Toon posts:

Loopings bij Theme Park World

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Een vraagje. We zitten hier met Theme Park World, maar het lukt ons niet om een looping te maken met de achtbaan. We hebben practisch alles geprobeerd maar het lukt niet echt.
Iemand een idee?
Thnx.

Verwijderd

Op zondag 07 april 2002 12:41 schreef The_Tzar het volgende:
Een vraagje. We zitten hier met Theme Park World, maar het lukt ons niet om een looping te maken met de achtbaan. We hebben practisch alles geprobeerd maar het lukt niet echt.
Iemand een idee?
Thnx.
heb je alles al upgeraden?

• buzz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:09
Op zondag 07 april 2002 12:42 schreef OrkBozz het volgende:

[..]

heb je alles al upgeraden?
upgeraden :D

Je moet hem er d8 ik gewoon als upgrade op de baan plaatsen, je kunt hem erniet in bouwen, het moet altijd achteraf.

Verwijderd

Topicstarter
|:(
Mijn vriendin is je heel erg dankbaar.
En ze schaamt zich rot dat ze daar niet zelf aan had gedacht.

LOL :D

Weet je toevallig nog waarvoor die twee rechterknopjes zijn die je hebt als je het control panel van een roller coaster voor je hebt?

Verwijderd

Op zondag 07 april 2002 12:55 schreef The_Tzar het volgende:
|:(
Mijn vriendin is je heel erg dankbaar.
En ze schaamt zich rot dat ze daar niet zelf aan had gedacht.

LOL :D

Weet je toevallig nog waarvoor die twee rechterknopjes zijn die je hebt als je het control panel van een roller coaster voor je hebt?
hehe L :+ L
zouiezo al knap om het park draaiet te houden zonder schulden (das eg moeilijk)

Verwijderd

Topicstarter
Daar is ze inderdaad wel verdomd goed in. Toen ik dat spel vroeger altijd speelde was ik altijd al failliet voordat ik maar achtbaan kon uitspreken, maar ze blijft winst maken, en dat park blijft maar groeien. Met ceasaIII flikte ze dat ook altijd. Ik maar in de schulden komen en zij nooit.

Verwijderd

Op zondag 07 april 2002 13:35 schreef The_Tzar het volgende:
Daar is ze inderdaad wel verdomd goed in. Toen ik dat spel vroeger altijd speelde was ik altijd al failliet voordat ik maar achtbaan kon uitspreken, maar ze blijft winst maken, en dat park blijft maar groeien. Met ceasaIII flikte ze dat ook altijd. Ik maar in de schulden komen en zij nooit.
dat snap ik nou niet :(

Verwijderd

Een vrouw die goed met geld om kan gaan??? Damn jij bent vast een gelukkig man ;)

• ralfbosz
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 29-01 09:16

ralfbosz

xm create bosz -c

Op zondag 07 april 2002 15:44 schreef --N9-- het volgende:
Een vrouw die goed met geld om kan gaan??? Damn jij bent vast een gelukkig man ;)
Het is wel een simulatie heh ;)

rm -r *

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-08-2025

Tim

Theme Park World is niet zo moeilijk om draaiende te houden hoor :)

Verwijderd

Op zondag 07 april 2002 16:03 schreef Timpie het volgende:
Theme Park World is niet zo moeilijk om draaiende te houden hoor :)
wie ben jij, zijn vriendin? :+

• Tweetyfrk
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-03-2025
Uhm.. ik heb mijne naar aanleiding van dit topic ook maar ff uit de kast gehaald maar hij wil het niet doen onder winXP, iemand een ideetje? compatibiliteitsmodi (<-- wat een kutwoord) heb ik al geprobeerd
Pagina: 1