Toon posts:

3Dmark probleempje

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik 3Dmark 2001 SE run sluit deze soms in het midden van een benchie gewoon af,verder gebeurt er niks.Pc blijft niet hangen en er komt ook geen error ofzo.Als ik dan 3Dmark opnieuw run heeft i het niet meer.Ligt dit probleem aan mijn kaart of is het een bug in 3Dmark?

• silentsnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-04-2013

silentsnow

« '-_-' »

kan komen doordat jij onderdelen in je pc hebt overgeklokt.

The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590

Verwijderd

Topicstarter
Snap niet goed hoe dit door oc'en kan komen want al mijn temps zijn ver onder de limieten en buiten 3DMark draait alles stabiel.Zal is alle clocks op default zetten :( en dan zien of het probleem er nog is

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
de temperaturen zeggen lang niet alles... misschien moet je het voltage van je processor een stukkie verhogen, of je videokaart een stukje minder ver oc-en om een helemaal stabiel systeem te krijgen :)

Verwijderd

Op zaterdag 06 april 2002 23:43 schreef gostah_killah het volgende:
Snap niet goed hoe dit door oc'en kan komen want al mijn temps zijn ver onder de limieten en buiten 3DMark draait alles stabiel.Zal is alle clocks op default zetten :( en dan zien of het probleem er nog is
Dit probleem heb ik ook gehad, ligt hoogstwaarschijnlijk aan je geheugen. Temperatuur heeft er niets mee te maken, probeer te bench es te draaien met 1 geheugen module, of wissel eens met de modules in andere bankjes. Dit heeft veel problemen bij mij opgelost. Hier staat ook wat info

Verwijderd

Dit heeft gewoon met overklokken te maken. Met overklokken moet je niet alleen van temperatuur uitgaan. Soms zit de cpu gewoon aan z'n max en wordt hij helemaal niet warm.

• tisloafp
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-07 16:45
Hier heb ik ook last van gehad, na een keer bios flashen was het opgelost
Pagina: 1