[LAN] Ambience gecanceled :'(

Pagina: 1
Acties:

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:17

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
It was rather quiet around Ambience 2002 the last few weeks, and that did have a reason. About a week ago we learned from Fontys that Ambience 2002 was only to take place if we were to pay about 5000 Euro for a professional cleaning staff and that we could not use all the rooms we needed, and these issues were non-negotiable. 8o

Those sudden unannounced terms gave us a huge problem, since by these new terms it was made impossible for us to use the Fontys location :(. We looked for alternatives, but nothing similar was possible on such a short term. That gives us no other choice then to cancel Ambience 2002 for 19-21 April :`( :(.

For all of you who were really looking forward to Ambience and who took their days off of work, we came up with an alternative. We decided to organize a 250-visitors lanparty on the date of Ambience 2002 (19-21 April), as a sort of substitute for the planned Ambience 2002 and as a preview for the real Ambience 2002. This lanparty will take place in 'de Staay', a location we use more often to host the Freelan parties. The entrance fee will be only 20 Euros and all the game compos planned for Ambience 2002 will be held. More information can be found in the menu on the left. If you're interested in coming to Ambience Basic, please re-register yourself for it!

There WILL be an Ambience 2002 party and it will take place in this year's fall. The date will almost certainly be the 8th, 9th and 10th of November 2002. Ambience 2002 will be for 500 to 700 visitors and will be grand in all aspects. More information about it will be published soon.

Don't worry, the money you prepayed for Ambience 2002 will not be lost! Within a few days from now we'll put a feature online that gives you full control of what to do with your prepayment: you can transfer it to (the replacing) Ambience Basic, forward it to the Ambience 2002 in November or request a refund.

We know most of you will be disappointed and angry, but so are we :`(. We really went for it but due to reasons out of our control, it just couldn't be. We hope Ambience Basic will be able to ease your pain a bit and that we'll be seeing you at Ambience 2002 in November of this year.

Regards,
The Ambience 2002/Basic Organizing Team
:'(

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Verwijderd

das F*ckt up

• buzz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:09
Jep kreeg het mailtje ook al.

Leuke is dat ze ambience gewoon verplaatst hebben, niet gecanceled, dus je kunt in augustus gelijk beginnen met een leuke lan, dat is tenminste wat ik ga doen waarschijnlijk, voordat ik naar school ga lekker lannen :) nix mis mee.

• Bezulba
  • Laatst online: 22:12

Bezulba

Formerly known as Eendje

of je dit nou zo moet missen...

ambience 2000 en 2001 waren gewoon 3x k*t, en kheb weinig hoop in de crew dat het ze na 3x wel lukt

blup

• JoeKurr
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-11-2025

JoeKurr

Past niet in een MiG-21

Dan ga je toch gewoon naar Campzone

Dutch Flanker Display Team
You can't be lost if you don't care where you are

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-01 14:21
hehe, daar zouden we eigenlijk als clan heen gaan
maar wegens omstandigheden konden we niet,
dus dat het gecancelled is is eigenlijk wel grappig :P
maar wel vervelend voor al die mensen die wel zouden gaan

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:51
Kreeg gister ook dat mailtje binnen :( niet dat ik daar nou naar toe wilde gaan.. of nou ja was wel de bedoeling maar de rest ging niet en in je eentje is der nix aan.

Dan gaan we maar naar de volgende lan in de staay. Mij best

Strava | AP | IP | AW

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Op zondag 07 april 2002 11:06 schreef eendje het volgende:
of je dit nou zo moet missen...

ambience 2000 en 2001 waren gewoon 3x k*t, en kheb weinig hoop in de crew dat het ze na 3x wel lukt
och, het was gezellig, voor sommige mensen is dat belangrijker dan de hele tijd van het volledige netwerk gebruik maken :Y). 'T is wel jammer dat er geen demoscene meer bij zit, hoewel dat ook niet echt rendabel meer is.
Op zondag 07 april 2002 11:34 schreef JoeKurr het volgende:
Dan ga je toch gewoon naar Campzone
dat doen we sowieso al :)

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

Op maandag 08 april 2002 00:30 schreef OiSyN het volgende:

[..]

och, het was gezellig, voor sommige mensen is dat belangrijker dan de hele tijd van het volledige netwerk gebruik maken :Y). 'T is wel jammer dat er geen demoscene meer bij zit, hoewel dat ook niet echt rendabel meer is.
[..]

dat doen we sowieso al :)
kzeg ook niet dat het niet gezellig was... maar je komt op een lanparty toch voornamelijk om te gamen... socializen doe je wel in de kroeg :)

blup

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
je staat er misschien raar van te kijken, maar ik game vrij weinig op een lan :)

• ravenger
  • Laatst online: 09-01 13:11
zat er wel in idd, mede door de slechte reputatie die ze hadden van ambience 2001, hadden ze gewoon ook veel minder aanmeldingen.

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
zoals je in de mail kunt lezen was het minder aantal aanmeldingen niet het probleem

• buzz
  • Laatst online: 16:09
Okay, newbie vraagje van mij, maar wat doet een demoscene?

spelen die demo's ofsow? :? beetje verwarring hier over, want ik kan het er nergens uit halen. Ik weet dat de Q3 demo bijvoorbeeld kapot gespeeld is, maar ik vraag me af of dat demo scene is.

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

Op maandag 08 april 2002 23:09 schreef BuzzerCrAsH het volgende:
Okay, newbie vraagje van mij, maar wat doet een demoscene?

spelen die demo's ofsow? :? beetje verwarring hier over, want ik kan het er nergens uit halen. Ik weet dat de Q3 demo bijvoorbeeld kapot gespeeld is, maar ik vraag me af of dat demo scene is.
demo scene is een verzamelnaam voor mensen die demos maken van een vastgestelde groote (bijv 64k) tot mensen die muziekjes bouwen :) beetje de creatieve kant van het pjoeteren

blup

Verwijderd

Het kan me niet echt veel boeien dat het gecancelt is, ga naar PZZ X en Campzone 2 en misschien nog wat kleine tussen door. Die zijn in ieder geval ook nog een beetje in de buurt, Ambience is net te ver weg.

Verder hou je dit toch na al dat gezeik bij de vorige party's. Misschien hadden ze beter duidelijk kunnen maken wat er deze keer ging veranderen en waarom deze wel perfect zou gaan verlopen. Misschien een keer met de Drome crew overleggen, want dat liep allemaal super.

• ravenger
  • Laatst online: 09-01 13:11
Netgamez 2002 in September ;)

Verwijderd

helaas...

Verwijderd

Kwas op ambience 2001, lekker geregeld daar, sta je eerst 3 uur in de rij kan je verdomme eindelijk naar binnen. Jahoor netwerk doet ni, njaw, was wel melig een beetje maar kvond lannium leuker.
Maar 't is altijd jmmr als zo'n lan niet door gaat, en ik denk dat ze onderhand wel geleerd hebben van hun fouten.
Pagina: 1