MXstream vs Chello........

Pagina: 1
Acties:

• Obi
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-03 07:53
Ik kan sinds een maand Chello nemen hier in Landsmeer. Dat was ik ook erg van plan natuurlijk, van die kutmodem wordt niemand vrolijker... Nu krijg ik vandaag een berichtje van KPN in de bus dat ik hier nu ook ADSL kan nemen... (jaja, sorrie zeg ik tegen de mensen die helemaal geen mogelijkheden hebben en met een superweb-drama zitten ofsow) Wat moet ik doen? (snelheid vs prijs natuurlijk). Ik weet wat de theoretische voor- en nadelen zijn, maar hoe zit dat in de practijk!

(ik zit niet vaak op "internet en telefonie" en weet dus ook niet of deze topic al vaak langsgekomen is (zoja -> zorries!), de search kon mij niet helpen (is tegenwoordig niet Žje van hetŽ)).

Verwijderd

T'is natuurlijk wat je ermee wilt doen..

wil je snelheid, neem dan *niet* mxstream maar neem chello ofzo en wacht tot cistron jouw dorpie komt verlossen, KPN Mxstream gaat tot 1024kbit, 1 MBit dus, en chello zegt 1.5 MBit te kunnen halen...

En dan nog iets: een download limiet. Ik weet niet hoe dat zit met beide partijen, maar let daarop!

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-03 20:42
Overweeg de kosten.

Is dat geen probleem dan zou ik gewoon voor de snelste gaan.

Maaaarrrrrr...Chello is misschien wel 0,5 mbit sneller, maar ligt er ook vaker uit.

ADSL is volgens mij betrouwbaarder maar jah je sponsord KPN weer wel heh!

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13:00

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 22 september 2000 00:19 schreef TP70 aka Georgio het volgende:

Maaaarrrrrr...Chello is misschien wel 0,5 mbit sneller, maar ligt er ook vaker uit.[/quote]En dat is de hadre waarheid, ga niet voor chello :r:r:r:r:r:r, ligt er erg vaalk uit de laaste tijd, en downloadsnelheden zijn om te huilen, ze knijpen je gewoon af, en ik heb gehoord, dat er een officiel downloadlimit komt. Nu is 'ie er niet, mar die kl**zaken, knijpen je flink af :(:(:(:(:(

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Verwijderd

weet je wat jij moet doen, wachten op Cistron want daar heeft nog niemand ervaring met ADSL dus kunnen we daar ook nog geen oordeel over vellen. en je weet het........

KPN zuigt hardcore :(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(
en UPC dochter Chello net zo hard:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(

VOlgens mij kun je beter helemaal geen internet nemen, want zo te horen wordt jij van alle kanten genaai..................