Ik wil gratis bellen op via internet ik heb ritstelecom geprobeert maar dit werkt niet; hij belt wel maar ik kan niet praten; weet iemand dit te verhelpen of iets anders?
JAAAAAAA!!
Ik heb al voor een jaar MEDIARINGTALK 99
en het bevalt me UITSTEKEND!
Daarmee kan je dus PC to PC talk doen en ook PC to Phone etc. maar daar moet je voor betalen.
Download die versie gewoon op www.mediaringtalk.com of www.mediaring.com
Ik heb al voor een jaar MEDIARINGTALK 99
en het bevalt me UITSTEKEND!
Daarmee kan je dus PC to PC talk doen en ook PC to Phone etc. maar daar moet je voor betalen.
Download die versie gewoon op www.mediaringtalk.com of www.mediaring.com
KidKrush: internet je misschien via een thuisnetwerkje? Dus computer die via een andere computer, die als gateway dient, het internet op gaat?
In dat geval kan het kloppen dat het niet werkt: dat had ik ook .Dat komt gewoon doordat je tcp/ip poorten veranderen bij het verlaten van je gateway.
Voor linux bestaat er wel een H323 masquerade module, helaas liep mijn linuxbak echter vast doen ik die gebruikte (het werkte toen wel heel ff - 20 seconden ofzo
In dat geval kan het kloppen dat het niet werkt: dat had ik ook .Dat komt gewoon doordat je tcp/ip poorten veranderen bij het verlaten van je gateway.
Voor linux bestaat er wel een H323 masquerade module, helaas liep mijn linuxbak echter vast doen ik die gebruikte (het werkte toen wel heel ff - 20 seconden ofzo
Marstek Venus 5.12kWh v154, CT002 V118, CT003 V118 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.
waar haal i sygate vandaan? www.sygate.com?
Verwijderd
He,
Ik wil ook bellen via het internet, maar dan moet je toch
per maand een bepaalt bedrag betalen??
of is dat niet zo??
Alvast bedankt
Latersss
of is dat niet zo??
Alvast bedankt
Latersss
dit is wel een heel grote kickOp donderdag 07 maart 2002 19:17 schreef minded-peter het volgende:
He,
of is dat niet zo??
Alvast bedankt
Latersss
Verwijderd
Niet hard genoeg gesearched misschien?
Hier is het te doen!
Wel jammer dat...
...als je ingebeld bent (met je modem bedoel ik dan) je alleen maar met je mobiel kan bellen.
...er maar 3 sponsors zijn.
...het maar 2 minuten duurt met je mobiel.
Evengoed het proberen waard dacht ik zo.
Hier is het te doen!
Wel jammer dat...
...als je ingebeld bent (met je modem bedoel ik dan) je alleen maar met je mobiel kan bellen.
Als je je e-mailadres daar achterlaat, zodat ze hem vol kunnen spammen, krijg je wel extra bel menuten.Op donderdag 07 maart 2002 20:46 schreef R1cksson het volgende:
Niet hard genoeg gesearched misschien?
Hier is het te doen!
Wel jammer dat...
🌞🍃
Verwijderd
Daar hebben we als tweaker toch wel een apart adres voor ?Op donderdag 07 maart 2002 20:50 schreef DataBeest het volgende:
[..]
Als je je e-mailadres daar achterlaat, zodat ze hem vol kunnen spammen, krijg je wel extra bel menuten.
Verwijderd
He wat bedoel je nou, ik heb dit nog nooit gedaan .Op donderdag 07 maart 2002 19:30 schreef Cutebritney het volgende:
[..]
dit is wel een heel grote kick
Ik heb adsl, dus kun je niet gratis bellen op het internet
zonder een bedrag per maand te betalen!!!! :?
Pagina: 1