Verwijderd
Ik hoop alleen dat de besturing en het weggedrag van de auto's wat realistischer is dan de vorige Nfs's
zijn namelijk al topics over geweest
[topic=391580/1/25]
en dat andere topic kon ik niet vinden, was namelijk nog een groter
Serieus: Dit wordt gewoon leuk, een vervolg dus op NFS3, en NFS3 was gewoon mijn favorite van alle NFS delen. Ik heb daar echt uuurreenn plezier van gehad!!
Erg leuk dat er nog een deel komt, die moet ik zeker hebben.
Die website is trouwens ook mooi gemaakt: BRAVO EA!

🌞🍃
Helemaal mee eens.Op zaterdag 06 april 2002 19:31 schreef SunStorm het volgende:
Kwa graphics lijkt het wel nog steeds (te) veel op Nfshs, maar dat betekent zeer zeker niet dat het er niet uitziet.
Ik hoop alleen dat de besturing en het weggedrag van de auto's wat realistischer is dan de vorige Nfs's
t ging al een beetje de goede kant op met NFS:PU vond ik.
tampert, kriminalpolizei
Als het weer zo'n klotephysics zijn als in NFS4 dan zuigt het spel bij voorbaat al. En eerlijk gezegd vermoed ik dat ook.
Need for Speed: Porsche 2000 was een stap in de goede richting, maar realistische physics betekent een moeilijker spel, en dat slaat niet aan bij de massa. En dat is nu net wat EA wil.
Duuuhs

Ik oordeel niet voor ik een demo gespeeld heb.
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
KLOTE GRAPICS IN NFS4?!?!Op zaterdag 06 april 2002 20:31 schreef Captain Pervert het volgende:
Ik hoop dat de auto's nu eens REALISTISCH rijden.
Als het weer zo'n klotephysics zijn als in NFS4 dan zuigt het spel bij voorbaat al. En eerlijk gezegd vermoed ik dat ook.
Krijg nou een tiet, die zagen er perfect uit, helemaal voor die tijd waarin het gemaakt was.
Als je een race simulator wilt hebben, waar alles precies zoals echt is, moet je gelukkig niet bij NFS zijn. Realistisch kan leuk zijn, maar als het door slaat wordt het erg saai..Need for Speed: Porsche 2000 was een stap in de goede richting, maar realistische physics betekent een moeilijker spel, en dat slaat niet aan bij de massa. En dat is nu net wat EA wil.

Ze zorgen er gewoon voor dat je lekker aso kunt crossen in die monsters, met de politie achter je aan. Dat is ook heus geen makkie, helemaal niet als je het op internet speelt.
Idd, laat die eerst maar eens komen.Ik oordeel niet voor ik een demo gespeeld heb.
🌞🍃
Vraag me af of hij eigenlijk ook op PC komt?
goed lezen!Op zaterdag 06 april 2002 20:36 schreef DataBeest het volgende:
[..]
KLOTE GRAPICS IN NFS4?!?!
Krijg nou een tiet, die zagen er perfect uit, helemaal voor die tijd waarin het gemaakt was.
[..]
Als je een race simulator wilt hebben, waar alles precies zoals echt is, moet je gelukkig niet bij NFS zijn. Realistisch kan leuk zijn, maar als het door slaat wordt het erg saai..Kijk maar naar FlightSim/TrainSim, daar gebeurd gewoon niks..
(zometeen krijg ik vast reacties van de Sim fans..
)
Ze zorgen er gewoon voor dat je lekker aso kunt crossen in die monsters, met de politie achter je aan. Dat is ook heus geen makkie, helemaal niet als je het op internet speelt.
[..]
Idd, laat die eerst maar eens komen.
klote PHYsics staat er
heej, ff dimmen jij!Op zaterdag 06 april 2002 20:36 schreef DataBeest het volgende:
Als je een race simulator wilt hebben, waar alles precies zoals echt is, moet je gelukkig niet bij NFS zijn. Realistisch kan leuk zijn, maar als het door slaat wordt het erg saai..Kijk maar naar FlightSim/TrainSim, daar gebeurd gewoon niks..
)
tampert, kriminalpolizei
Een echt realistische racesim daar ga je van zweten. Grand Prix Legends bijvoorbeeld kan ik eerder een uitdaging noemen dan saai.Realistisch kan leuk zijn, maar als het door slaat wordt het erg saai..
Zeg zeg, zal ik jouw eens les geven in het besturen van een DF 737 of een airbus a320 van PSS?? Dan zal het zweet je uit breken en je weet niet meer wat je moet doen (in jouw geval danOp zaterdag 06 april 2002 20:36 schreef DataBeest het volgende:
)
En idd klote physics? so wat, euhmmm daar draait het nou juist niet om bij nfs
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
[code]java.io.IOException: Not enough space
at java.lang.UNIXProcess.forkAndExec(Native Method)
at java.lang.UNIXProcess.(UNIXProcess.java:62)
at java.lang.Runtime.execInternal(Native Method)
at java.lang.Runtime.exec(Runtime.java:272)
at java.lang.Runtime.exec(Runtime.java:219)
at weblogic.utils.Executable.exec(Executable.java:170)
blaat[/code]
Already fixed zie ik.
De auto's zien er wel plastic uit zeg

Verwijderd
Daar ging t nie om..Op zaterdag 06 april 2002 22:44 schreef xsence het volgende:
PS2 roeleert gewoon voor race games..
En dit spelletje ziet er op n pc toch heel wat strakker uit dan op de ps2 hoor.. dat kan ik je iig vertellen.. heb van beide heel wat screenshots gezien..

Ik hoop dat ze op de Pc en de Xbox (als NfsHp2 daar op uit komt) de grafics ff mega omhoog krikken, want dit is ugly...
Het is FRIET!
tampert, kriminalpolizei
Ze moeten gewoon bepaalde instellingen inbouwen zodat je het realistisch kan spelen en meer arcade achtiger(voor degenen die niet zo van realistisch houden of dat te moeilijk vinden) Dan heb je een veel grotere doelgroep.Op zaterdag 06 april 2002 20:31 schreef Captain Pervert het volgende:
Ik hoop dat de auto's nu eens REALISTISCH rijden.
Need for Speed: Porsche 2000 was een stap in de goede richting, maar realistische physics betekent een moeilijker spel, en dat slaat niet aan bij de massa. En dat is nu net wat EA wil.
Duuuhs
Ik oordeel niet voor ik een demo gespeeld heb.
Ik vond NFS4 kwa physics ook niet erg realistisch, maar wel makkelijk rijden. Deel 5 was dan misschien weer wat realistischer, maar ook niet perfect, als je je tegenstander een keer raakt vlieg je zo de berm in of je staat meteen 180 graden gedraaid.
Beproeft alle dingen; behoudt het goede. (1 Thessalonicensen 5: 21)
Verwijderd
de auto's mogen wat mij betreft wel rijden zoals ze reden in Road Challenge... dat was ten minste een goeie versie (imho)
Verwijderd
Wat een lelijke graphics zegOp zaterdag 06 april 2002 22:53 schreef Jox444 het volgende:
Sorry hoor maar dit ziet er toch echt zwaar butt uit
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik hoop dat ze op de Pc en de Xbox (als NfsHp2 daar op uit komt) de grafics ff mega omhoog krikken, want dit is ugly...

Nfs 1 zag er op mijn Pentium 266mhz nog beter uit dan dat.
Haha dat gevoel heb ik dus ook als ik die plaatjes zieOp zaterdag 06 april 2002 23:40 schreef Raikane het volgende:
[..]
Wat een lelijke graphics zeg
Het is FRIET!
maar hopelijk wordt het weer een vette game,
ik heb alle voorafgaande delen met veel plezier gespeeld
op de ps1 zag nfs er ook helemaal niet zo goed uit maar speelde wel beter als op de pc.. het komt gewoon door de console
heb vandaag rally sport challenge op een xbox gespeeld, ze hebben bij dit spel echt alle aandacht besteed aan hoe alles eruit ziet ipv gameplay.. doe mij maar world rally championship op de ps2.. die ziet er misschien niet zo goed uit maar hij speeld wel super! (ik vergelijk het even met rally sport omdat sommige mensen op got zeiden dat ie veel beter was dan wrc op de ps2... niet dus!!)
pc is ook wel okee.. maar race games spelen volgens mij fijner op een console (ps2)
Ben ik het niet mee eens, althans ligt eraan wat je met 'fijner spelen' bedoeld, ik vind ( ja een mening ) dat als je een racegame op een console speelt je toch meer het arcade gevoel hebt en blijft houden zelfs als je het niet wilt. Vooral bij de F1-racers en WRC games is dat heel erg. En dat heb je op de pc niet zo. Verder bij een race game moet het grafisch ook gewoon in orde zijn anders mist het toch een hele groot gedeelte van het realisme... tenzij je van echt arcade achtig houdt dan boeien de GFX nietOp zondag 07 april 2002 00:11 schreef xsence het volgende:
volgens mij is gameplay belangrijker..
op de ps1 zag nfs er ook helemaal niet zo goed uit maar speelde wel beter als op de pc.. het komt gewoon door de console
heb vandaag rally sport challenge op een xbox gespeeld, ze hebben bij dit spel echt alle aandacht besteed aan hoe alles eruit ziet ipv gameplay.. doe mij maar world rally championship op de ps2.. die ziet er misschien niet zo goed uit maar hij speeld wel super! (ik vergelijk het even met rally sport omdat sommige mensen op got zeiden dat ie veel beter was dan wrc op de ps2... niet dus!!)
pc is ook wel okee.. maar race games spelen volgens mij fijner op een console (ps2)
Het is FRIET!
maar je moet ook op het moment kijken als die dingen uitkomen..
gran turismo 3, volgens mij speelt deze game veel beter op een console dan op een pc.. waarschijnlijk omdat de console alleen gemaakt is voor games.. en voor niets anders.
heb je world rally championship trouwens gezien of gespeeld? ik vind die game zo goed.. en hele mooie beelden..
ik heb altijd een playstation gehad voor race games.. mijn pc heb ik echt allen gebruikt voor shooters en c&c enz.. nooit voor race games.. (athlon 1.2ghz, 512mb ddr, gforce3 64mb ddr) deze pc kan het makkelijk aan .. toch vind ik race games beter op een console..
De hele gran turismo serie is ook puur voor de PS / PS 2 ontwikkeld en speeld daarom helemaal niet op de Pc. Persoonlijk vind ik GT / GT2 (3 heb ik nog niet gespeeld / gezien) niet echt een leuk spel (de hype is een beetje overdreven), wel wel goed is dat ze echt van veel auto's de licenties hebben om die in een spel te proppen maar grafisch en qua speelbaarheid vind ik dat het niet mee kan met de racegames op de pc. (Trouwens versie van GT dat je in al die prototypes kan rijden vind ik wel wat hebben)Op zondag 07 april 2002 00:34 schreef xsence het volgende:
je hebt ook wel gelijk..
maar je moet ook op het moment kijken als die dingen uitkomen..
gran turismo 3, volgens mij speelt deze game veel beter op een console dan op een pc.. waarschijnlijk omdat de console alleen gemaakt is voor games.. en voor niets anders.
heb je world rally championship trouwens gezien of gespeeld? ik vind die game zo goed.. en hele mooie beelden..
ik heb altijd een playstation gehad voor race games.. mijn pc heb ik echt allen gebruikt voor shooters en c&c enz.. nooit voor race games.. (athlon 1.2ghz, 512mb ddr, gforce3 64mb ddr) deze pc kan het makkelijk aan .. toch vind ik race games beter op een console..
Van die world rally championship heb ik wel al wat dingen gezien, maar nog niet gespeeld, het ziet er inderdaad wel goed uit.
Op de Xbox ziet Gotham City Racing er wel relaxed uit, maar hier ook weer een heel hoog arcade gehalte.
En ja shooters en strategie wordt nooit wat op een console denk ik, tenzij je er een muis en een toetsenbord aanhangt.
Maar ja ieder z'n mening.
Het is FRIET!
zodra je een keyboard en muis gaat gebruiken op een console is volgens mij de console gevoel weg.. dan kan je net zo goed achter je pc gaan zitten..
een console is om lekker relaxed op de bank games te spelen.. gamen op een pc gaat wat verder.. (meer knoppen combinaties, meer opties, enz enz)
wat is de hele game scene toch toff he..
heb gisteren wat velden uit unreal 2 gezien.. ziet er super uit.. zag het er maar allemaal zo uit toen ik net een beetje verslaafd werd aan de pc.. mensen die nu de game scene inrollen hebben echt geluk.. bijna alle games zien er nu wel goed uit.. wij hebben de overgang van 2d naar 3d moeten meemaken en dat heeft mij erg tegen gezeten. want heel veel makers konden er gewoon helemaal niks van.. ze moesten allemaal wennen aan 3d enz enz.. en dat ging helaas allemaal ten koste van de games.. het niveau die ze nu hebben is gewoon top.. en het gaat maar verder... wie weet hoe games over 2 of 3 jaar zijn.. dan zie je volgens mij geen verschil meer tussen werkelijkheid en de game..
Verwijderd
Is er eigenlijk al een opvolger voor Colin McRea Rally 2, of weet iemand een spel met die gameplay en met nog mooiere graphics.
Verwijderd
Maar dan wel op de PC. PS2 doe ik niet aan.
Tuurlijk zijn de graphics niet super, het gaat immers om PS2 screenshots.Op zondag 07 april 2002 02:38 schreef HopjesvlametSlagroom het volgende:
Ik vindt die graphics niet zo heel erg super moet ik eerlijk zeggen
Is er eigenlijk al een opvolger voor Colin McRea Rally 2, of weet iemand een spel met die gameplay en met nog mooiere graphics.
Opvolger voor CMR, CMR 3.0 komt er voor PC pas in het eerste kwartaal van 2003

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
2003?Op zondag 07 april 2002 11:45 schreef Fuelke het volgende:
[..]
Tuurlijk zijn de graphics niet super, het gaat immers om PS2 screenshots.
Opvolger voor CMR, CMR 3.0 komt er voor PC pas in het eerste kwartaal van 2003PS2-ers zijn weeral eens bevoorrecht, zij kunnen CMR 3.0 al vroeger spelen (waarom oh waarom toch
)
OMG, laat alsjeblieft snel een PS2 emulator komen.
🌞🍃
Ik heb ergens ook Xbox screens gezien van CMR3.Op zondag 07 april 2002 11:45 schreef Fuelke het volgende:
[..]
Tuurlijk zijn de graphics niet super, het gaat immers om PS2 screenshots.
Opvolger voor CMR, CMR 3.0 komt er voor PC pas in het eerste kwartaal van 2003PS2-ers zijn weeral eens bevoorrecht, zij kunnen CMR 3.0 al vroeger spelen (waarom oh waarom toch
)
Dat leek er al veel meer op.
Nog ff over racespellen op consoles en PC.
Ik speel zowel op consoles als op PC en eigenlijk is t simpel. Consoles voor arcade-racers, PC voor t serieuze werk (sims).
Ik vond die ook vrij simpel, Porsche's die afremmen door de bocht in te sturen? Maar dat zal wel horen, het is tenslotte meer bedoeld als arcadegame dan als race-simulatie.Op zaterdag 06 april 2002 20:31 schreef Captain Pervert het volgende:
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
De basisdingen zijn van NFS simpel misschien wel ja. Maar dat is ook wel leuk, dan hoef je niet eerst allemaal erachter te komen hoe alles werkt voordat je wilt racen, je kunt gelijk al beginnen. Ikzelf hou daar wel van.Op zondag 07 april 2002 21:30 schreef Marzman het volgende:
[..]
Ik vond die ook vrij simpel, Porsche's die afremmen door de bocht in te sturen? Maar dat zal wel horen, het is tenslotte meer bedoeld als arcadegame dan als race-simulatie.
En als je het vaak doet, wordt je telkens beter, want perfect rijden lukt je echt niet in het begin hoor. Speel het maar eens op internet tegen hele goede, als je net begint is dat echt niet simpel.
🌞🍃
Misschien is dat het, als ik zo'n spel de eerste keer speel en zonder de rem te gebruiken alle bochten doorkom vind ik het al snel te simpel.Op maandag 08 april 2002 20:32 schreef DataBeest het volgende:
En als je het vaak doet, wordt je telkens beter, want perfect rijden lukt je echt niet in het begin hoor. Speel het maar eens op internet tegen hele goede, als je net begint is dat echt niet simpel.
Via internet heb ik het nooit kunnen spelen. Het spel wilde bij mij pas opstarten nadat ik de dll die voor het onlinegebeuren zorgt had verwijderd. Anders starte het spel niet op onder Windows XP, maar bleef het eeuwig hangen op het opstartscherm. Maar dat ik zo ingemaakt zou worden dat geloof ik zo
Een tweede ding dat me tegen staat in hun spellen behalve de arcade-stijl is trouwens ook de bewegingsvrijheid. Want die arcadestijl kan inderdaad ook zijn voordelen hebben zoals jij zegt. Maar dat je als je een milimeter te ver het gras inrijdt crasht tegen een graspol vind ik toch echt niet meer kunnen in deze tijd
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Het zijn vast Pleestation screens. Ofzo.Op zaterdag 06 april 2002 23:40 schreef Raikane het volgende:
[..]
Wat een lelijke graphics zeg
Niet te vroeg oordelen.
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Een uitdaging. Met een learning curve. Wat dus betekent dat het een tijdje kost om het spel goed onder de knie te hebben. Zoals ik al eerder zei: Porsche 2000 was een stap in de goede richting. De jaren '70 Porsches waren niet makkelijk in toom te houden. En als ik links en rechts hoor dat sommigen online alleen met de 2000 Turbo en de GT1 rijden, haak ik af. Hoezo lui. Wees een kerel en pak een '78 Turbo!
Need For Speed 4 kon je uitspelen met 3 vingers op je keyboard en 2 vingers in je neus. Remmen was vrijwel nooit noodzakelijk. Het moet realistisch zijn, maar nog wel op een leuke manier.
Het sleutelen aan je auto was wel ERG simplistisch (3 algemene upgrades). Dus ik verwacht realistischere besturing en een klein beetje auto's tweaken. Dat hoeft niet meteen op GPL/N4 niveau te zijn, maar ook hier was Porsche 2000 een stap in de goede richting. Verder wil ik goed kunnen profiteren van mijn Force Feedback stuur, dus ik verwacht goede support daarvoor. Anders kan ik net zo goed met een keyboard racen zoals iedereen hier schijnt te doen... En tot slot verwacht ik natuurlijk dat er minstens 2 Porsches in het spel zitten
Een oplettende lezer is het vast al opgevallen dat in al het bovenstaande het woord 'graphics' niet gevallen is, in tegenstelling tot vrijwel iedereen in dit topic. Men lijkt dit spel alleen daarop af te rekenen. Als Need For Speed: Hot Pursuit 2 qua graphics net zo mooi is als Porsche 2000, vind ik het allang best.
Ik wil gewoon een goed spel, klaar. Geen mooie plaatjes.
volgens mij is gran turismo toch echt een sim, dit is overigens wel de reden geweest voor aanschaf van mijn ps2.
Vind het Arcade, je kan een boel zooi instellen enzo waardoor het weer Sim lijkt, maar zit nu op 95% van de game zonder eigenlijk ooit een instellingen verandert te hebben aan de wagens (en bedoel als je met zo'n Polyphony 001 over de circuits knapt dan kan je volgens mij niet ontkennen dat dat geen Sim is). Wel mooi spel hoor, hou meer van arcade games dan van Sim'sOp vrijdag 12 april 2002 08:20 schreef xsence het volgende:
vinden jullie gran turismo horen tot de sims of arcade racers?
volgens mij is gran turismo toch echt een sim, dit is overigens wel de reden geweest voor aanschaf van mijn ps2.
Reactie op Captain Pervert, NFS moet arcade, dat sim gedoe en alleen uit te spelen met een stuur ... aub niet zeg, deel 1 t/m 4 kon ik gewoon lekker relax uit spelen met de pijltjes toetsen zonder elke keer weer mijn stuur ergens onder vandaan te trekken. Bij 5 (op 2 na het slechtste deel imho, NFS is super auto's en niet alleen van die boodschappen wagens uit stuttgart) vond ik het NFS gevoel een stuk minder, mede door de besturing (bedoel wie wil er in NFS nu remmen, daarvoor heb je GP3). Wel goed uit 5 waren de lange banen net als in NFS1 (dus van punt A naar punt B ipv rondjes)
NFS 6 ziet er tenminste weer uit als een NFS, dat de graphics wat minder zijn boeit niet zo, als de ouderwetse NFS gameplay maar weer terug is.
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Verwijderd
net zoals bij 1 kan je hier ook weer politie zijn en met de two player mode elkaar achterna zitten lijkt me erg tof.
chek ook deze site :
http://nfs2000.4players.de:1033/nfs6_prv.php#mov
je vind hier plaatjes en ook filmpjes.
......
Ja, dat dacht ik wel.Op vrijdag 12 april 2002 21:59 schreef Locutus-of-Borg het volgende:
Dit is zeker ps2 ofzo, brakke graphics...
Ik vind trouwens de PS2 graphics over het algemeen vaak mooier. Veel PC spellen zien eruit alsof het van karton gemaakt is, zie de GTA3 screenshots maar eens...

🌞🍃
Verwijderd
Niet zo`n lame porsche editie.
En nou hopen dat hij het ook doet onder windows 2000
Wat nou brakke graphics!!Op vrijdag 12 april 2002 21:10 schreef Babe-Hunter het volgende:
nfsh 2 lijkt me een erg tof spel
net zoals bij 1 kan je hier ook weer politie zijn en met de two player mode elkaar achterna zitten lijkt me erg tof.
chek ook deze site :
http://nfs2000.4players.de:1033/nfs6_prv.php#mov
je vind hier plaatjes en ook filmpjes.
......
Ziet er lekker uit man, als je goed kijkt zie je reflecties in het water op weg! Ziet er echt goed uit!!
Dit spel gaat ownen, lekker weer politietje spelen
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Verwijderd
Smaken verschillen misschien, maar pc-graphics (ik heb G3 Ti500) zijn wel wat beter dan PS2 hoorOp vrijdag 12 april 2002 22:15 schreef DataBeest het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik wel.
Ik vind trouwens de PS2 graphics over het algemeen vaak mooier. Veel PC spellen zien eruit alsof het van karton gemaakt is, zie de GTA3 screenshots maar eens...
Wel wat beter?Op zaterdag 13 april 2002 01:17 schreef Locutus-of-Borg het volgende:
[..]
Smaken verschillen misschien, maar pc-graphics (ik heb G3 Ti500) zijn wel wat beter dan PS2 hoor
Je kunt toch gerust zeggen veel en veel beter.
Verwijderd
hier wordt gewoon een gforce3 tegenover een ps2 gezet.. en tuurlijk wint de gforce3 dan..
op een ps2 spelen race games gewoon beter.. ook al ziet het er slechter uit. Op de psx zag gran turismo2 er ook helemaal niet uit.. maar was wel een super game.. speelde goed.. gaf je echt een race ervaring. Dit soort race games zijn heel anders dan formula1 games.. let op dat verschil.
En nfs games zijn gewoon toff omdat je gewoon tussen echt verkeer enz fett kan racen.. en crashen.. cops achter je aan.. enz.. dat maak je volgens mij alleen in nfs mee.
maarjah.. we wachten totdat ie uit is..
En straks staat Spielerij weer vol met vragen wanneer het op de PC komt
Je kan volgens mij niks instellen nee, maar je zit een oud topic te kickenVerwijderd schreef op 01 november 2002 @ 11:26:
Klopt dat,dat je de auto's niet kan tunen?kan niks instellen aan de wagen.
The devil is in the details.
Handleiding?Verwijderd schreef op 01 november 2002 @ 11:26:
Klopt dat,dat je de auto's niet kan tunen?kan niks instellen aan de wagen.
Topic is van april...
Dit topic is gesloten.