A donkey is a lonely bloke, he hardly ever gets to poke
There is no magic.
Verwijderd
zonde
haha, dubbelpostOp zaterdag 06 april 2002 22:24 schreef The Will het volgende:
En dan als tweede probleem, hoe ga jij een power supply voor een CCFL in je helm krijgen? Dat ding heeft om op te starten veeeel stroom nodig, en dat haal je echt niet in je helmpje (of je moet er een accu aan hangen
Verwijderd
Zeker met die extra heldere LEDS heb je voldoende licht.
En het verbruikt bijna geen stroom.
Met een CCFL zit je idd met voeding.
Senile! Senile Oekaki
Ik zou het niet doen.
Garmin Fenix 6 Sapphire | Swim.. Bike.. Run!
alles is te doen voor tweakers
3-fase Victron 3x MP 6.5kVA | 30kWh Voltsmile LFP | MPPT 450/100 + 2x MPPT | VM-3P75CT Grid Meter
Verwijderd
Nou ja, dan maar net zo'n lullig stikkertje als Ivanhoe
Verwijderd
Maar iedereen hierboven heeft gelijk, ik zou eerst even mailen naar de fabrikant of het zou kunnen want als je een keer valt en je helm valt de klap niet op hmzzzz alleen voor zo'n logotje? Liever niet toch?
Wat denk je van de Huiskamer? En nee, daar kun jij nog niet in, moet je eerst 150 tech-posts hebben en 120 dagen geregt zijnOp zaterdag 06 april 2002 22:17 schreef Jojk het volgende:
Mogelijk niet het juiste forum, maar ik vond geen onzinforum....... (en mocht iemand dit ooit eens hebben gedaan, 't is toch ook een soort case-modden ?)
Verstuurd vanaf mijn Computer®
En wat wilde je daarmee duidelijk maken precies?Op zaterdag 06 april 2002 23:41 schreef W3ird_N3rd het volgende:
[..]
Wat denk je van de Huiskamer? En nee, daar kun jij nog niet in, moet je eerst 150 tech-posts hebben en 120 dagen geregt zijn
Dan wacht je maar tot je in de HK kunt voor je onzin gaat postenOp zaterdag 06 april 2002 23:47 schreef Jojk het volgende:
[..]
En wat wilde je daarmee duidelijk maken precies?Ik zeg toch dat ik het nergens anders kwijt kon
Da's nog wel een goed id idd. Had ik ook al wel aan gedacht, maar misschien was het met licht erin toffer.Op zaterdag 06 april 2002 23:52 schreef Flexx het volgende:
Laat je het er toch op verven ?
En weird_nerd : 't is weer es wat anders hè
Verwijderd
Dat is zeker über jaOp zaterdag 06 april 2002 22:17 schreef Jojk het volgende:
Nou is mijn vraag, weet iemand of dit mogelijk is, en of het verstandig is om te doen (normale paint job is ook leuk, maar dit zou wel über zijn)
Ben jij trouwens die Jojk van de CDfreaks?
Toch geef ik er antwoord op : ooit was het nog zo dat er alleen maar in de HK gepost werd en te weinig aandacht werd besteed aan de tech fora. Toen is de regel ingevoerd dat je 150 tech-posts moet hebben om in de HK te kunnen, en 120 dagen geregt moet zijn.Op zaterdag 06 april 2002 23:54 schreef Jojk het volgende:
En weird_nerd : 't is weer es wat anders hè(waarom moet je eerst posten voor je in hk mag, terwijl het mij logischer lijkt dat je eerst in hk post en daarna in de andere fora (retorische vraag: geen antwoord bitte
))
Ik gebruik die HK btw best weinig... Ik vind de tech-fora interresanter
However toch maar over die helm : zou ik maar niet in gaan dremelen enzo, beetje verven lijkt me zat.
Mag je eigenlijk wel met een zwaar opvallende helm het verkeer in? Lijkt me ook gevaarlijk, andere verkeersdeelnemers kunnen op jouw spattende helm gaan letten, en dat kan een ongeluk veroorzaken.. (denk ik dan)
Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site
Ja, die Jojk ben ik. (Ooit wel eens een andere Jojk gezienOp zaterdag 06 april 2002 23:55 schreef R0bby het volgende:
Ben jij trouwens die Jojk van de CDfreaks?
Lijkt me niet heOp zondag 07 april 2002 00:05 schreef W3ird_N3rd het volgende:
[..]
Mag je eigenlijk wel met een zwaar opvallende helm het verkeer in? Lijkt me ook gevaarlijk, andere verkeersdeelnemers kunnen op jouw spattende helm gaan letten, en dat kan een ongeluk veroorzaken.. (denk ik dan)
Garmin Fenix 6 Sapphire | Swim.. Bike.. Run!