op zondag 7-4-02 rond een uur of 10.15 heb ik even de modque leeggemaakt,
sorrie jongens,
wordt vechten wie er mag modereren vandaag
sorrie jongens,
wordt vechten wie er mag modereren vandaag
Jij bent echt een voetballer he, koude longenOp zondag 07 april 2002 12:50 schreef Hawks het volgende:
sjeezus zeg, modque leeg,
denk je lekker van de zon te gaan genieten,
kijk je op de bijsluiter van de medicijnen voor mijn kou op mijn longen, mag ik niet in de felle zon![]()
![]()
![]()
Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr
Ik vind mijn zelfmoord actie donderdag op mijn werk anders nog meer auwOp zondag 07 april 2002 15:26 schreef abwouters het volgende:
't is weer een drukte van belang zo vroeg op de Zondag middag.
En je kunt wel weer zien dat we niets beters te doen hebben![]()
Maar vinnie jou koudje is niets bij mijn zenuw behandeling die ik gisteren bij de tandarts had, dat is pas auw.maar nu is alles weer
Wat een bikkel!Op zondag 07 april 2002 16:30 schreef Beaves het volgende:
[..]
Ik vind mijn zelfmoord actie donderdag op mijn werk anders nog meer auw
[afbeelding]
(Een kapotte Sony richt meer schade aan dan je lief is)
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Aan 220 blijven hangen is curieus, want uit het stopcontact komt 230 Volt en dat is prettig om aan te blijven hangenOp zondag 07 april 2002 16:47 schreef Netman867 het volgende:
Wat een bikkel!
Overigens was ik laatst weer zo slim om mezelf aan 220 te hangen
Nee, een Sony monitor waar de kap van kapot is aan de zijkant. Dus ik wil die monitor in een doos stoppen en laat de monitor zoals ik altijd doe, naar beneden glijen. Alleen zat nu die winkelhaak daar en haalde mijn arm een beetje openOp zondag 07 april 2002 16:47 schreef Netman867 het volgende:
[..]
Wat een bikkel!
Overigens was ik laatst weer zo slim om mezelf aan 220 te hangen
Wat voor een Sony? Dremel ofzo?
Doordat ik LM'tje ben en doordat ik nogal veel reageer (Had er gisteren over de 8000)Op zondag 07 april 2002 16:50 schreef JvS het volgende:
Hoe kom je aan 3000-7000 modpoints?
Verwijderd
Verwijderd
Hehe, dit is de meest offtopic reactie sinds wekenOp zondag 07 april 2002 17:04 schreef angeleye het volgende:
ik heb net een nieuwe moederbord Pentium II op tweakers.net gekocht nu vraagt deze moederbord om een 233 MHz Slot1 Processor wie kan me vertellen waar ik deze kan bestellen daar tweakers.net hem niet heeft
alvast bedankt groetjes hedwig laterrrrrrrrrr
Who the hell ben jijOp zondag 07 april 2002 17:04 schreef angeleye het volgende:
ik heb net een nieuwe moederbord Pentium II op tweakers.net gekocht nu vraagt deze moederbord om een 233 MHz Slot1 Processor wie kan me vertellen waar ik deze kan bestellen daar tweakers.net hem niet heeft
alvast bedankt groetjes hedwig laterrrrrrrrrr
Zelfmoord? Damn dat je sony koopt is al erg genoeg maar zelfmoordOp zondag 07 april 2002 16:30 schreef Beaves het volgende:
Ik vind mijn zelfmoord actie donderdag op mijn werk anders nog meer auw
[afbeelding]
(Een kapotte Sony richt meer schade aan dan je lief is)
Ik draag een rok, wat is jouw excuus?
En dat noemt zich Newbie-vriendelijk?Op zondag 07 april 2002 17:19 schreef Robin Vreuls het volgende:
[..]
Who the hell ben jij
* Robin Vreuls duwt angeleye in zijn trommel
Er zijn nog enkelen ASUS P3(C)-E mobo's (slot 1) die nieuw verkocht worden dus dat kan zeker welOp zondag 07 april 2002 17:22 schreef Netman867 het volgende:
[..]
En dat noemt zich Newbie-vriendelijk?
Angeleye: ik betwijfel of een PII mobo nieuw is....
* Netman768 trapt Wauske achter angel-dinges aan richting Processors & Mobo'sOp zondag 07 april 2002 17:25 schreef wauske het volgende:
[..]
Er zijn nog enkelen ASUS P3(C)-E mobo's (slot 1) die nieuw verkocht worden dus dat kan zeker wel
Verwijderd
Het is maar even dat u het weetAangezien ik dindsdag eindelijk kabel krijg en ik maandag mijn pc'tje zal gaan verhuizen ben ik een klein poosje niet bereikbaar.
Als het goed is ben ik dindsdagmiddag echt online. Je ziet al je lampjes van ICQ/MSN/IRC dan wel aanspringen
Dan kan het echter nog zijn dat ik tijdelijk niet aanspreekbaar ben, en alleen maar antwoord met kreten als:
"Wow!", "Shit wat snel!", "Wháááá!!!", "CD 9" enzovoorts...![]()
Moeten wij daar blij mee zijnOp zondag 07 april 2002 17:32 schreef Mecallie het volgende:
Volgens mij vervelen wij ons een beetje
In elk geval, offtoppikker () kan het toch niet worden dus hierbij een MEDEDELING:
[..]
Het is maar even dat u het weet
Verwijderd
Jaloers krengOp zondag 07 april 2002 17:34 schreef Robin Vreuls het volgende:
[..]
Moeten wij daar blij mee zijn
Ik heb al ondertussen 8 maanden kabel, dus wat zeur je nou bitchOp zondag 07 april 2002 17:35 schreef Mecallie het volgende:
Jaloers kreng
Pff, kabel, ADSL is veel beter/leuker/snellerOp zondag 07 april 2002 17:37 schreef Robin Vreuls het volgende:
[..]
Ik heb al ondertussen 8 maanden kabel, dus wat zeur je nou bitch
Verwijderd
Ik ga lekkers sneller!!!Op zondag 07 april 2002 17:37 schreef Robin Vreuls het volgende:
[..]
Ik heb al ondertussen 8 maanden kabel, dus wat zeur je nou bitch
* Netman768 trapt het hele zooitje naar Internet & TelefonieOp zondag 07 april 2002 17:43 schreef Beaves het volgende:
[..]
Pff, kabel, ADSL is veel beter/leuker/sneller
en jij gelooft datOp zondag 07 april 2002 17:43 schreef Beaves het volgende:
[..]
Pff, kabel, ADSL is veel beter/leuker/sneller
Ehmm, nee, maar ik moet toch iets zeggen over mijn ADSL lijntjeOp zondag 07 april 2002 17:49 schreef Robin Vreuls het volgende:
[..]
en jij gelooft dat
SorryOp zondag 07 april 2002 17:47 schreef Netman867 het volgende:
Gevoelig punt bij * netman
Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.
Op zondag 07 april 2002 17:47 schreef Netman867 het volgende:
[..]
* Robin trapt het hele zooitje naar Internet & Telefonie
We gaan het hier _NIET_ over internetaansluitingen hebben!
Gevoelig punt bij * netman
* Netman768 barst in huilen huilen uit....Op zondag 07 april 2002 18:02 schreef Robin Vreuls het meest gemene dat ooit op internet is gezet
misschien wel, misschien niet, ik geef pas een antwoord als hier de service mannen van surfnet langskomen@Home de enige goede kabelboer
Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.
(c) GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.
Life is a Joke!, but not all jokes are funny.
Kabel, ADSL en internet Schotel internetOp maandag 08 april 2002 08:03 schreef spook het volgende:
* spook sluit zich bij Netman aan en begint als een dolle dwaas te trappen naar iedereen die de woorden Internet ,Kabel ,ASDL en aanverwante woorden gebruikt
zech maar een schop een Modje idee
* spook geeft wauske zo'n harde trap dat hij Ineternet en Telefonie voorbij vliegt en in de mededelingen terecht komtOp maandag 08 april 2002 08:08 schreef wauske het volgende:
[..]
Kabel, ADSL en internet Schotel internet
En modjes schoppen doen we hier de hele dag al, alleen dan voor de frontpage
* Felicia heeft chello maar wilt meer (maar ja het maakt niet uit wat je hebt je wil toch altijd wel meer)
(c) GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.
* Felicia krabbelt vrolijk terug en doet Gandhi na en keert de andere wang toe.Op maandag 08 april 2002 08:24 schreef spook het volgende:
* spook geeft wauske zo'n harde trap dat hij Ineternet en Telefonie voorbij vliegt en in de mededelingen terecht komt
*Vangt spook aldaar op, en slingert hem naar SM dat ik voor de gelegenheid omdoop naar Stoute ModjesOp maandag 08 april 2002 08:28 schreef wauske het volgende:
[..]
* Felicia krabbelt vrolijk terug en doet Gandhi na en keert de andere wang toe.
* Felicia ziet * spook nogmaals uithalen en springt netjes aan de kant zodat * spook zelf richting het crewforum duikelt
Helaas voor Jaymz weet spook zich nog net vast te houden en slingert in een beweging Jaymz op schoot bij wauske.Op maandag 08 april 2002 08:29 schreef Jaymz het volgende:
[..]
*Vangt spook aldaar op, en slingert hem naar SM dat ik voor de gelegenheid omdoop naar Stoute Modjes
* KeX pakt zijn toch al te trage chello-modem en slingert daarmee met een uiteraard lage snelheid * Felicia in een klein boogje naar W&L om een bijscholingscursus, wie wangen toedraait en wie burgerlijk ongehoorzaam was, te krijgen.Op maandag 08 april 2002 08:28 schreef wauske het volgende:
[..]
* Felicia krabbelt vrolijk terug en doet Gandhi na en keert de andere wang toe.
...
Op maandag 08 april 2002 08:53 schreef Netman867 het volgende:
...
Hulde aan * korenwolf
Ik vertrouw blind op je en geef een -1 first postOp maandag 08 april 2002 08:53 schreef Netman867 het volgende:
Ik ben net op de vroege ochtend door een heel draadje aan kopierbeveiligingen geworsteld, alwaar ik tot mijn grote vreugde de beste First-post ever tegenkwam. Hulde aan * korenwolf
Naar het zien van de chello modem lijkt * spook een zenuw toval te krijgen en begint wartaal uit te slaanOp maandag 08 april 2002 08:47 schreef KexDaFlex het volgende:
[..]
* KeX pakt zijn toch al te trage chello-modem en slingert daarmee met een uiteraard lage snelheid * Felicia in een klein boogje naar W&L om een bijscholingscursus, wie wangen toedraait en wie burgerlijk ongehoorzaam was, te krijgen.
Dat deed je toch zoiezo al?Op maandag 08 april 2002 09:29 schreef spook het volgende:
[..]
Naar het zien van de chello modem lijkt * spook een zenuw toval te krijgen en begint wartaal uit te slaan
Whehehehe, ik heb nog overwogen om er heel sarcastisch 'heej, first post' onder te zetten, maar dat zou mijzelf gewoon punten kosten, maar veel erger, ik zou het slechte voorbeeld geven. Het zijn juist die opmerkingen die anderen ertoe aanzetten alleen 'first post' in te typen. Feitelijk is een first post niets bijzonders dus... (maar waarom zit ik dat uit te leggen, jullie snappen het al wél...Op maandag 08 april 2002 08:53 schreef Netman867 het volgende:
Ik ben net op de vroege ochtend door een heel draadje aan kopierbeveiligingen geworsteld, alwaar ik tot mijn grote vreugde de beste First-post ever tegenkwam. Hulde aan * korenwolf
Never stop seeking what seems unobtainable...
Thor wij danken je voor de uitleg en we zullen er heel veel aan hebbenOp maandag 08 april 2002 09:39 schreef Thor-korenwolf het volgende:
Whehehehe, ik heb nog overwogen om er heel sarcastisch 'heej, first post' onder te zetten, maar dat zou mijzelf gewoon punten kosten, maar veel erger, ik zou het slechte voorbeeld geven. Het zijn juist die opmerkingen die anderen ertoe aanzetten alleen 'first post' in te typen. Feitelijk is een first post niets bijzonders dus... (maar waarom zit ik dat uit te leggen, jullie snappen het al wél...)
Ik had je uit frustratie zonder pardon naar de -1 first post getraptOp maandag 08 april 2002 09:39 schreef Thor-korenwolf het volgende:
[..]
Whehehehe, ik heb nog overwogen om er heel sarcastisch 'heej, first post' onder te zetten,
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Oud ondercover modder duikt weer op en zal er eens kijkenOp maandag 08 april 2002 10:46 schreef Renegade het volgende:
* Renegade kan er vanaf nu niet meer modden omdat ie wat info heeft gedumpt omtrent de Red Book standaard.
Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Helaas kan ik er niks meer aan doen. Kon m'n mond niet houdenOp maandag 08 april 2002 13:26 schreef Renegade het volgende:
[kw :+]
Ben ik nou echt maar een 1 waard
http://www.tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=496020
[/kw :+]
Je was niet de enige, zo ongeveer meer dan de helft van de LM's heeft er een reactie geplaatst...Op maandag 08 april 2002 13:34 schreef spook het volgende:
[..]
Helaas kan ik er niks meer aan doen. Kon m'n mond niet houden
Je bent een LM'tje of je bent het nietOp dinsdag 09 april 2002 01:23 schreef Hawks het volgende:
maar om ff aan te sluiten,
tis nu maandag avond half 2, en ik ga niet meer naar de modque kijken.
Je doet er alleen niets meeOp dinsdag 09 april 2002 01:23 schreef Hawks het volgende:
en ik heb @HOME
Nogmaals, wat is "kou op je longen nou weer"?Op dinsdag 09 april 2002 01:23 schreef Hawks het volgende:
De kou op mijn longen is een heel eind over of onderdrukt van de penicilinekuur, de hoestdrank zorgde dat ik niet in de zon mocht, en onder het voetballen viel dat wel te merken waarom, werd beetje dizzy, toch 2x gescoord
Tip: dump je vriendin, heb geen sociaal leven en zoek een stageplek waar ze ADSL hebbenOp dinsdag 09 april 2002 01:23 schreef Hawks het volgende:
en als laatste baal ik van de ZEEER weinige tijd die ik heb om te reageren/modereren
Of beterOp dinsdag 09 april 2002 10:51 schreef Beaves het volgende:
zoek een stageplek waar ze ADSL hebben
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Na 0,004830s de reactie ingestraald te hebben stond die warempel op +1Op dinsdag 09 april 2002 12:21 schreef Beaves het volgende:
Om waar weer ff on-topic te gaan, deze reactie, waarin alleen een linkje staat, staat nu op +3 en dat is IMO te hoog.
Jij telt niet! Ieder normaal mens neemt geen baan in Duitsland. En dan niet net over de grens maar nog ontieglijk diep dat hol in ookOp dinsdag 09 april 2002 11:06 schreef Renegade het volgende:
[..]
Of beter![]()
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
ZEER vervelendNogmaals, wat is "kou op je longen nou weer"?
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms
gelukkig had je wat hulpOp vrijdag 12 april 2002 08:20 schreef GiLeX het volgende:
Leeg
Zo even een keer weer ouderwets gemodderd
Het is natuurlijk niets in vergelijking met de anderen maar dik 200 modpoints ver/gebruikt en nog wat over voor de rest van de dag
ah vandaarOp vrijdag 12 april 2002 08:33 schreef spook het volgende:
[..]
gelukkig had je wat hulp
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq