Toon posts:

Groote speakers Mazda 323F

Pagina: 1
Acties:
  • 734 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Beste Medetweakers,

Ik ben de eigenaar van een Mazda 323FastBreak deze (bouwjaar 2000). Nu wil ik in deze auto een paar mooie speakers van MBQuart inbouwen.
En dat het liefst in de deuren waar nu de oude speakers zitten. Op de site van MBquart hier kun je dan de speakers op maat sorteren.
Er staan wel Mazda's 323 maar die gaan maar tot bouwjaar 1994...
Deze hebben trouwens 6.5" speakers voor en achter.

Kloppen deze getallen ook voor de nieuwere Mazda's?
Ik heb het boekje bij de auto al doorgelezen maar kon daar niets vinden.

Please help,
Alvast bedankt!

/edit: 1998 is 1994

• internetinfo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-08 22:24
een beetje tweaker krijgt elk formaat box in een auto >:)

Verwijderd

Topicstarter
Klopt, maar het zou toch mooier staan als je hem mooi in de ruimte plaatst die daarvoor beschikbaar is....

Verwijderd

Ik heb zelf een 323F uit 97.
Deze heeft voorin ruimte voor ovale boxen, en in de achterdeuren gooi je toch niks, tenzij je met je radio en/of versterker die boxen apart kan afstellen ten opzichte van je front en rear speakers...(dan kunnen er alleen kleintjes in, dacht 9cm).
Makkelijkste is om even een deurpaneel eraf te schroeven en te kijken wat voor ruimte je hebt. Zal vast nog wel ovaal zijn...
Dan gewoon hoedeplank kopen (speciale audioplank) of eentje maken, en daar ook leuke boxen in zetten....

Verwijderd

Topicstarter
Thanks voor de reply, maar de 323fastBreak is geintroduceerd in 1998, kan iemand met deze auto misschien zeggen hoe het nu zit.
Ik kan wel de zeikand openschroeven, maar kan dan niet direct naar de winkel om de boxen op te halen, die moeten dan appart worden besteld..

Please help!

• Fern
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-01 15:35
Als je naar de winkel gaat waar je ze wilt halen,dan hebben ze vast wel een catalogus bij de hand waar dit soort gegevens in staan.Mijn ervaring met MB is dat er universele gaten in de zijkanten zitten van de luidspreker frame,heb ze n.l ook.

PowerStation

Pagina: 1