Ik heb een probleempje.
Ik was vanmiddag gewoon op m'n pc-tje bezig toen die vast liep. Kan gebeuren
, maar toen ik de pc opnieuw wou starten herkende de pc eerste de HD niet. Na een paar keer aan en uit wel, alleen toen kreeg ik eerst een opstartscherm van ME (er staat alleen XP op m'n pc, maar goed
) toen kwam ik uit of ik de pc in veilige modus wil opstarten etc. Daar kan ik doen wat ik wil, maar krijg in alle gevallen een DOS scherm waarin ongeveer dit staat:
'Er is een bestand beschadigd, probeer een windows-lader te openen (bijvoorbeeld C:\WINDOWS\SYSTEM\nogwat.VXD)
C>'
ik kom dus ook niet uit in C:\>. Als ik bijvoorbeeld A:\ in typ of een dir geef, gebeurt er niets, en word er weer dezelfde mededeling gegeven dat er een bestand beschadigd is.
* De HD is trouwens 20GB en van september 2001. Verder moederbord uit augustus 2001 en AMD Athlon 1.2Ghz.
* De HD in een andere pc hangen als 2e HD is voor mij wel mogelijk.
* Ik heb 2x of 3x vaker de foutmelding gehad: DISK BOOT FAILURE, maar dan was het na 2x aan en uit opgelost.
Wat kan dit zijn?
Ik was vanmiddag gewoon op m'n pc-tje bezig toen die vast liep. Kan gebeuren
'Er is een bestand beschadigd, probeer een windows-lader te openen (bijvoorbeeld C:\WINDOWS\SYSTEM\nogwat.VXD)
C>'
ik kom dus ook niet uit in C:\>. Als ik bijvoorbeeld A:\ in typ of een dir geef, gebeurt er niets, en word er weer dezelfde mededeling gegeven dat er een bestand beschadigd is.
* De HD is trouwens 20GB en van september 2001. Verder moederbord uit augustus 2001 en AMD Athlon 1.2Ghz.
* De HD in een andere pc hangen als 2e HD is voor mij wel mogelijk.
* Ik heb 2x of 3x vaker de foutmelding gehad: DISK BOOT FAILURE, maar dan was het na 2x aan en uit opgelost.
Wat kan dit zijn?