op zondag 07 april 2002 16:03 schreef Timpie het volgende:
Theme Park World is niet zo moeilijk om draaiende te houden hoor
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq