My life for hire!
als er iemand nog zo'n actie start, count me in
Verwijderd
normaal kon je stickers aanvrage bij amd
maar dat ligt ook al een paar maanden plat
ik zou er eigenlijk aant we wille (op school kan ik ze er niet aftrekke, want das allemaal intel
maar dat ligt ook al een paar maanden plat
ik zou er eigenlijk aant we wille (op school kan ik ze er niet aftrekke, want das allemaal intel
die dingen kon je gratis krijgen, als je ff w8 zal het binnenkort wel weer kunnen 
* HielkeJ heeft nog 5X Athlon en 1X Athlon XP
* HielkeJ heeft nog 5X Athlon en 1X Athlon XP
bij de amd.com website?Op zaterdag 06 april 2002 19:21 schreef Hielkej het volgende:
die dingen kon je gratis krijgen, als je ff w8 zal het binnenkort wel weer kunnen
My life for hire!
Dat zijn stickers, geen casebadgesOp zaterdag 06 april 2002 19:21 schreef Hielkej het volgende:
* HielkeJ heeft nog 5X Athlon en 3X Athlon XP
* Tom S. heeft trouwens altijd interesse in gratis spullen
Btw, ik krijg volgende week merchandise toegestuurd van Enermax
They made me do it.
badOp zaterdag 06 april 2002 19:25 schreef [Elite]Hippie het volgende:
Ik heb ze daar besteld, en ik heb na 5 maanden nog steeds geen athlon xp badge
My life for hire!
van die stickers heb ik hier nog zat liggen
mwoah, ik ga ze zelf maken
heb 10 lege doorzichtige casebadges besteld, en ga ze nu maar zelf in elkaar flansen
want die stickers van AMD zijn nou niet om te zeggen
en dan kan ik meteen een clanlogo badge maken
heb 10 lege doorzichtige casebadges besteld, en ga ze nu maar zelf in elkaar flansen
want die stickers van AMD zijn nou niet om te zeggen
en dan kan ik meteen een clanlogo badge maken
Verwijderd
doen jullie iets niet goed ofzo. mail gewoon die technical support of info service van AMD en leg uit wat je wil en zet er gelijk je adres bij. dan krijg je ze na een weekje of 2 thuis gestuurd. ik heb er 2 gekregen en 1 hele grote (5x5 cm). je krijgt dan wel gewone stickers maarja het is tenminste wat. want jullie doen echt of ze niet meer te bestellen zijn.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()