ik heb mijn mod nu zo goed als klaar, wil aleen nog een logo in de zijkant graveren zoals ik ook in mijn muismat hep gedaan, word waarschijlijk een electrostatic logo, met bijpassende tekst.
muismat: [topic=460072/1/25]
alle kabels zijn weggewerkt met pneumatihe luchtslang, de atx connector en de ide kabels zijn omwikkeld met van dat kabelwikkelaar. zelf vind ik het er wel mooi weggewerkt uitzien.
aan de voorkant zit een koptelefoon aan sluiting met volume regelaar, naast de usb aansluitingen aan de voorkant onderaan.
mijn baybus heeft 4 schakelaars voor fan's, en 2 rode voor verlichting( led's voor mousepad en ccfl) en ok zit erthermostaat voor de 120 mm papst fan die op 220 werkt aan de zijkant.
aan de dichte zijkant en aan de 8er kant zit isolatieschuim om die herrie te dempen van mijn dragonorb3, daar komt denk nog een toerenregelaar op.
maybe komt er in de zijkant een suckhole zodat mijn procc voldoende 'frisse' lucht krijgt.
De window en fans zitten vastgeschroefd met blauwe imbussies, gekocht bij scooterzaak.
en cdrom speler gestealth
ik ben een aardige tijd bezig geweest met het maken en aansluiten van alle spulletjes, maar ik vind t resultaat mooi
(met dank aan sleeping_holow voor het lenen van div. harde waren)