wel ken ik het gevoel dat iets zeer dicht bij is en tegelijkertijd zeer ver weg.... als ik moe ben en probeer iets te visualiseren(me in te beelden dus) dan heb ik dat heel erg...
da's volgens mij precies wat ik bedoel, ik vergat te zeggen dat ik dat idd ook wel heb als ik erg moe ben en in een soort half slaaptoestand ben zoals jij.
Misschien zijn de hersenen dan in een bepaalde (rust)toestand waardoor het ervaren van de 4e dimensie toegankelijker maakt oid.
ik ken dat zeker, super vaag vind ik het altijd, hoewel er wel vagere dingen zijn, misschien dat je met je vraag hier terecht kan??
thanx, ik zal 's kijken op die site
Heb ik ook, en als ik dan bv tussendoor op mijn wekker kijk lijkt die ook meters ver weg. Best iets aparts, geeft een heel speciaal/raar gevoel. Hoe komt dit eigenlijk?
Nou je het zegt dit had ik vroeger ook vaak, was ik helemaal vergeten
Wat ik ook een paar keer heb gehad is een aantal keer wakker worden in een nacht en iedere keer als ik naar de wekker keek was de tijd precies hetzelfde

Over het idee dat je dan alle hoeken van een kubus zou kunnen zien kan ik het volgende zeggen, als je vanuit de tijd handeld heb je tijd genoeg, zullen we maar zeggen, om alle kanten in 1 moment te zien, want als je de 4e dimensen "beheerst" beheers je dus direct, of indirect de tijd. Waardoor je dus alle hoeken van een kubus in 1 keer kunt zien.
Dat lijkt mij ook de meest logische omschrijving.
Ik denk dus dat dit gewoon een kwestie van evolutie is voor de mens dit kan....
Dat zou kunnen maar wat ook een verklaring zou kunnen zijn is het volgende; Ik sprak laatst iemand die erg veel van aura's ed. weet, volgens hem zien veel kinderen op jonge leeftijd aura's maar wordt dit door de omgeving afgeleerd. Vaak gebeurd dit simpelweg doordat er geen aandacht aan wordt geschonken waardoor het kind dit als het ware 'vergeet' en niet verder ontwikkeld. Dit zou ms ook zo met de 4e dimensie zo kunnen werken. Omdat wij dromen hebben hierover wil opzich al zeggen dat het standaard ingebakken zit in de mens zegmaar

Verduidelijking:
Jij kijkt naar een lamp. Voor de lamp staat een doos, je kan die doos van 1 kant zien, maar je weet wel hoe de doos er van de andere kant uit ziet. Als je een soort van hoger bewustzijn hebt, dan kun je je dus een voorstelling maken van hoe die doos eruit ziet, en je gedachten kunnen die hoek van die doos zo realistisch maken dat je hem als het ware ook zou zien.
of denk ik nou te ver?
Dit is me niet helemaal duidelijk, wat nou als je weet hoe de doos er aan de achterkant uitziet en hier een voorstelling van kan maken en er is in de tussentijd bijv. een vlek op de achterkant gekomen zonder dat je dit weet? Dan visualiseer je de achterkant van de doos zonder vlek terwijl deze wel aanwezig is...
Ik heb het ervaren als zijnde een controlerende droom en ongecontroleerde droom.
Als eerste was er een ongecontroleerde droom. Over steeds opnieuw de trein halen. Maar door heel bizare redenen mis je deze constant. Op het moment dat je de trein hebt gemist. Wordt je weer "wakker" en begint de droom opnieuw. Dit werkt enorm frustrerend omdat je niet bij machte bent om in te grijpen of iets te veranderen.
Toen ik echt wakker werd was is dus ook redelijk gefrusteerd. Toen ik na een peuk weer ging slapen had ik het tegenovergestelde Vanaf het moment dat ik in mijn droom wakker werd kon ik direct bepalen waar ik was en naar toe zou gaan.
Dit is dus ook een soort van vierde dimensie omdat je controle hebt op de tijd. Wij leven in de derde dimensie en zijn onderworpen aan de vierde. Juist omdat het frustrend kan zijn om er geen controle over te hebben droom je er denk ik over. Maar vaag en leuk blijft het!
Dit zegt me eigenlijk vrij weinig, ik ken wel de 'frustrerende droom' maar dat je zelf de tijd kan bepalen in de droom

kan je hier misschien wat meer uitleg over geven?