I served in a company of heroes.
ok Bedankt voor de hulp
Als jij hem leuk vindt en je hebt er goede reviews van gelezen, waarom beslis je dan zelf niet of je hem wilt?
Als hij voldoet aan die punten die je genoemd hebt (wat je vast gemakkelijk kan vinden op inet), waar twijfel je dan nog over.
Als hij voldoet aan die punten die je genoemd hebt (wat je vast gemakkelijk kan vinden op inet), waar twijfel je dan nog over.
Hail to the guardians of the watchtowers of the north
Ik ben het dus helemaal met hem eens, doe zelf ook eens wat,Op zondag 07 april 2002 14:31 schreef Duracell het volgende:
Als jij hem leuk vindt en je hebt er goede reviews van gelezen, waarom beslis je dan zelf niet of je hem wilt?
kijk op inet en daar zie je vanzelf wat zo'n ding wel of
niet kan. En als dan denkt die lijkt mij het beste, ga je
naar de winkel en bekijk/koopt hem
Misschien is het ook handig om te vragen aan mensen die dat
ding al hebben, of die hem goed vinden
Accessibility first
Toch wel raar.. Zaterdag vraag je nog hier of je 'm wel moet kopen, en zondag vertel je bij OCM dat je 'm al hebtOp zaterdag 06 april 2002 21:45 schreef NexY het volgende:
IK twijfel erg of ik de mpio dmg nou moet kopen of niet !
Ik wil een KLeine,mooie,handige mp3 speler met geheugen minstens 128. en nu niet gaan zeggen dat ik beter 200 € meer kan betalen en de ipod kan kopen want dat wil ik niet.
wie o wie ??
Hij heeft hem ook nog niet 
maar dat zegt hij er alvast bij omdat hij al zeker weet dat
hij hem gaat kopen... tenminste zo heeft hij mij dat duidelijk gemaakt.
schaam je nexy.... zomaar liegen
maar dat zegt hij er alvast bij omdat hij al zeker weet dat
hij hem gaat kopen... tenminste zo heeft hij mij dat duidelijk gemaakt.
schaam je nexy.... zomaar liegen
Accessibility first
Ik heb em, ben er erg blij mee, mp3's transfer gaan snel(4,7Mbit). Er kan veel op, ik heb 48 mp3liedjes, genoeg voor 5uur, dus ja ik ben blij
ID4.1M Honey Yellow. WP: PUZ-SWM60VAA+ERST30F-VM2EE (cylinder unit)
je geeft het antwoord zelf alOp zaterdag 06 april 2002 21:45 schreef NexY het volgende:
IK twijfel erg of ik de mpio dmg nou moet kopen of niet !
Ik wil een KLeine,mooie,handige mp3 speler met geheugen minstens 128. en nu niet gaan zeggen dat ik beter 200 € meer kan betalen en de ipod kan kopen want dat wil ik niet.
wie o wie ??
nee, ik denk dat je ipaq pa-2 of de nomad IIc een betere mp3-speler hebt (ik vind de mpio een flutding - lees mijn eerder reacties)
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
staat zo stom: IK wil de Mpio dmg gaan modden als ik hem over paar weekjes krijg iemand iedeetjes ?
Pagina: 1