Systeem monitors????

Pagina: 1
Acties:

• GeeMoney
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:29
vaak zie ik op screenshots van andere linux gebruikers vaak van Red Hat of Mandrake distro gebruikers dat ze kleine monitortjes in beeld hebben die aangeven wat je cpu/eth/swap allemaal doet ik zoek me eigen rot naar die monitortjes maar volgens mij zijn ze toch neit geintregreerd??? kan iemand mij vertellen waar ik deze vernuftige dinkies vandaan kan downen liefst rpm, gemak dient de menvaak zie ik op screenshots van andere linux gebruikers vaak van Red Hat of Mandrake distro gebruikers dat ze kleine monitortjes in beeld hebben die aangeven wat je cpu/eth/swap allemaal doet ik zoek me eigen rot naar die monitortjes maar volgens mij zijn ze toch neit geintregreerd??? kan iemand mij vertellen waar ik deze vernuftige dinkies vandaan kan downen liefst rpm, gemak dient de mens :D
voor een voorbeeldje van de monitortjes zie:
http://images.mandrakesoft.com/img/scr/traktopel14.jpg

aan de rechterkant van dit leuke desktoppie zie je allemaal monitortjes :D best phun die zou ik dus graag willen iemand hier meer info over?
bij voorbaat dank

• odysseus
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:22

odysseus

Debian GNU/Linux Sid

Zoek eens naar 'gkrellm' op freshmeat.net, dan vindt je die dingen wel. Zonder naar het screenshot te kijken durf ik te geloven dat je inderdaad dat programma bedoelt ;).

Leven is het meervoud van lef | In order to make an apple pie from scratch, you must first create the universe.

• GeeMoney
Op zaterdag 06 april 2002 23:18 schreef odysseus het volgende:
Zoek eens naar 'gkrellm' op freshmeat.net, dan vindt je die dingen wel. Zonder naar het screenshot te kijken durf ik te geloven dat je inderdaad dat programma bedoelt ;).
DAMN THANX BRO !
die zijn echt kick aars strak :)
en vooral snel gepost thx for tha message!

Greetz ya'll

• Valium
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 09-08 08:59

Valium

- rustig maar -

Op zaterdag 06 april 2002 23:18 schreef odysseus het volgende:
Schot voor open doel ja. Maar blijft een onwijs goed progsel.

Trouwens, ook zonder gkrellm kun je je beeldscherm voor met leuke metertjes gooien! GNOME heeft echt tientallen leuke applets voor op je balk. Zo veel dat je eigenlijk geen ruimte meer hebt voor je takenlijst. ;)

• GeeMoney
Op zaterdag 06 april 2002 23:42 schreef Valium het volgende:

[..]

Schot voor open doel ja. Maar blijft een onwijs goed progsel.

Trouwens, ook zonder gkrellm kun je je beeldscherm voor met leuke metertjes gooien! GNOME heeft echt tientallen leuke applets voor op je balk. Zo veel dat je eigenlijk geen ruimte meer hebt voor je takenlijst. ;)
Zelf vind ik dus Gnome beetje kinderachtig maar das ieder zijn eigen smaak :D ik use windowmaker of KDE legt eraan waar ik zin in heb, iemand nog leuke tips qua achtergrondjes trouwens? [ff offtopic ik weet het sorry]

Verwijderd

[seikmode]
deze vraag is hier op GoT al heeeeeeeeeeel vaak gesteld, had je al gezocht?! (denk ut niet) :P :?
[/seikmode]

• _Squatt_
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Op zaterdag 06 april 2002 23:50 schreef The_Dart het volgende:
iemand nog leuke tips qua achtergrondjes trouwens? [ff offtopic ik weet het sorry]
offtopic:
Ik heb deze:
Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=1792949095
't beschermt mijn desktop tegen de demonen van stupiditeit :P!

"He took a duck in the face at two hundred and fifty knots."

Pagina: 1