Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
Neem gewoon een 440BX mobo, dan roeleert je Celeron400 systeem de pan uit!
Als Abit liefhebber beveel ik je de BX133-RAID aan
Je kunt ook een Slot1 mobo nemen, zoals de BE6-II, dan heb je meer uitbreidingsmogelijkheden. Zoals een Tualatin CPU via een Slot1-FCPGA2 convertertje. Hou wel bij de 440BX chipset, qua geheugenmanagement is deze nog steeds onverslaanbaar op het gebied van Slot1/Socket370 plankjes
[edit]ff slot1 verhaaltje enzo toegevoegd[/edit]
Je kunt ook een Slot1 mobo nemen, zoals de BE6-II, dan heb je meer uitbreidingsmogelijkheden. Zoals een Tualatin CPU via een Slot1-FCPGA2 convertertje. Hou wel bij de 440BX chipset, qua geheugenmanagement is deze nog steeds onverslaanbaar op het gebied van Slot1/Socket370 plankjes
Wat is er zo roelend aan 440BX?Op zondag 07 april 2002 12:27 schreef BalusC het volgende:
Uitbreidingsmogelijkheden en heerlijke geheugenmanagement dusOp zondag 07 april 2002 12:29 schreef Go0s het volgende:
Wat is er zo roelend aan 440BX?
Het chipset is al ruim 3,5 jaar in productie, dat zegt wel wat over de kwaliteiten ervan, niet? Het biedt in theorie ondersteuning voor de hele Intel P2/P3 lijn, inclusief de Tualatins.
Verwijderd
Kun je ook met een gewoon slotket 3 van abit aan de gang krijgen...
Op zondag 07 april 2002 12:27 schreef BalusC het volgende:
Je kunt ook een Slot1 mobo nemen, zoals de BE6-II, dan heb je meer uitbreidingsmogelijkheden. xxxxxxx Zoals een Tualatin CPU via een Slot1-FCPGA2 convertertjexxxxx. Hou wel bij de 440BX chipset, qua geheugenmanagement is deze nog steeds onverslaanbaar op het gebied van Slot1/Socket370 plankjes
In principe niet, da's namelijk een simpele Slot1-FCPGA converter. Maar na een beetje modden kun je er wel FCPGA2 processors (de Tualatins dus) erop prikkenOp zondag 07 april 2002 12:45 schreef rickyenslingertje het volgende:
Kun je ook met een gewoon slotket 3 van abit aan de gang krijgen...
Check deze topic: [topic=446021]
Verwijderd
Gewoon een Tualatin mobotje kopen... dan kun je later ook de P3-S procs gebruiken. Aan te raden is de Asus TUSL2-C.
Tikje off-topic, maar wat voor rare Gateway mobo is dat? Ik heb voor de lol ff gekeken bij Gateway en de meeste lijken op standaard ATX gevallen, evt met sound onboard. Heb je misschien een typenr van de mobo (die van Gateway zijn behoorlijk obscuur)?Op zondag 07 april 2002 12:16 schreef Nitrox_Infinity het volgende:
Wie weet een goed moederbord voor een Celeron 400MHz (socket 370 Mendocino(?)) ?
spul komt uit een Gateway Essential 400c maar dat mobo is zo raar dus zoek ik een ander mobo.
Heb al gezocht met google, got, asus, v&a+pw maar kan niets bevredigends vinden.
On-topic: ik heb Celera gehad op een CUBX en een Aopen MX64, maar de beste Celeron planken blijf ik de ABIT BE6-II/BX133 vinden (zelfde plank, alleen Slot/Socket versies) en als goede tweede de Aopen AX6BC reeks (Slot1 dus convertor nodig)
Oslik blyat! Oslik!
zelf een gigabyte 60XE gehad met een i815 chipset. Die rockte zeker hard.
Maar BX is idd ook
Maar BX is idd ook
Pagina: 1