www.tjeerd.net - To repeat what others have said, requires education, to challenge it, requires brains.
mag ik voorstellen de tekst horizontaal te plaatsen?
Zelfs als het 'leesbaar' is, blijft het buitengewoon vervelend tekst haaks te lezen
Zelfs als het 'leesbaar' is, blijft het buitengewoon vervelend tekst haaks te lezen
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
Juist ja, wist ik maar hoe dat kon tot 10 minuten geleden.
Heb overal gezocht, maar ik heb de oplossing toch weten te vinden :):
Moet je ook maar net weten
, maar goed, dit werkt dus en nu krijg ik de tekst horizontaal te zien, maar zodra het nu 10 of meer partijen worden op een scherm, dan gaat de tekst volgens mij inelkaar overlopen. Maar dat geeft niet.
Heb overal gezocht, maar ik heb de oplossing toch weten te vinden :):
code:
1
2
3
| mschartpartij.Plot.Axis(VtChAxisIdX, 1).Labels(1).Auto = False mschartpartij.Plot.Axis(VtChAxisIdX, 1).Labels(1).TextLayout.Orientation = VtOrientationHorizontal |
Moet je ook maar net weten
www.tjeerd.net - To repeat what others have said, requires education, to challenge it, requires brains.
Groots:
http://support.microsoft.com/directory/article.asp?ID=KB;EN-US;Q258173&.
Er zit dus een bug in de Wordwrap-property van MS Chart, waardoor teksten elkaar gaan overlappen.
Nou staat er geen oplossing bij, wat gaat dit betekenen voor mij
Volgens mij ben ik nu de lul
.
http://support.microsoft.com/directory/article.asp?ID=KB;EN-US;Q258173&.
Er zit dus een bug in de Wordwrap-property van MS Chart, waardoor teksten elkaar gaan overlappen.
Nou staat er geen oplossing bij, wat gaat dit betekenen voor mij
Volgens mij ben ik nu de lul
Ok, daar heb ik ook weer een oplossing voor gevonden, maar nu het volgende:

Hoe krijg ik die C1 daar dan weer weg? Het programmeren van die Charts is geen bal aan, maar al die properties wordt ik wat horendol van af en toe.
Tis blijkbaar een string die ergens wordt geinitialiseerd als C1, maar waar gebeurt dat en hoe krijg ik het weg?

Hoe krijg ik die C1 daar dan weer weg? Het programmeren van die Charts is geen bal aan, maar al die properties wordt ik wat horendol van af en toe.
Tis blijkbaar een string die ergens wordt geinitialiseerd als C1, maar waar gebeurt dat en hoe krijg ik het weg?
Ben er nog niet uit, hoe krijg ik die C1 weg?
Gelukt deels met: mschartpartij.DataGrid.ColumnLabel(1, 1) = ""
Fijn
Gelukt deels met: mschartpartij.DataGrid.ColumnLabel(1, 1) = ""
Fijn
Pagina: 1