Zielig mannetje met zijn dollartekentjes

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Puber weer bezig met dollartekens: http://www.tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=495365

Kan dus naar 0, of zelfs -1, omdat het ook nog eens niet juist is, in de categorie "3 appels + 2 peren = 1 fiets".

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-10 18:09

Steffie

Opaque

SM >> TMF ;)

With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
En done :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sundead
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 27-04-2024
Had deze niet beter in /16 gekund :?
Nou ja, iig, ik fiets het draadje door, dus dat komt wel goed :)

Wazige grap, nah ja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 06 april 2002 19:52 schreef wildhagen het volgende:
Puber weer bezig met dollartekens: http://www.tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=495365

Kan dus naar 0, of zelfs -1, omdat het ook nog eens niet juist is, in de categorie "3 appels + 2 peren = 1 fiets".
Je bent zelf zielig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Op zaterdag 06 april 2002 19:58 schreef sharp het volgende:

[..]

Je bent zelf zielig
WTF slaat dat nou weer op |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Niet online

[..]

Je bent zelf zielig
Tis wel ergens de bedoeling dat je dat gaat onderbouwen i.p.v. wat maar te blaten :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

[..]

Je bent zelf zielig
Iets verkeerds gegeten, knul?

Dit is de huiskamer niet hoor, hier praten we wel op niveau.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

[..]

Je bent zelf zielig
Doe jij eens normaal! Ga gewoon op jezelf lopen flamen. Post een normale reactie of post gewoon niks. Check je mail.. :{

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Op zaterdag 06 april 2002 20:01 schreef Merely het volgende:

[..]

Doe jij eens normaal! Ga gewoon op jezelf lopen flamen. Post een normale reactie of post gewoon niks. Check je mail.. :{
snel besproken :+

maar hijs netjes weggemod zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Niet online
Op zaterdag 06 april 2002 20:01 schreef Merely het volgende:

[..]

Merely, jij krijgt van mij een [topic=458923] :*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaves
  • Laatst online: 09-10 09:33

Beaves

Usque ad Finem

[..]

Je bent zelf zielig
Laat me raden, jij bent zo'n Windows gebruiker die eigenlijk Windows helemaal niet wil gebruiken maar de stom is voor Linux of BSD, of kan je het niet hebben dat wildhagen gelijk heeft met het MS gebash van Flipz?

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Netman768
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-07 23:57
Op zaterdag 06 april 2002 21:07 schreef Beaves het volgende:

[..]

Laat me raden, jij bent zo'n Windows gebruiker die eigenlijk Windows helemaal niet wil gebruiken maar de stom is voor Linux of BSB, of kan je het niet hebben dat wildhagen gelijk heeft met het MS gebash van Flipz?
Ik stel een gedoogbeleid voor /me voor! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spice
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-06-2024

Spice

- Mijn vader is een tovenaar -

pats, en ik ben er weer :)

Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Netman768
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-07 23:57
Op zondag 07 april 2002 00:05 schreef Spice het volgende:
pats, en ik ben er weer :)
Sjeems! Als je in #Tweakers.net geen Away/back MSG's mag doen, mag dat hier ook niet! :P

NOW! :P OW! :P BAN! :P

Allemaal NOFI, :+ en :* natuurlijk :)

[late-edit]
En nu ik het zo zie, is dit ook een flink gaval van EUS :P

Exessive Use of Smilies, voor degenen die dat nog niet wisten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me is er ook weer (nog) bij :)

Zo langzamerhand krijg ik de indruk dat er nog veel meer mensen op TMF kijken dan ik vermoedde. Af en toe zijn dat mensen waar je wat aan hebt . . .

. . . en af en toe dus ook niet |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 06 april 2002 19:52 schreef wildhagen het volgende:

Je mag me ook wel bij naam noemen hoor. Het is overigens geheel wederzijds. Wildhagen, ik vind je een zielig pubertje :)

Hier trouwens nogmaals kritiek van mij op microsoft !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

http://www.tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=495760

let wel ik geeF argumenten dus, dan moet het zeker onder het maaiveld, stel je voor dat iemand het leest en niet meer binnen de borgtechnologie van micorosoft valt.

Sterker nog. Misschien help ik wel mensen aan linux. Dat mag helemaaaaaaal niet.

edit:

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaves

Beaves

Usque ad Finem

Op zondag 07 april 2002 23:07 schreef Zemanova het volgende:

[..]

Je mag me ook wel bij naam noemen hoor. Het is overigens geheel wederzijds. Wildhagen, ik vind je een zielig pubertje :)

Hier trouwens nogmaals kritiek van mij op microsoft !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

http://www.tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=495760

let wel ik geeF argumenten dus, dan moet het zeker onder het maaiveld, stel je voor dat iemand het leest en niet meer binnen de borgtechnologie van micorosoft valt.

Sterker nog. Misschien help ik wel mensen aan linux. Dat mag helemaaaaaaal niet.

edit:

Het gaat er niet om dat wij iets tegen Linux hebben, maar het gaat erom dat jij meestal niet in staat bent om jouw sterke afkeer tegen MS in normale woorden uit te drukken.

Dat jij een persoonlijke kruistocht tegen MS en pro Linux bent begonnen interesseerd mij geen hol, maar ik vind het wel irritant dat ik elke keer moet horen hoe geweldig Linux en de gebruikers daarvan zijn en hoe stom MS en de gebruikers daarvan zijn.

Er zijn ook mensen die weloverwogen Windows gebruiken, ik stap toch niet op Linux over, hoe graag jij dat ook schijnbaar wilt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felicia
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:29
Op zondag 07 april 2002 23:07 schreef Zemanova iets goeds...
Als jij dit nou zou weghalen:
edit:

troll? tuurlijk.

[edit 2]
* Flipz pleit voor invoering van de tag (-1 kritiek op microsoft) dan is het tenminste duidelijk
[/edit 2]
Dan heb ik en ik denk niet veel andere mensen er geen problemen mee om jouw op +1/2 inzichtvol te zetten.

Het is niet slecht wat je zegt maar die edits nodigen gewoon uit (en als ze blijven staan dan komt ie ook op troll hoor).

Ik draag een rok, wat is jouw excuus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 01:23

botoo

💀 too old to die young

Flipz, een persoonlijke kruistocht tegen Microsoft, hoe terecht in jouw ogen dan ook, hoort nu eenmaal niet op de Frontpage. Dat is geen nieuws voor je.

In je eerste post kon je het blijkbaar niet laten om toch weer je aversie d.m.v. M$ te ventileren.
Door $$$ te gebruiken kom je in de Trollen categorie terecht. Ook dat is geen nieuws voor je.

Onverkort of je gelijk hebt of niet, als je je reacties wat minder laat leiden door je ongenoegen en je wat meer op richt op 'genormaliseerde' posts (meer feiten en minder schelden) dan bereik je imo een stuk meer, en dat lijkt me je bedoeling toch?

In je tweede post probeer je iig wel rationeel een analyse neer te leggen, weliswaar een open deur, maar ik kan me er wel in vinden.
Je eerste edit verdient geen schoonheidsprijs, liever had ik hier op TMF een verwijzing gezien.
Je tweede edit is imo een flame pur sang.

Als je jouw reactie boven het maaiveld wilt houden/krijgen, zou je kunnen overwegen om je edits te her'editten, dan maak ik me sterk voor correcte moderatie.

Misschien ziet * botoo de situatie wel te gekleurd, maar veel van je anti reacties zijn imo best de moeite waard.
Maar wees eerlijk, als de wereld oom Bill omarmt, dan moeten ze dat toch zelf weten?

edit:

Waus deelt mijn mening dus duidelijk ook :)

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felicia
Waus deelt mijn mening dus duidelijk ook
Why not :)
Onverkort of je gelijk hebt of niet, als je je reacties wat minder laat leiden door je ongenoegen en je wat meer op richt op 'genormaliseerde' posts (meer feiten en minder schelden) dan bereik je imo een stuk meer, en dat lijkt me je bedoeling toch?
Het ongenoegen spuien is op zich nog niet eens zo erg (muv het schelden), maar de uitdagende manier daarop. Ik vind het niet zo leuk als iemand iets gaat afkraken wat ik mooi vind, maar als 95% van de gebruikers neutraal/positief over het product is dan heb je weinig te vertellen als afkraker :)

Aan de andere kant, 90% van de tweakers die loopt te zeiken op MS is gewoon een windows gebruiker. En ik denk dat Flipz/Zemmanove een van de uitzonderingen hierop. Er zijn er in ieder geval niet veel die dus zullen zeggen "laat mij maar linux gebruiken en microsoft verotten". Dat doe ik tenminste grotendeels niet. (ik heb dus wel 1 linux bak en een apple :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09 09:12

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Op zondag 07 april 2002 23:23 schreef Beaves het volgende:
Dat jij een persoonlijke kruistocht tegen MS en pro Linux bent begonnen interesseerd mij geen hol, maar ik vind het wel irritant dat ik elke keer moet horen hoe geweldig Linux en de gebruikers daarvan zijn en hoe stom MS en de gebruikers daarvan zijn.
Nu ben ik ff lost.

Ik gebruik Linux dus volgens Zemanova is dat geweldig.
Ik gebruik ook Windows dus dat zou dan weer dom zijn?
Maar deze twee dingen moeten elkaar dan opheffen zodat ik een gemiddelde computeraar ben.
Maar de gemiddele computeraar gebruikt geen Linux. :? :? :?

Maar idd, T-net is een onafhankelijke site, partijdige uitspraken zijn dan ook niet welkom en dienen naar beneden gemodereerd te worden.
En dat Zemanova dan met zo'n uitspraak komt over het persoon dat ons op die post wijst is dan ook onterecht. :{

* bazs2000 stelt voor dat er ook op GoT moderatiepunten uitgedeeld moeten worden. :)

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felicia
Maar idd, T-net is een onafhankelijke site, partijdige uitspraken zijn dan ook niet welkom en dienen naar beneden gemodereerd te worden.
En dat Zemanova dan met zo'n uitspraak komt over het persoon dat ons op die post wijst is dan ook onterecht.
Nagenoeg iedere uitspraak is partijdig dus daar kan je niet op beoordelen. Je kan namelijk ook partijdig zijn met argumenten (zie politiek :) ). Of die argumenten ook correct zijn wordt subjectief bekeken door de moderators :)

Maar waarom zou je fout bezig zijn als je windows OF linux gebruikt???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09 09:12

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Op maandag 08 april 2002 00:16 schreef wauske het volgende:

[..]

Nagenoeg iedere uitspraak is partijdig dus daar kan je niet op beoordelen. Je kan namelijk ook partijdig zijn met argumenten (zie politiek :) ). Of die argumenten ook correct zijn wordt subjectief bekeken door de moderators :)

Maar waarom zou je fout bezig zijn als je windows OF linux gebruikt???
Ahum, ik zie nu dat ik een beetje een wazig verhaal heb getypt. :)

Met partijdig bedoel ik posts die pro-merk (in de negatieve zin) zijn.

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felicia
Met partijdig bedoel ik posts die pro-merk (in de negatieve zin) zijn.
Laat ze maar lekker negatief zijn. Maar als ze geen argumenten geven en zeggen "ik vind office van M$ klote omdat het zoveel geld kost". Dan is het partijdig en heeft het geen nut.

Als het nu zou zijn prijs/kwaliteit/prestatie verhoudingen dan zou het al heel wat nuttiger zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 07 april 2002 23:23 schreef Beaves het volgende:
ik stap toch niet op Linux over, hoe graag jij dat ook schijnbaar wilt....
Het interesseert mij totaal niet wat jij gebruikt.
Op zondag 07 april 2002 23:52 schreef wauske het volgende:
Het is niet slecht wat je zegt maar die edits nodigen gewoon uit (en als ze blijven staan dan komt ie ook op troll hoor).
MMm, ik zal erover nadenken dat te doen. Eerst een nachtje slapen :)
Op zondag 07 april 2002 23:52 schreef botoo het volgende:
In je eerste post kon je het blijkbaar niet laten om toch weer je aversie d.m.v. M$ te ventileren.
Door $$$ te gebruiken kom je in de Trollen categorie terecht. Ook dat is geen nieuws voor je.
In de 1e geef ik ook gewoon m'n mening, een alternatieve kijk. Dat dat troll is vind ik best.

En die dollartekens. Tja, .. vroeger gebruikte ik ze niet zo, maar sommige mensen happen d'r zo lekker op. Dus gebruik is ze sinds het min of meer verboden wordt op T.net steeds vaker. Ik voel weinig voor een verbod/censuur op $$$ dus ... gaat flipz d'r tegenin :)
Op maandag 08 april 2002 00:04 schreef bazs2000 het volgende:
Ik gebruik Linux dus volgens Zemanova is dat geweldig.
Ik gebruik ook Windows dus dat zou dan weer dom zijn?
Mmmm, ik vind windows gebruikers niet per definitie dom :)
En dat Zemanova dan met zo'n uitspraak komt over het persoon dat ons op die post wijst is dan ook onterecht. :{

* bazs2000 stelt voor dat er ook op GoT moderatiepunten uitgedeeld moeten worden. :)
Cool, dan krijgt wildhagen een aardige -99 Flamebait. Ik voel er namelijk niets voor in de TITEL van een topic "zielig mannteje" genoemd te worden.

Gelukkig is mijn mening over wildhagen geheel wederzijds.

Maar ik verlaag me er niet toe wildhagen - hoe zeer ik ook die mening heb - zielig mannetje te noemen zonder dat hij mij zo noemt. En zeker niet in een topic titel.

Dus... Windowshagen op de bon :)

--------------

Verder wil ik nog ff kwijt dat ik soms weinig zin heb om niet ongenuanceerd kritiek op Micro$oft te geven. (moeilijke zin nietwaar?)

Trouwens:
------
Wat vind de gemiddelde windows fan ervan dat microsoft anti-linux en anti-unix campagnes houdt??? Terwijl linux een _gratis_ alternatief is. Meer steun voor linux betekent dat 2e en 3e wereldlanden ook goede software kunnen daaien.

En wat vind je van het feit dat microsoft terecht staat voor machtsmisbruik van hun monopolie?
Misbruik maken van de _onwetende_ consument?
Groot is geworden door _achterhouden_ van informatie/specs?
Groot is geworden door standaarden te vernielen etc?
-----

Het lijkt mij dat je tamelijk normaal bent als je kritisch de persberichten en uitvindingen van M$ bekijkt. Is klakkeloos overnemen van de informatie afkomstig van de marketingafdeling van microsoft gezien bovenstaande aspecten wel zo slim?

Anywayz ... mijlen offtopic inmiddels. /me houdt het weer voor gezien in deze draad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 08 april 2002 00:43 schreef Zemanova het volgende:
Flink wat weer...
* Zucht daar gaat het niet om Zemanova. Jou mening weten we wel, die heb je zelfs hier al 100× verkondigd.

Het gaat puur en alleen om de manier van schrijven, dat past gewoon niet, vandaar dat je meestal op -1 eindigd. Als je gewoon je mening neer zou zetten zonder $ of Microschoft etc. zul je vaker hoger eindigen.

Ik dien er wel bij te vermelden dat je je hand er ook niet voor omdraait om in 1 draad 10× jou (dezelfde dus) mening te verkondigen, dat is dan wel weer een dubbelpost waard.

En inderdaad: Wildhagen zou je geen zielig mannetje moeten noemen.

/me is the word Zemanova!
EDIT: te moe om de typo's en gramma's er uit te halen :)
:Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 08 april 2002 00:50 schreef Mecallie het volgende:
* Zucht daar gaat het niet om Zemanova. Jou mening weten we wel, die heb je zelfs hier al 100× verkondigd.
Mooi. Dan is dat duidelijk :)
En inderdaad: Wildhagen zou je geen zielig mannetje moeten noemen.
Die zin kun je op 2 manieren lezen :) Beide manieren gelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaves

Beaves

Usque ad Finem

Op maandag 08 april 2002 00:43 schreef Zemanova het volgende pro-Linux, anti-MS verhaal:
Heb je nog iets nieuws te vertellen of blijf je dit eeuwig herhalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

...

Verder wil ik nog ff kwijt dat ik soms weinig zin heb om niet ongenuanceerd kritiek op Micro$oft te geven. (moeilijke zin nietwaar?)
...
niet ongenuanceerd==genuanceerd

(moeilijke zin nietwaar?).

Nee hoor, niet moeilijk. Alleen is het wel tekenend. Je weet hoe je iets kan opschrijven en hoe het duidelijk is en je kiest er bewust voor om het net anders te doen waardoor het in dit geval "moeilijker" wordt. Maar het woord moeilijker kun je in het geval frontpage net zo goed vervangen door trolleriger. Eens in de zoveel tijd schrijf je gewoon zo'n reactie terwijl je zelf ook al lang van tevoren weet hoe er op gereageerd gaat worden. En waarschijnlijk doe je het daar nog om ook.

* KeX is het in ieder geval zat om het periodiek terug te zien komen en gaat inhoudelijk er ook niet meer op in. Bemoeien met de moderatie doe ik al helemaal in dit geval niet meer. En dat geldt voor al dit soort reacties en voor reacties van /me in het bijzonder.

* KeX wast zijn handen in onschuld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaves

Beaves

Usque ad Finem

Op maandag 08 april 2002 00:59 schreef KexDaFlex het volgende:
* Beaves wast vrolijk mee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felicia
Wat vind de gemiddelde windows fan ervan dat microsoft anti-linux en anti-unix campagnes houdt??? Terwijl linux een _gratis_ alternatief is. Meer steun voor linux betekent dat 2e en 3e wereldlanden ook goede software kunnen daaien.
Ik denk dat 75% van de tweakers die windows gebruikt, windows ook als freeware beschouwt >:)
En wat vind je van het feit dat microsoft terecht staat voor machtsmisbruik van hun monopolie?
Misbruik maken van de _onwetende_ consument?
Groot is geworden door _achterhouden_ van informatie/specs?
Groot is geworden door standaarden te vernielen etc?
Bijna ieder bedrijf wil (snel) rijk worden door de onwetende consument. Als ze het goed aanpakken worden ze dat ook wel. Het ding wat ik zo jammer vind is dat de bedrijven makkelijk 2X zo rijk kunnen worden met de mensen te informeren en mensen te helpen (ipv € 40 per vraag op hun helpdesk).

Als een bedrijf een product maakt zijn ze niet verplicht mensen te informeren wat het werkelijk allemaal kan. Dat heet concurentie. Een bedrijf als microsoft wordt gedwongen om zo veel mogelijk info te verstrekken over hun eigen product en hoe de api's werken (e.d.) niet omdat ze zo goed werken en stabiel zijn, nee om concurentie met andere bedrijven makkelijker te maken. Maar microsoft denkt (wat ieder bedrijf zou doen) ik ben hier de baas. Ik vind het flauw microsoft te pakken op dingen die ieder groot bedrijf doet omdat microsoft marktleider zijn en niet willen worden :)

Microsoft is een bedrijf met smerige truukjes en ze zeggen dingen die ze niet nakomen. Maar dat doet de fietsenhandel om de hoek bij mij ook, garantie? Nee hoor uw product is niet duur genoeg en te oud >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 08 april 2002 07:51 schreef wauske het volgende:
Microsoft is een bedrijf met smerige truukjes en ze zeggen dingen die ze niet nakomen. Maar dat doet de fietsenhandel om de hoek bij mij ook, garantie? Nee hoor uw product is niet duur genoeg en te oud >:)
Het verschil is dat als de fietsenboer je niet bevalt je gewoon naar de concurrent gaat. Dat kan bij microsoft niet omdat microsoft het enige bedrijf is dat een OS aanbied met ondersteuning voor de win32 api. M$ heeft een monopolie, daarom gelden er andere wetten. Affijn, dat terzijde...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10-2020
Op maandag 08 april 2002 11:14 schreef Zemanova het volgende:

[..]

ondersteuning voor de win32 api.
Enlighten me... :P

Ze bieden alleen ondersteuning voor een api die ze zelf hebben ontwikkeld.

De fietsenmaker biedt alleen ondersteuning op de fietsen die ie zelf heeft ontwikkeld, verkoopt, en een van de grootste fietsenverkopers mee is geworden.

Lijkt mij vrij logisch, of wou jij dat ze die api open source gaan maken, zodat jij 'm fatsoenlijk onder *nix/*nux kan gebuiken?
Of heb ik op deze maandagochtend weer eens meer koffie nodig :? :P ;)

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felicia
Het verschil is dat als de fietsenboer je niet bevalt je gewoon naar de concurrent gaat. Dat kan bij microsoft niet omdat microsoft het enige bedrijf is dat een OS aanbied met ondersteuning voor de win32 api. M$ heeft een monopolie, daarom gelden er andere wetten. Affijn, dat terzijde...
Ja dat kan je met microsoft net zo goed, en volgens jouw uitspraken is er voor ieder windows proggie een linux proggie te vinden. Maar daar heb je (net zoals bij die fiets) helemaal niets aan als je er dus al voor betaald hebt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
  • Laatst online: 17-02-2022

[..]

Je spreekt je zelf continue tegen, je hebt zelf ooit gezegt dat je helemaal geen windows producten nodig hebt :? Je draait zelf een *nix variant neem ik aan, dus het is kennelijk wel degelijk mogelijk naar een andere fietsenboer te gaan :?

En snappen wat een API is schijnt ook nogal moeilijk te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX

KeX

Op maandag 08 april 2002 12:21 schreef raptorix het volgende:

[..]

Je spreekt je zelf continue tegen, je hebt zelf ooit gezegt dat je helemaal geen windows producten nodig hebt :? Je draait zelf een *nix variant neem ik aan, dus het is kennelijk wel degelijk mogelijk naar een andere fietsenboer te gaan :?

En snappen wat een API is schijnt ook nogal moeilijk te zijn.
Pling present!! Wil ook /me zich melden voor de maandelijkse TMF kwartetmiddag! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
Op maandag 08 april 2002 12:24 schreef KexDaFlex het volgende:

[..]

Pling present!! Wil ook /me zich melden voor de maandelijkse TMF kwartetmiddag! :+
:o

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 08 april 2002 12:21 schreef raptorix het volgende:
Je spreekt je zelf continue tegen
Nee Sjors, dat doe ik helemaal niet.

/me snapt dat het te abstract wordt om nog door iedereen begrepen te kunnen worden. >:)

Fietsen en fietsenmaker vergelijkingen worden evenals vergelijking met auto's en bijbehorende fabrikanten met de softwareindustrie en bijbehoordende monopolist uit redmond niet begrepen door een bepaalde populatie tweakers met specifieke kenmerken :P

Wat overigens significant is voor deze groep wezens dat die kenmerken er tot toe leiden dat zij enkel met bedrijfskundige bril naar M$ kunnen kijken, en (dus ook) weinig snappen van de gerelateerde politiek aspecten en dat zij modden leuk vinden.

:)
edit:
en die uitspraak is een implicatie, geen equivalentie, dus: nee ik spreek mezelf niet (nog steeds niet) tegen

[edit2]dus ook niet generaliserend, voordat ik daar ook weer op aangevallen wordt[/edit2]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
  • Laatst online: 17-02-2022
Op maandag 08 april 2002 13:34 schreef Zemanova het volgende:
Wat overigens significant is voor deze groep wezens dat die kenmerken er tot toe leiden dat zij enkel met bedrijfskundige bril naar M$ kunnen kijken, en (dus ook) weinig snappen van de gerelateerde politiek aspecten en dat zij modden leuk vinden.
Jij schrijf aanhoudelijk microsoft met een dollar teken, dan mag ik er toch vanuit gaan dat je doelt op haar commercieele activiteiten :? Mag ik dan ook modereren met die zodanige pet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
Op maandag 08 april 2002 13:34 schreef Zemanova het volgende:

[..]
* Renegade snapt dat het te abstract wordt om nog door iedereen begrepen te kunnen worden. >:)
Fijn dat je concludeert dat blijkbaar niet iedereen op jouw niveau "kan" converseren :{
Fietsen en fietsenmaker vergelijkingen worden evenals vergelijking met auto's en bijbehorende fabrikanten met de softwareindustrie en bijbehoordende monopolist uit redmond niet begrepen door een bepaalde populatie tweakers met specifieke kenmerken :P
Dan is de vergelijking blijkbaar niet helemaal correct, anders werdt ie wel door iedereen op eenzelfde manier geintepreteerd.
Misschien kun je hieruit concluderen dat zij wel met een politieke bril kunnen kijken, maar dat niet willen :?

Zelf ben ik geen fan van MS, maar de manier waarop jij steeds meent om die firma onderuit te moeten halen, omdat de manier waarop die firma werkt, niet strookt met jouw normen en waarden, vind ik ook geen manier van doen.

Zelf probeer ik in mijn reactie in MS/Linux draadjes een zo neutraal mogelijk verhaal neer te zetten, omdat ik met plezier met beiden werk (ook nog wel anderen trouwens :)).

Het feit dat jij het niet van de andere kant wil of kan zien, zegt m.i. meer over jou dan over de rest van de modders...

(BTW, ben jij nou een Linux evangelist :? :P)

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaves

Beaves

Usque ad Finem

Op maandag 08 april 2002 14:24 schreef Renegade het volgende:
(BTW, ben jij nou een Linux evangelist :? :P)
Nee, een Linux extremist die van geen ophouden weet.

Ik zal het nog één keer zeggen: Wij (tenminste, de meerderheid), heeft absoluut geen zin in al die Linux ophemeling. Wat kan mij het schelen hoe MS te werk gaat, Win2K werkt fijn en dus gebruik ik dat. Koop jij geen Nike schoenen omdat ze kinderarbeiders gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX

KeX

Op maandag 08 april 2002 18:37 schreef Beaves het volgende:
...Koop jij geen Nike schoenen omdat ze kinderarbeiders gebruiken?
Waarschijnlijk niet nee, maar waarom zou hij ook. /me is wearing the other shoe.

* KeX hoopt dat open source schoenen anders zijn dan sandalen, want dan sta je er mooi bij in de winter met slechts een bakje Max Havelaar koffie om je te warmen en je fiets van het witte fietsenplan.

Had ik al gezegd dat ik verdomde melig aan het worden was?

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tjah . . .

/me gaat weer gewoon modereren :)
Pagina: 1