klopt het dat het emailadres bemiddelaar@hotmail.com is? dit staat nl. in mijn adresboek, maar ik krijg nooit een reactie als ik iets mail
Op zaterdag 06 april 2002 22:01 schreef firstwollie het volgende:
dus ik heb steeds gemail naar het verkeerde adres?
They made me do it.
jepOp zaterdag 06 april 2002 22:01 schreef firstwollie het volgende:
dus ik heb steeds gemaild naar het verkeerde adres?
dat is dus heel vreemd want in mijn adresboek staat: GOT bemiddelaar ..................... bemiddelaar@hotmail.com
hoe komt dit dan in mijn adresboek?
Somewhere outthere somebody is getting his ass kicked for something somebody has said by mistake
the -<::::::::::D is mightier than the <:::::::::[=@
zelf gedaanOp zaterdag 06 april 2002 22:03 schreef firstwollie het volgende:
dat is dus heel vreemd want in mijn adresboek staat: GOT bemiddelaar ..................... bemiddelaar@hotmail.com
Tsja...Op zaterdag 06 april 2002 22:03 schreef firstwollie het volgende:
In iedergeval is dat het verkeerde adres
nee ik voeg nooit zelf iets toe, want als mensen mij mailen komen ze automatisch in mijn adresboek volgens mijOp zaterdag 06 april 2002 22:03 schreef KaAzKoP het volgende:
[..]
zelf gedaan.
Ik denk dat het werk gewoon lekker over meerdere bemiddelaars verdeeld wordt ofzo...Op zaterdag 06 april 2002 22:05 schreef firstwollie het volgende:
maar is er voor GOT 1 bemiddelaar? of zijn er meerdere?
DENK ik
omg

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
1 => TgFOp zaterdag 06 april 2002 22:05 schreef firstwollie het volgende:
maar is er voor GOT 1 bemiddelaar? of zijn er meerdere?
IddOp zaterdag 06 april 2002 22:07 schreef LuNaTiC het volgende:
omg
Volgens mij is er maar 1
Dit was altijd Negotiator maar sinds kort is dit TgF
Lees dit maar: [topic=397203]
Dit was altijd Negotiator maar sinds kort is dit TgF
Lees dit maar: [topic=397203]
ik heb het bewijs, de mail van de bemiddelaar komt echt van hotmail hoor
hij is ondertekend door Tgf of zo
TrueOp zaterdag 06 april 2002 22:07 schreef LuNaTiC het volgende:
omg

Verwijderd
Op zaterdag 06 april 2002 22:09 schreef firstwollie het volgende:

Het zou kunnen dat TgF ...@tweakers.net geforward heeft naar hotmail...Op zaterdag 06 april 2002 22:09 schreef firstwollie het volgende:
They made me do it.
TgF is overigens niet erg actief meer op GoT.
[url="http://gathering.tweakers.net/forum/find/poster/5093]Klik[/url]
Druk druk druk hèOp zaterdag 06 april 2002 22:11 schreef GaMbiNo het volgende:
Of iemand anders maakt een accountje bemiddelaar@hotmail.com en ondertekent met TgFOp zaterdag 06 april 2002 22:11 schreef Tom S. het volgende:
[..]
Het zou kunnen dat TgF ...@tweakers.net geforward heeft naar hotmail...

Verwijderd
Of dat iemand anders zich uitgeeft voor TgF via dat hotmail accountOp zaterdag 06 april 2002 22:11 schreef Tom S. het volgende:
[..]
Het zou kunnen dat TgF ...@tweakers.net geforward heeft naar hotmail...
Keeper: GMTA he
kan jij zoeken in hidden fora?
* WaarAnders niet...
* WaarAnders niet...
jongens, jullie lopen mij nu wel enorm in de zeik te nemen maar die mail komt echt van hotmail
ik kan me dit wel voorstellen want zo staat de bemiddelaar onafhankelijker in zijn positie omdat hij natuurlijk tussen de crew en de gebruikers moet staan
ik kan me dit wel voorstellen want zo staat de bemiddelaar onafhankelijker in zijn positie omdat hij natuurlijk tussen de crew en de gebruikers moet staan
Kan dat ook een reden zijn dat ie weinig respons geeft?Op zaterdag 06 april 2002 22:11 schreef Osiris het volgende:
[..]
Druk druk druk hè

Vielleicht, maar dan is dat niet goed geregeld dan. Stel dat ie het veels te druk heeft om te bemiddelen, dan is hij dus (tijdelijk) niet geschikt als bemiddelaar...Op zaterdag 06 april 2002 22:12 schreef GaMbiNo het volgende:
[..]
Kan dat ook een reden zijn dat ie weinig respons geeft?
Verwijderd
/me gaat bijna dood van het lachenOp zaterdag 06 april 2002 22:12 schreef firstwollie het volgende:
Ik heb ooit eens bemiddelaar@hotmail.com gemaakt en ik krijg naast spam constant mail van ene firstwollie 
Verwijderd
Ja zo blijven er natuurlijk helemaal geen W&G mods meer overOp zaterdag 06 april 2002 22:15 schreef Cheatah het volgende:
[..]
/me gaat bijna dood van het lachen![]()
Nah, dat vind ik nou zielig voor die arme jongen...Op zaterdag 06 april 2002 22:15 schreef Cheatah het volgende:
[..]
/me gaat bijna dood van het lachen![]()
[topic=221082/1/25]
De Bemiddelaar :
[url="mailto:bemiddelaar@tweakers.net?subject=Bemiddeling"]TgF[/url] (Admin)
De Bemiddelaar :
[url="mailto:bemiddelaar@tweakers.net?subject=Bemiddeling"]TgF[/url] (Admin)
de betaler vervuilt
LuNaTiC: je moet je mail-adres invullen bij BCC en niet bij cc

Als je ergens wilt e-mailen waar je geen POP3 tot je beschikking hebt?Op zaterdag 06 april 2002 22:33 schreef WaarAnders het volgende:
waarom zou je dat doen
Zomaar een gokje hoor
They made me do it.
heeft de crew dan geen web-mail mogelijkheden?
Jawel, maar alleen voor pop accounts, niet voor forwarders.Op zaterdag 06 april 2002 22:35 schreef WaarAnders het volgende:
heeft de crew dan geen web-mail mogelijkheden?
Dat kan ja.Op zaterdag 06 april 2002 22:12 schreef WaarAnders het volgende:
kan jij zoeken in hidden fora?
* WaarAnders niet...
Professioneel Hyves-weigeraar
jij wel ja, maar Gambino toch niet???Op zaterdag 06 april 2002 22:38 schreef Wouter Tinus het volgende:
Dat kan ja.
Toch welOp zaterdag 06 april 2002 22:40 schreef WaarAnders het volgende:
[..]
jij wel ja, maar Gambino toch niet???

Duh, simpel dus. @tweakers.net rederict alleen maar, als je verstuurt gaat het via je eigen mailaccount. Simpel dus

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
LuNaTiC waar is die pr0n topic die gister nog in de crew fora stond?Op zaterdag 06 april 2002 22:40 schreef WaarAnders het volgende:
[..]
jij wel ja, maar Gambino toch niet???
Damn, ik moest ze nog dll.
Ik heb ook bemiddelaar@hotmail.com in mijn adresboek staan... 
Misschien heeft TgF een foutje gemaakt bij het invullen van de afzender?
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
De account bemiddelaar@hotmail.com bestaat iig, net ff gecheckt of ik die kon aanmaken, kon het niet latenOp zondag 07 april 2002 01:40 schreef JvS het volgende:
Ik heb ook bemiddelaar@hotmail.com in mijn adresboek staan...
Hail to the guardians of the watchtowers of the north
niet dusOp zaterdag 06 april 2002 22:16 schreef OProg het volgende:
Ik heb ooit eens bemiddelaar@hotmail.com gemaakt en ik krijg naast spam constant mail van ene firstwollie
![]()
![]()
Mensen, inclusief crewleden: eerst nagaan voordat er je gaat lullen

(tenzij een willekeurig hotmailbezitter toevallig ECHT mails van users krijgt die naar bemiddelaar@hotmail.com mailen en ze dan ook echt in behandeling neemt enzo. Ook geen ramp, want hij hoeft niet persé crew te zijn en hij doet het tot nog toe prima
edit: topictitel bijgeschaaft
(waar we ons zoal druk over maken BTW
Ik heb pas geleden nog een mail gekregen van een bemiddelaar, geloof ik.. Ik zal eens kijken wat voor een e-mail adres..
Nee, wacht, das geen bemiddelaar.
Nee, wacht, das geen bemiddelaar.
De meeste @tweakers.net adressen zijn forwarders.
Nu gaat bemiddelaar@tweakers.net door naar twee adressen, TgF zijn Hotmail bemiddelingsadres en zijn mail thuis.
Dat er eentje naar Hotmail gaat, is omdat hij dan ook op het werk jullie mailtjes kan beantwoorden.
Dus niet iedereen met een @tweakers.net adres heeft automatisch een popbox met webmail.
90% van die adressen zijn gewoon forwarders.
Dat hij misschien de laatste tijd niet zo heel snel reageerd, kan komen omdat hij op zijn werk even flink drukker zat en op wat cursussen is geweest, waardoor hij dus minder aanwezig was.
Ik weet echter wel dat hij op ieder (goed) mailtje replied, dus misschien iets misgegaan met verzenden?
Nu gaat bemiddelaar@tweakers.net door naar twee adressen, TgF zijn Hotmail bemiddelingsadres en zijn mail thuis.
Dat er eentje naar Hotmail gaat, is omdat hij dan ook op het werk jullie mailtjes kan beantwoorden.
Dus niet iedereen met een @tweakers.net adres heeft automatisch een popbox met webmail.
90% van die adressen zijn gewoon forwarders.
Dat hij misschien de laatste tijd niet zo heel snel reageerd, kan komen omdat hij op zijn werk even flink drukker zat en op wat cursussen is geweest, waardoor hij dus minder aanwezig was.
Ik weet echter wel dat hij op ieder (goed) mailtje replied, dus misschien iets misgegaan met verzenden?
Aannames zijn fataal.
wrom gebruiken jullie hotmail als je t.net webmail heb.... 
edit: (was gewoon voor elke account toegankelijk geloof ik)

nou post hem dan eens.. zet gewoon sterretjes voor de info die we niet mogen lezen.
http://www.NUiPhone.nl/
Verwijderd
Nou, de redder in nood is hier, de man met alle antwoorden.
Ik, TgF, ben de bemiddelaar van Gathering of Tweakers, mijn email adres is bemiddelaar@tweakers.net en ja, die staat geredirect naar een hotmailadres, daar heb ik zo mijn redenen voor
firstwollie, ik kan mij niet aan de indruk onttrekken dat ik wel degelijk antwoorden naar jou stuur, jouw uitspraak:
Het laatste mailtje van mij aan jou is van 1 april en da's geen grap
!
Ik, TgF, ben de bemiddelaar van Gathering of Tweakers, mijn email adres is bemiddelaar@tweakers.net en ja, die staat geredirect naar een hotmailadres, daar heb ik zo mijn redenen voor
firstwollie, ik kan mij niet aan de indruk onttrekken dat ik wel degelijk antwoorden naar jou stuur, jouw uitspraak:
klopt echt niet, ik wil nog wel eens in de archieven duiken, want de mails die ik aan iedereen stuur, die stuur ik ook naar mezelf.Op zaterdag 06 april 2002 22:00 schreef firstwollie het volgende:
klopt het dat het emailadres bemiddelaar@hotmail.com is? dit staat nl. in mijn adresboek, maar ik krijg nooit een reactie als ik iets mail
Het laatste mailtje van mij aan jou is van 1 april en da's geen grap
Joh, ook die klopt niet helemaal, ik ben wel degelijk actief op GoT, ik heb de afgelopen twee dagen schijnbaar niet op een publiek forum gepost, that's allOp zaterdag 06 april 2002 22:11 schreef GaMbiNo het volgende:
ik heb idd 1 keer een emailtje van je gekregen, met wat ik moest doen, maar daarna heb ik er volgens mij alweer drie gestuurd ofzo.
Heb je ook gedaan wat je doen moest.
Verwijderd
en er zijn al weer twee antwoorden naar je onderwegOp zondag 07 april 2002 16:45 schreef firstwollie het volgende:
ik heb idd 1 keer een emailtje van je gekregen, met wat ik moest doen, maar daarna heb ik er volgens mij alweer drie gestuurd ofzo.
tuurlijk, slijm slijmOp zondag 07 april 2002 16:52 schreef JvS het volgende:
Heb je ook gedaan wat je doen moest.
Verwijderd
Het is zeker toeval dat mijn wachtwoord op het hotmail adres van de bemiddelaar niet meer werkte?
Lees jij ook wel?Op zondag 07 april 2002 15:27 schreef Glock het volgende:
wrom gebruiken jullie hotmail als je t.net webmail heb....
Aannames zijn fataal.
Je kunt toch zelf je emailadres instellen (behalve via webmail, of je moet het via via doen) als je bijvoorbeeld outlook express oid gebruik met hotmail, dan kun je daar bij afzender toch @tweakers.net invullen??
Dat dacht ik tenminste wel, want Oscar stuurt ook via @Tweakers.net terwijl die @xs4all heeft, HlpDsk stuurt dan weer wel via @hotmail.com, maar het is wel mogelijk om met een @tweakers.net adres te sturen...
Dat dacht ik tenminste wel, want Oscar stuurt ook via @Tweakers.net terwijl die @xs4all heeft, HlpDsk stuurt dan weer wel via @hotmail.com, maar het is wel mogelijk om met een @tweakers.net adres te sturen...
Mannen komen van Mars Tweakers, vrouwen van Venus Bokt
Klopt, maar Outlook express komt bij ons op het werk niet naar buiten, dus dat moet gewoon via het Web.Op zondag 07 april 2002 17:28 schreef SWINX het volgende:
Je kunt toch zelf je emailadres instellen (behalve via webmail, of je moet het via via doen) als je bijvoorbeeld outlook express oid gebruik met hotmail, dan kun je daar bij afzender toch @tweakers.net invullen??
Klopt, je kunt gewoon een reply-adres invullen.Dat dacht ik tenminste wel, want Oscar stuurt ook via @Tweakers.net terwijl die @xs4all heeft, HlpDsk stuurt dan weer wel via @hotmail.com, maar het is wel mogelijk om met een @tweakers.net adres te sturen...
(Maar dan moet je wel Outlook Express kunnen gebruiken.
Aannames zijn fataal.
Pagina: 1