Toon posts:

hoe krijg ik mijn tv-out aan de praat onder xp?

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Misschien is de vraag al eens eerder gesteld hier, maar ik kon het niet direct terug vinden, dus daarom op deze wijze (nogmaals).

Ik heb een Asus V7700 Ti videokaart met tv-out (SVHS aansluiting). Nu heb ik een SVHS kabel gekocht en een scart-connector en deze aan gesloten op mijn videokaart. Vervolgens heb ik de scartaansluiting in mijn televisie gedrukt en een DVDtje gestart op mijn computer met de bedoeling dit te gaan kijken op mijn televisie.
Echter, ik ontvang helemaal niets.. ?:( Verschillende AV's van mijn televisie langs gegaan, kabel gecontroleerd, scartconverter bekeken (paar keer heen en weer geklikt tussen in en output (zat er op)) maar niets helpt.

Ik heb het boekje van Asus erbij genomen en gekeken of daar misschien in staat hoe ik dat ding aan de praat krijg. Nu staat er in het boekje een foto van een display-tabblad met daarbij een tv-subtabblad... Maar XP vind het kennelijk niet nodig die erbij te installeren dus die heb ik niet.... Verder heb ik nergens iets gevonden waardoor ik bijvoorbeeld zou kunnen laten weten aan de compie dat mijn videokaart een tvout heeft of iets dergelijks...

Weet iemand misschien hoe ik het allemaal aan de praat krijg? Ik heb me nodeloos gezocht maar heb niets kunnen vinden....

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-08 17:44

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

[topic=312254/1/25]

hier al eens gekeken?

Verwijderd

Topicstarter
nee :) lol, ga ik nu doen! thx!

• Jordi
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jordi

#1#1

Okeej :)
Kan deze dicht.

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

Dit topic is gesloten.