Toon posts:

Apache 2.0 stabiel verklaard draadje

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
kijk ff naar de reactie van DJ PP, dat is dus echt geen flame, alleen een waarschuwing om het niet te compilen met --with-module=so

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Netman768
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-07 23:57
deze toch?

IMO geen flaimbait, misschien een slachtoffer van een scrollmuisje? :P

* Netman768 zal de fout corrigeren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• korenwolf
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Dan was Netman daar mooi te laat mee, ikke doe altijd eerst modden en dan pas reageren.

Die reactie wordt makkelijk verkeerd opgevat denk ik, maar ik denk dat ie zeker goed bedoeld is...

Hoe dan ook: hij staat goed nu... :)

Never stop seeking what seems unobtainable...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [ti]
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Ik had 'm 'n flamebait gegeven vanwege de opmerking: 'Stabiel he?' - hij heeft het hier over het compileren van de boel, en dan wel een aparte module. Lang niet alle modules zijn al klaar en imho slaat die opmerking dan ook een beetje de plank mis (ook omdat het "Stabiel" verklaart zijn te maken heeft met apache als het draait, niet over de vage moduletjes die bij 1.x wel zaten en bij 2.x nog niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Netman768
Op zaterdag 06 april 2002 23:55 schreef Thor-korenwolf het volgende:
Dan was Netman daar mooi te laat mee, ikke doe altijd eerst modden en dan pas reageren.

Die reactie wordt makkelijk verkeerd opgevat denk ik, maar ik denk dat ie zeker goed bedoeld is...

Hoe dan ook: hij staat goed nu... :)
Ik heb hem toch echt gemod, en hij staat nu op +2 :)
Ik had 'm 'n flamebait gegeven vanwege de opmerking: 'Stabiel he?' - hij heeft het hier over het compileren van de boel, en dan wel een aparte module. Lang niet alle modules zijn al klaar en imho slaat die opmerking dan ook een beetje de plank mis (ook omdat het "Stabiel" verklaart zijn te maken heeft met apache als het draait, niet over de vage moduletjes die bij 1.x wel zaten en bij 2.x nog niet)
Das geen flaimbait, een flaimbait is het uitlokken van een flamewar, wat dus betekent dat een reactie beledegend is. Als iets ronduit tegen algemeen bekende feiten inspreekt of een stoot onder de gordel is, is het een troll.

Helaas is er geen -1 nietes! tag, dus dit 'subtiele' foutje is niet met een moderatie duidelijk te maken. Een reactie doet wonderen :)

edit:
[quote]
Heej! Dat vind ik nou toch leuk om ook de persoon die die flamebait gegeven heeft op TMF tegen te komen. Ik heb jou hier nog nooit gezien en vind het tof dat je er voor uitkomt dat jij het was! :)
[/quote]

Daar sluit ik mij geheel bij aan, welcome to TMF :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• korenwolf
  • Niet online
Op zaterdag 06 april 2002 23:56 schreef [ti] het volgende:
Heej! Dat vind ik nou toch leuk om ook de persoon die die flamebait gegeven heeft op TMF tegen te komen. Ik heb jou hier nog nooit gezien en vind het tof dat je er voor uitkomt dat jij het was! :)

Inhoudelijk zal ik de laatste zijn die zegt dat ik veel verstand van Apache heb en ik begrijp jouw argument dat je flamebait gemod hebt vanwege dat 'stabiel he?'. Van de andere kant begrijp ik ook het argument van de topicstarter, dat het helemaal niet als flame bedoeld is maar meer informatief. Ik geef in zulke gevallen altijd het voordeel van de twijfel.

Maar ik zou zeggen: als jij vaker modt op de FP, kom dan ook hier eens wat vaker langs... of op #tmf... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• korenwolf
  • Niet online
Op zondag 07 april 2002 00:00 schreef Netman867 het volgende:
Ik heb hem toch echt gemod, en hij staat nu op +2 :)
Nope, ík heb hem gemod... >:)

Ik heb eerst gekeken hoe er gemodereerd was en toen meteen mijn moderatie er achteraan gestuurd. Toen ik keek stond jouw '+1 informatief' er nog niet bij; nu staan ze er allebei... :)
Beoordelingen: +1, +1: Informatief, 0: Gemodereerd, -1: Flamebait, +1: Informatief, 0: Informatief, Totaal: 2 / 6x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [ti]
  • Niet online
-1 overgewaardeerd was inderdaad wel beter geweest, was waarschijnlijk gewoon wat frustraties van "lul niet" dat ik maar op flamebait klikte. So be it.
Helaas is er geen -1 nietes! tag, dus dit 'subtiele' foutje is niet met een moderatie duidelijk te maken. Een reactie doet wonderen
Naja.. had misschien beter kunnen reageren maar dat had toch niet echt toegevoegd aan de discussie ofzo. Geloof dat er (heel) vroeger wel een "-1, Bullshit" tag was, maar die was ook niet zo succesvol.
Maar ik zou zeggen: als jij vaker modt op de FP, kom dan ook hier eens wat vaker langs... of op #tmf...
* [ti] ]enorme lurker :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Netman768
Op zondag 07 april 2002 00:06 schreef Thor-korenwolf het volgende:

[..]

Nope, ík heb hem gemod... >:)

Ik heb eerst gekeken hoe er gemodereerd was en toen meteen mijn moderatie er achteraan gestuurd. Toen ik keek stond jouw '+1 informatief' er nog niet bij; nu staan ze er allebei... :)
[..]
Hier heb ik maar 1 ding op te zeggen: NIETES! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [ti]
  • Niet online
Inmiddels legt http://www.tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=495445 deze reactie uit waarom de parent reactie wat te snel was met zijn conclusies over 'Stabiel he?' :P (niet mijn posting btw)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• korenwolf
  • Niet online
Op zondag 07 april 2002 00:06 schreef [ti] het volgende:
* korenwolf ]enorme lurker :p
Als jij binnen het kwartier op een moderatie van jezelf reageert dan is die kans idd vrij groot. Daarom zei ik het ook. :Y)

Je bent welkom om vaker mee te reageren, hoor... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me sluit zich aan bij de welkomst fanfare!

:)

Heb het draadje ook gemodereerd trouwens, staat volgens mij wel redelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Netman768
Op zondag 07 april 2002 00:12 schreef Thor-korenwolf het volgende:

[..]

Als jij binnen het kwartier op een moderatie van jezelf reageert dan is die kans idd vrij groot. Daarom zei ik het ook. :Y)

Je bent welkom om vaker mee te reageren, hoor... :)
And once again, I can only say: I completely agree :)

Sjeez, * korenwolf is wel in een dominante/toonaangevende bui vanavond vanmorgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [ti]
  • Niet online
hehe :) maar goed, voordat dit dadelijk compleet in 'n slowchat veranderd ga ik het welkomst-commitee/fanfare snel verlaten, en de stad in (en als er morgenvroeg wat draadjes compleet verkeerd gemod staan, dan was het blijkbaar erg gezellig ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• korenwolf
  • Niet online
Op zondag 07 april 2002 00:14 schreef Netman867 het volgende:

[..]

And once again, I can only say: I completely agree :)

Sjeez, * korenwolf is wel in een dominante/toonaangevende bui vanavond vanmorgen
Dominant is misschien niet helemaal het goede woord, denk ik, maar /me heeft sinds weken vandaag eindelijk weer eens flink wat tijd gevonden voor modden (vanmiddag ook, maar toen liepen er op dat bier-gedoe na eigenlijk geen topics op TMF).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaves
  • Laatst online: 09-10 09:33

Beaves

Usque ad Finem

Op zondag 07 april 2002 00:16 schreef [ti] het volgende:
hehe :) maar goed, voordat dit dadelijk compleet in 'n slowchat veranderd ga ik het welkomst-commitee/fanfare snel verlaten, en de stad in (en als er morgenvroeg wat draadjes compleet verkeerd gemod staan, dan was het blijkbaar erg gezellig ;) )
Alles veranderd hier in een slowchat, alleen met iets meer niveau dan die meukhuiskamer :P

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

Op zaterdag 06 april 2002 23:55 schreef Thor-korenwolf het volgende:

[...]
Op zondag 07 april 2002 00:19 schreef Thor-korenwolf het volgende:

... maar /me heeft sinds weken vandaag eindelijk weer eens flink wat tijd gevonden voor modden (vanmiddag ook,...
Doe jij altijd eerst reageren? ;) * KeX vindt het jammer dat dat de laatste tijd weinig gebeurd. Ik mag graag reacties lezen die in het algemeen beter zijn dan het gemiddelde niveau op de fp en bovendien ben ik erg nieuwsgierig of je je target met 100 reacties gaat halen. ;)

* KeX mod de laatste tijd (eik sinds de invoering van de LM) een stuk minder helaas. Dat is grotendeels een kwestie van tijdgebrek. Daarnaast heb ik ook het idee dat de reacties, op mijn gevoel van te strenge moderatie soms, in het algemeen beter staan dan voor de invoering van de LM. Verder is er bij een overvolle modQ altijd wel een LM die goede moed heeft en daar even in gaat schaven, zodat het voor mijn gevoel niet meer vaak voorkomt dat een draadje met relatief veel ongemodde en slecht staande reacties in de onmodbare archieven verdwijnt. De noodzaak om druk al mijn puntjes op te maken in de "druppel op de hete plaat" status voor de LM is er een beetje af en eigenlijk is dat juist een goed teken. Maar het is wel frapant dat ik daardoor juist minder mod dan voorheen. Echter wel met de kanttekening dat ik gerichter mod en de dagen dat het echt beroerd staat er ook gerust een paar honderd op een dag wegwerk. En dat is het fijne, las je ze nodig hebt dan zijn ze er ook. m.a.w:

* KeX keek en zag dat het goed was ;)

/edit:
[disclaimer]
Voor alle direct notoire zeikerds bij een positief bericht. Ja er moet ook nog een boel wel veranderen. Ja de PM moet geïmplementeerd worden en ja de regular mod drempel en status moet veranderd worden en ja er moet over het niveau van de nieuwsposting op de fp gediscussïeerd worden, maar dit was slecht een positieve conclusie op persoonlijke titel in een klein stukje tijdelijke oplossing in de moderatieproblematiek.

* KeX leaves the building, heading towards "the efteling"

En ja ik geloof ook nog in sprookjes ja! :( ;)

/edit2: taregt=target

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Netman768
Op zondag 07 april 2002 08:28 schreef KexDaFlex een lang verhaal.
En natuurlijk kon je het _niet_ laten om op het eind nog even te zeiken en ons nog even tijdelijk in de veronderstelling te zetten dat je god was! ;) ASO! :P
En ja ik geloof ook nog in sprookjes ja! :( ;)
Oh, dan is het goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10-2020
* Renegade is ook even het draadje doorgelopen, en heeft eindelijk weer eens een beetje gemod

Ik heb wel wat kleine dingen gedaan deze week, maar had verder een behoorlijk tijdsgebrek (verhuizing van de afdeling op de zaak naar een andere locatie, en dit weekend de ouders op bezoek in Duitsland). Volgende week belooft bij mij een wat actievere modweek te worden, een week waarvan ik hoop dat ie op zondag begint :P :)

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Pagina: 1