Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Klik hier eens.
Dat is dan de makkelijkste oplossing.
Maar misschien moet je even zoeken naar een winkel die de Star Wars Collection nog heeft.
Met oa.
-Dark Forces
-X Wing
-Tie Fighter
en nog wat.
Was wel een zeer mooie game.
Die goeie oude tijd.
Dat is dan de makkelijkste oplossing.
Maar misschien moet je even zoeken naar een winkel die de Star Wars Collection nog heeft.
Met oa.
-Dark Forces
-X Wing
-Tie Fighter
en nog wat.
Was wel een zeer mooie game.
Die goeie oude tijd.
Ik heb Dark Forces ook nog liggen. Leuk spel, al zijn de graphics naar moderne maatstaven nogal primitief, ongeveer hetzelfde als Doom. Toen ik het een paar jaar geleden kocht was het al in de opruiming. Het kon wel eens moeilijk worden er nu nog aan te komen.
Dark Forces graphics vond ik meer richting duke3d gaan alleen dan hogere res, verder was het wel de 1ste game waar je in kon springen en volgens mij ook eerste game waar je kon bukken.Op zondag 07 april 2002 08:46 schreef polaris het volgende:
Ik heb Dark Forces ook nog liggen. Leuk spel, al zijn de graphics naar moderne maatstaven nogal primitief, ongeveer hetzelfde als Doom. Toen ik het een paar jaar geleden kocht was het al in de opruiming. Het kon wel eens moeilijk worden er nu nog aan te komen.
Dark Forces heb ik lang geleden eens gekocht. Dat was nog in mijn 486 tijd. Ik vind het de beste shooter van die tijd. En nee, niet omdat ik een Star Wars freak ben 
Het was veel uitgebalanceerder dan bijv. Doom.
Het was veel uitgebalanceerder dan bijv. Doom.
He who controls the Spice, controls the Universe.
Je kunt ook eens bij de bibliotheek kijken. Daar hebben ze vaak nog wel van die oude spellen. En als je een beetje geluk hebt heb je de cd onder het spelen niet eens nodig.
Dat wordt dan wel een CD kopieren, want de CD heb je dus wel degelijk nodig om de game te kunnen spelen.Op zondag 07 april 2002 14:14 schreef -=Indigo=- het volgende:
Je kunt ook eens bij de bibliotheek kijken. Daar hebben ze vaak nog wel van die oude spellen. En als je een beetje geluk hebt heb je de cd onder het spelen niet eens nodig.
He who controls the Spice, controls the Universe.
Pagina: 1