Toon posts:

[WATER] 'kloppen' die temps eigenlijk wel?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Kheb bij Arthur Gerla een compleet setje gekocht voor mijn Athlon XP1900+, dwz Senfu koelblok, radiator met dual fan en reservoir en Eheim pompje.

Als ik in de Bios bij PC-Health kijk, wordt mijn cpu na een kwartiertje ongeveer 40 graden C (ik neem aan dat dat idle is, want dan doet ie toch nix?!?) en me chipset 25. Klopt dat of heb gelijk als ik denk dat dat toch een stukkie lager kan (behalve me chipset dan, da's wel goed zo).

• Peertje NL
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-08 13:25
het is [WC] en moet denk ik in OCM staan
misschien te veel AS gebruikt ofzo :?

edit: maar je zou ook zelf ff kunnen zoeken, want dit is wel erg makkelijk zo he, alleen maar vragen |:(

Reality beats fiction by far!

Verwijderd

klopt ongeveer wel. Hangt van de watertemp af.

Verwijderd

Topicstarter
Ah, flink wat cpu load en hij is 45 graden. Lijkt me in orde. Wat maf dat idle en load temps zo dicht bij elkaar liggen. Ben VERSCHRIKKELIJK newbie op het gebied van watercooling.

Sorry trouwens van de verkeerde topic naam.

Heb wel gezocht, wel nuttige dingen maar ik wist niet zeker of dat ook gold voor een Athlon XP1900+, dus ik dacht, ik vraag maar effe...

Verwijderd

Topicstarter
Een drupje Arctic Silver zit er tussen.

Gaaf, ik stop net een 24 kanaals zwaar muziekje met veel plugins en hij daalt binnen 1 minuut met 4 graden!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu maar 1 fan aan op de radiator. Godsamme wat een kabaal... Ik vraag me af of ie zonder (OC'en doe ik niet, wel cpu intensieve dingen) fan het ook goed doet? Ik vervang ze maar met die Papst dingen waar iedereen het over heeft...

Jaaaaah, ik ben verschrikkelijk newbie.

• internetinfo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:02
shit! da's warm man.
vlug kabeltjes controleren

• Peertje NL
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-08 13:25
meer gaan lezen, wordt je van zelf een pro,
ik heb mijn proc ook passief gekoelt, ook hier geen OC

Reality beats fiction by far!

Verwijderd

Topicstarter
Ok...

Internetinfo, zit je nou te geinen of meen je dat?

Heb nu fans uit staan en lijkt eigenlijk net zo goed te koelen?!?
Pagina: 1