ik heb een onboard geluidskaart maar in windows millenium is het geluid een tikkie te hoog. het lijken net smurfen die uit mijn speaker komen. zlefs als ik gewoon naar streaming media luister gaat het te snel
Je zou graag weer normaler geluid willen?
Check je EQ settings is, installeer nieuwe drivertjes?
Als je dat gedaan hebt weet ik ook niet zo veel meer.
Check je EQ settings is, installeer nieuwe drivertjes?
Als je dat gedaan hebt weet ik ook niet zo veel meer.
als je niks nuttigs te zeggen heb, hou dan gewoon je mondOp zondag 07 april 2002 12:36 schreef stek het volgende:
ac'97 = wegjagen
ik heb ook een AC'97 en dat ding werkt prima...
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
Maar er zijn wel veel problemen mee. Op zich zou je de search ff kunnen proberen, er zijn best wat topics over geweest.
Ik heb ook rare dingen met mij video bestanden. Die lopen ook te snel. Zou het kunnen komen dat de ext. clocksnelheid te hoof is??? hij staat op 400 maar ik kan hem niet wijzigen in de bios.
Het is een hele nieuwe machine en heb nog geen zin om die kast open te schroeven
Het is een hele nieuwe machine en heb nog geen zin om die kast open te schroeven
Dat lijkt eerder op een foute driver of codec.Op maandag 08 april 2002 00:22 schreef eerdebeer het volgende:
Ik heb ook rare dingen met mij video bestanden. Die lopen ook te snel. Zou het kunnen komen dat de ext. clocksnelheid te hoof is??? hij staat op 400 maar ik kan hem niet wijzigen in de bios.
En een nieuwe machine met Windows ME
Hail to the guardians of the watchtowers of the north
ja xp is inderdaad beter maar hij is met millennium geleverd en heb nog geen zin gehad om dat te wijzigenOp maandag 08 april 2002 00:23 schreef Duracell het volgende:
[..]
Dat lijkt eerder op een foute driver of codec.
En een nieuwe machine met Windows ME, waarom geen XP
Maar driver probleem lijkt me niet , omdat en mijn video en mijn geluid te snel gaat
Verwijderd
ff andere driver installeren. ik had dit laatst ook bij een aantal workstations die ik moest installeren, ging in dat geval ook om intel bordjes met soundmax AC'97
succes
succes
nou na veel kloten en doen, is het me gelukt door eerst een biosupdate te doen en daarna een driver update alles werkt nu weer naar behorenOp maandag 08 april 2002 19:12 schreef -THaVinNY- het volgende:
ff andere driver installeren. ik had dit laatst ook bij een aantal workstations die ik moest installeren, ging in dat geval ook om intel bordjes met soundmax AC'97
succes
allemaal bedankt en hierbij sluit ik dit topic
Pagina: 1