• bitflusher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-03 22:14

bitflusher

flushed die *** pc

Topicstarter
wat ik nu toch weer tegen ben gekomen :?

antennebooster, iest wat een beetje extra bereik voor je antenne zou moeten geven.
het kost 5 euro en bestaat uit een klein raar gevormd koperachtig plaatje wat je achter je batterij plakt

heeft iemand al eens zoiets gezien?, werkt het? en hoe zou ik het zelf kunnen maken (matriaal lijkt me belangrijk)

plaatje:
Afbeeldingslocatie: http://www.home.zonnet.nl/antennebooster/voorbeeld_nokia_88xx.jpg

edit: zie ook op dit plaatje dat je je sim nooit meer kan vervangen, handig :)

http://www.antennebooster.tk/

• happy3736
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-12-2024
ik heb daar wel vaker mail van gehad van zulke dingen
maar volgens de tests helpt het niks
en wat heb je aan een antennebooster ik kan gewoon altijd bellen met me mobiel in nederland

• bitflusher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-03 22:14

bitflusher

flushed die *** pc

Topicstarter
Op zaterdag 06 april 2002 19:45 schreef happy3736 het volgende:
ik heb daar wel vaker mail van gehad van zulke dingen
maar volgens de tests helpt het niks
en wat heb je aan een antennebooster ik kan gewoon altijd bellen met me mobiel in nederland
ok mooi dan hief ik het ook niet na te maken

ik ook maar dat lich aan d*@#$tone
maar daar ben ik over 1,5 maand vanaf :)

Verwijderd

Op zaterdag 06 april 2002 19:46 schreef bitflusher het volgende:

ik ook maar dat lich aan d*@#$tone
maar daar ben ik over 1,5 maand vanaf :)
Wat is er zo @!#& aan d*@#$tone?
Ik heb hier een 3210 met een Dutchtone abbo (privé) en een 3330 met een KPN abbo (zakelijk), maar Dutchtone heeft vaak beter, maar minimaal gelijk ontvangst. (blij dat wij vanaf volgende week KPN af zijn, wij krijgen Vodafone abbo, veel slechter zal het niet zijn hoop ik).

Verwijderd

euh m'n zusje heeft dutchtone en die's vaak niet te verstaan als ze belt, ik weet niet waar jij woont, maar dutch "ownz" alleen in de randstad.

• Flake
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Op zaterdag 06 april 2002 22:14 schreef Norretix het volgende:
euh m'n zusje heeft dutchtone en die's vaak niet te verstaan als ze belt, ik weet niet waar jij woont, maar dutch "ownz" alleen in de randstad.
Daar 0wnt alles, totdat je eruit bent :X

Verwijderd

Op zaterdag 06 april 2002 22:14 schreef Norretix het volgende:
Ik woon in Dronten, nou niet bepaald randstad. Ik weet wel dat de ontvangst in een één of ander gat minder wordt (niet dat Dronten nou zo'n wereldstad is), maar voor mij werk scheur ik door het hele land, en dan is het met KPN ook vaak zeer droevig.

Verwijderd

Nog meer straling... :o:o

• wace
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-06-2024
Hoi (mijn eerste bericht!)

Over die Antenna Booster, ik heb de ervaring dat dat ding wel werkt. Bij ons in de huiskamer was de ontvangst altijd heel slecht (één streepje op mn mobiel), maar sinds ik dat plakkertje in mn telefoon geplakt heb, heb ik vier streepjes.
Ik heb m trouwens gekocht op www.yourdesign.nl/antennabooster

• Driek
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07:43
Op zondag 07 april 2002 20:01 schreef wace het volgende:
Hoi (mijn eerste bericht!)

Over die Antenna Booster, ik heb de ervaring dat dat ding wel werkt. Bij ons in de huiskamer was de ontvangst altijd heel slecht (één streepje op mn mobiel), maar sinds ik dat plakkertje in mn telefoon geplakt heb, heb ik vier streepjes.
Ik heb m trouwens gekocht op www.yourdesign.nl/antennabooster
toch grappig
er staat dat ze pas vanaf donderdag gaan leveren...

Tijd van werken, tijd van rusten

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10:12

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Zijn al diverse topics over (geweest) in Internet en Telefonie.
Waarom daar zou je je afvragen, tja, das idd vaag aangezien Telefonie natuurlijk nix te maken heeft met GSMs :+

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.