Intel prijsverlaging

Pagina: 1
Acties:

• froggie
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-11-2024
Nu Intel de prijzen weer omlaag gaat gooien wordt de cpu markt weer een stukje interessanter.
Ik ben van plan om eind mei een nieuwe cpu/mobo/ram combo aan te gaan schaffen. Ik wilde oorspronkelijk wachten op de XP 2400+, maar gezien de prijs van de P4 2,26 ($241) begin in toch weer te twijfelen.
Hoe denken jullie hierover?

• Muse
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Je weet de prijs van de XP 2400+ nog niet, dus kun je niet vergelijken. Je kan daar op wachten, maar op die manier blijf je in de computerwereld altijd wachten. Je moet zelf de knoop doorhakken :)

Veel succes

Verwijderd

is er eigenlijk ergens een vergelijkings test tussen de XP 1800+ en een P4 2,2GHZ ? omdat deze prijzen ook niet ver van mekaar af liggen, na de prix verlagingen :)

of krijg ik nue en UTFS'je naar me oren :+ ?

• bassio
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17:37
Zijn de prijzen die daar vermeld worden een beetje representatief voor wat we dan op 26 mei in nederland gaan betalen. Hij staat op $ 241 maar kunnen wij hem dan voor ± € 300 kopen.

Ik wil namelijk rond die tijd een nieuwe config aanschaffen dus dan hoop ik dat ik voor de 533 mhz FSB kan gaan.

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Op zaterdag 06 april 2002 23:50 schreef Tweakerboy1986 het volgende:
is er eigenlijk ergens een vergelijkings test tussen de XP 1800+ en een P4 2,2GHZ ? omdat deze prijzen ook niet ver van mekaar af liggen, na de prix verlagingen :)
Eind mei liggen de prijzen van de XP 1800 ook weer een stuk lager hoor :z

Valt nu denk ik nog vrij weinig zinnigs te zeggen over de verhoudingen na 'de verlagingen'.. afwachten dus.