Op zondag 07 april 2002 23:23 schreef Beaves het volgende:
ik stap toch niet op Linux over, hoe graag jij dat ook schijnbaar wilt....
Het interesseert mij totaal niet wat jij gebruikt.
Op zondag 07 april 2002 23:52 schreef wauske het volgende:
Het is niet slecht wat je zegt maar die edits nodigen gewoon uit (en als ze blijven staan dan komt ie ook op troll hoor).
MMm, ik zal erover nadenken dat te doen. Eerst een nachtje slapen

Op zondag 07 april 2002 23:52 schreef botoo het volgende:
In je eerste post kon je het blijkbaar niet laten om toch weer je aversie d.m.v. M$ te ventileren.
Door $$$ te gebruiken kom je in de Trollen categorie terecht. Ook dat is geen nieuws voor je.
In de 1e geef ik ook gewoon m'n mening, een alternatieve kijk. Dat dat troll is vind ik best.
En die dollartekens. Tja, .. vroeger gebruikte ik ze niet zo, maar sommige mensen happen d'r zo lekker op. Dus gebruik is ze sinds het min of meer verboden wordt op T.net steeds vaker. Ik voel weinig voor een verbod/censuur op $$$ dus ... gaat flipz d'r tegenin

Op maandag 08 april 2002 00:04 schreef bazs2000 het volgende:
Ik gebruik Linux dus volgens Zemanova is dat geweldig.
Ik gebruik ook Windows dus dat zou dan weer dom zijn?
Mmmm, ik vind windows gebruikers niet per definitie dom

En dat Zemanova dan met zo'n uitspraak komt over het persoon dat ons op die post wijst is dan ook onterecht.
* bazs2000 stelt voor dat er ook op GoT moderatiepunten uitgedeeld moeten worden. 
Cool, dan krijgt wildhagen een aardige -99 Flamebait. Ik voel er namelijk niets voor in de TITEL van een topic "zielig mannteje" genoemd te worden.
Gelukkig is mijn mening over wildhagen geheel wederzijds.
Maar ik verlaag me er niet toe wildhagen - hoe zeer ik ook die mening heb - zielig mannetje te noemen zonder dat hij mij zo noemt. En zeker niet in een topic titel.
Dus... Windowshagen op de bon
--------------
Verder wil ik nog ff kwijt dat ik soms weinig zin heb om niet ongenuanceerd kritiek op Micro$oft te geven. (moeilijke zin nietwaar?)
Trouwens:
------
Wat vind de gemiddelde windows fan ervan dat microsoft anti-linux en anti-unix campagnes houdt??? Terwijl linux een _gratis_ alternatief is. Meer steun voor linux betekent dat 2e en 3e wereldlanden ook goede software kunnen daaien.
En wat vind je van het feit dat microsoft terecht staat voor machtsmisbruik van hun monopolie?
Misbruik maken van de _onwetende_ consument?
Groot is geworden door _achterhouden_ van informatie/specs?
Groot is geworden door standaarden te vernielen etc?
-----
Het lijkt mij dat je tamelijk normaal bent als je kritisch de persberichten en uitvindingen van M$ bekijkt. Is klakkeloos overnemen van de informatie afkomstig van de marketingafdeling van microsoft gezien bovenstaande aspecten wel zo slim?
Anywayz ... mijlen offtopic inmiddels.
/me houdt het weer voor gezien in deze draad.