Toon posts:

TV-Out Ti500

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sinds een paar maand bezit ik nu een Creative Geforce 3 Ti500. Daar zit een TV-Out op maar da signaal daar heb ik geen kabel voor (is dit geen S-Video?)
Anyway, ik had bij mijn Creative Riva TNT2 Ultra ook een TV-Out (dacht ook S-Video) maar daar had ik een kabeltje bij gekregen om het om te zetten naar een Composite-signaal dat ik op een RCA-kabel kan aansluiten. (gele plug)
Slim als ik was *D dacht ik: "Ik gebruik toch gewoonweg die converterkabel van mijn tnt2 op mijn Ti500 en zo krijg ik mijn TV-Out ook aan de praat"
Minder geluk echter, die uitgang blijkt nu plots meer pinnetjes te hebben of zo, anyway de converter past niet. Mijn vraag nu: Wat voor een converter heb ik nu nodig en waar vind ik zoiets? :?

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-08 17:44

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

[topic=312254/1/25]

Verwijderd

Topicstarter
OK heb ik gelezen, nu blijkt dat mijn converterkabel middenin nog drie extra pinnen heeft waardoor ik die dus niet in mijn Ti500 krijg...My question: mag ik die pinnetjes gewoon afbreken of heb ik hier nu toch een andere kabel in mijn handen?

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-08 17:44

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Op zaterdag 06 april 2002 20:45 schreef Damoke het volgende:
OK heb ik gelezen, nu blijkt dat mijn converterkabel middenin nog drie extra pinnen heeft waardoor ik die dus niet in mijn Ti500 krijg...My question: mag ik die pinnetjes gewoon afbreken of heb ik hier nu toch een andere kabel in mijn handen?
Je mag die pinnen best afbreken, maar daar wordt het echt niet beter van... Check de manual van je kaart eens... (misschien in boek-vorm misschien op cd)

Verwijderd

Topicstarter
In de manual van mijn TNT2 noemen ze dit dus een S-Video to Composite convertor. Deze paste perfect in mijn TNT2 maar blokkeert omdat mijn Ti500 dus gaten ontbreekt. Zou ik dan een TV-OUT krijgen als ik de pinnen afbreek of toch niet?

Verwijderd

Op zaterdag 06 april 2002 20:47 schreef Damoke het volgende:
In de manual van mijn TNT2 noemen ze dit dus een S-Video to Composite convertor. Deze paste perfect in mijn TNT2 maar blokkeert omdat mijn Ti500 dus gaten ontbreekt. Zou ik dan een TV-OUT krijgen als ik de pinnen afbreek of toch niet?
Dat zou ik niet zomaar even doen. Neem contact op met je leverancier en vraag om een bijpassend tv-out kabeltje lijkt me een betere oplossing. :)

• Asclepius
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-08 07:08
Ik zou die pinnetjes idd niet afbreken, starks heb je die pinnen afgebroken zodat die s-video kabel er in past, en dan blijkt het dat er een heel ander soort signaal op staat. Dan heb je helamaal niets meer.
Neem dus contact op met je leverancier of zoek wat informatie op het net.

• eymey
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:57
Ondanks dat het hier "tweakers" heet, denk ik dat het tweaken van zo'n kabeltje door pinnetjes af te breken inderdaad niet zo verstandig is.

Dat soort plugjes is denk ik toch vrij vendor-specifiek. Het verbaast me eigenlijk heel erg dat je zelf bij de kaart niet gewoon een adapter kabeltje of plugje hebt gekregen.

Ik heb al best veel videokaarten met tv-out gezien en eigenlijk heb ik altijd bij iedere kaart zo'n kabeltje gezien of kon je deze makkelijk bij bestellen. :?

Marstek Venus 5.12kWh v154, CT002 V118, CT003 V118 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:03

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op je oude kaart zat een speciale plug en op je nieuwe zit gewoon een Svhs plug... Wat je moet doen is naar de winkel gaan en een svhs >> composiet verloop aanschaffen. That's all.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1