Hallo mede tweakers, ik ben voor iemand op zoek naar de ftp instellingen bij @home. Ikzelf ben de gelukkige bezitter van adsl verbinding, maar wil het weten voor iemand die alle gegevens kwijt is.
Verwijderd
Nou, niks bijzonders hoor. Gewoon het wachtwoord en gebruikersnaam van je e-mailadres gebruiken (en je moet natuurlijk wel al Webspace hebben aangevraagd). Verder moet het adres members.home.nl zijn en de poort gewoon 21 (standaard)
Indien de webspace nog niet is aangevraagd, waar is dit dan mogelijk?? Zoals ik al zei het gaat niet over mn eigen verbinding, dus ik kan niet metten checken. IIG bedankt voor de snelle reactie
Verwijderd
dat webspace staat ergens bij accounts in het nieuwsvenster van @home..
surfen naar 'www' in de browser
bij CuteFtp vul je dan bij address in: members.home.nl
bij user je aanmeldingsnaam (iin mijn geval hardenberg), wachtwoord: je wachtwoord van de @home email en de port op 21 (standaard)
surfen naar 'www' in de browser
bij CuteFtp vul je dan bij address in: members.home.nl
bij user je aanmeldingsnaam (iin mijn geval hardenberg), wachtwoord: je wachtwoord van de @home email en de port op 21 (standaard)
Yep, daar was ik naar op zoek, aangezien ik niet achter die proxy van @home hang kan ik dus nergens naar op zoek, omdat je met die idiote homepage van hun nergens info vindt. Hartelijk bedankt.
Heren Moderaters. Dit topic mag gesloten worden.
Heren Moderaters. Dit topic mag gesloten worden.
Verwijderd
[spuit11]
start.home.nl , rechtsboven "abonnees" aanklikken,
inloggen en webspace aanmaken.
dan ftp -en naar members.home.nl met je account
start.home.nl , rechtsboven "abonnees" aanklikken,
inloggen en webspace aanmaken.
dan ftp -en naar members.home.nl met je account
Pagina: 1