Voeding dood ??

Pagina: 1
Acties:

• Dreamstar
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-03 10:34
vaag probleem coming up :

Ik heb hier een pc staan (nummer 2 in mijn sig) en dat ding heeft vage kuren.

Ik had laatst ff een GF2 MX erin ziten om te testen, en daarna mijn 3800 weer terug gestopt.

Maar nu komt het probleem : hij wil wel booten, maar na een minuut of 2 slaat hij volledig vast. Als ik hem dan reset, wil hij nog wel posten, maar tussen de cpu detectie en de ram detectie hangt hij gewoon.

Nu heb ik hem net ff losgekoppeld, en daarna weer aangesloten, en toen ik de stroomstekker van de monitor in mijn voeding plugde, hoorde ik het ding continu aan en uit gaan.

Vandaar dat ik denk dat het aan mijn voeding ligt.
ff korte specs :
Dual p3 733
512 mb ram
5 hdd's
1 cd
TNT2 vga kaart

Is het mijn voeding ?
Of is gewoon dat bord een beetje aan de rotte kant ?

Verwijderd

aangezien je toch verschillende systems hebt, zou ik het gewoon ff testen en het hele zaakje aan een van je andere voedingen hangen. Het zou ook best je board / ram kunnen zijn namelijk.

• Dreamstar
Op zondag 07 april 2002 11:17 schreef ByMeSDy het volgende:
aangezien je toch verschillende systems hebt, zou ik het gewoon ff testen en het hele zaakje aan een van je andere voedingen hangen. Het zou ook best je board / ram kunnen zijn namelijk.
Das waar, maar die kasten zijn van die el-cheapo dingen (geld was ff op) en dus enorm kut om te verbouwen.
Maar zal het zo eens ff proberen, thnx

Verwijderd

Op zondag 07 april 2002 11:20 schreef Dreamstar het volgende:

[..]

Das waar, maar die kasten zijn van die el-cheapo dingen (geld was ff op) en dus enorm kut om te verbouwen.
Maar zal het zo eens ff proberen, thnx
sluit dan ff alleen mobo / hdd / fan ;) aan. Kan je met een beetje mazzel de voeding in je andere pc laten zitten ;)

• Dreamstar
Net ff de voedingen omgewisseld maar zonder resultaat, daarna maar eens mijn ram, ook zonder resultaat.

Toen de insteekkaarten eruitgehaald, en met alleen vga wou hij wel gewoon booten. Toen ik mijn nic erin stopte, hing hij weer op hetzelfde punt :(

das dus weer een dooie 3com (das de 2de al binnen een maand)