Sinds ik een week of 4 geleden een nieuwe hd in m'n computer heb gebouwd wil m'n geluidskaart het niet meer doen onder Windoos, onder Linux RH 7.1 werkt ie gewoon, maar als ik in Windoos dus een mp3tje wil afspelen loopt het programma waarmee ik het wil afspelen vast, weet iemand waar dit aan kan liggen?
Gebruik eens een ander programma...
Doet ie het al weer?
Anders kan het interessant zijn om te vertellen wat voor kaart het is, welke drivers je gebruikt, welke windows versie je hebt, enzovoorts.
Dan kunnen de audiogoeroes er wat meer over zeggen
Anders kan het interessant zijn om te vertellen wat voor kaart het is, welke drivers je gebruikt, welke windows versie je hebt, enzovoorts.
Dan kunnen de audiogoeroes er wat meer over zeggen
Het is een vrij oude geluidskaart, een als100+ PnP van Avance, ik heb Windows 98 2e Editie en ik gebruik gewoon de meegeleverde drivers, die zijn ook goed geïnstalleerd volgens de readme, en deden het eerst ook.
Ga eens naar dede hardware eigenschappen van je pc, en haal daar de geluidskaart weg.
Dan rebooten en de kaart opnieuw installen.
Doet ie het nu ?
Dan rebooten en de kaart opnieuw installen.
Doet ie het nu ?
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
Heb ik al vaker geprobeerd, maar helpt niks.
Trouwens, als ik opstart, komt er onderaan die hele lijst met alle drives op je systeem iets te staan over plug and play card 1 en dan nog iets
Trouwens, als ik opstart, komt er onderaan die hele lijst met alle drives op je systeem iets te staan over plug and play card 1 en dan nog iets
Pagina: 1