Ik hoorde vandaag dat iemand alle tv kanalen op zij computer kon ontvangen (inclusief ongecodeerde canal plus), kan dit via internet of heb je daar je tv kabel voor nodig?
Dat zal idd wel, maar er is dacht ik ook een site waar je wat van die dingen kan zien.
* kamerplant zoekt eens even in z'n ICQ archief.
/edit/
Helaas, die site is down, als ik tenminste de goede had gevonden.
Hij zal idd dan wel een TV kaart hebben.
* kamerplant zoekt eens even in z'n ICQ archief.
/edit/
Helaas, die site is down, als ik tenminste de goede had gevonden.
Hij zal idd dan wel een TV kaart hebben.
🌞🍃
Verwijderd
Tsja,.. ik heb ook 'n tv-kaart
PCTV Rave...
maar daarmee kan ik nog níet gecodeerde kanalen ontvangen hoor...
Ik heb overigens wel op internet vanalles gelezen over software-matige decoders enzo... zodat je ff met je tv-kaart canal+ kunt zien zonder evoor te betalen
--> ik weet eigenlijk niet of dat wel echt kan. ik heb het in ieder geval niet zo voor elkaar.
PCTV Rave...
Ik heb overigens wel op internet vanalles gelezen over software-matige decoders enzo... zodat je ff met je tv-kaart canal+ kunt zien zonder evoor te betalen
--> ik weet eigenlijk niet of dat wel echt kan. ik heb het in ieder geval niet zo voor elkaar.
die decoder is er wel softwarematig, maar dan heb je zonder geluid...Op zaterdag 06 april 2002 19:38 schreef _m0teh0ker_ het volgende:
Tsja,.. ik heb ook 'n tv-kaart
PCTV Rave...
En een film zonder geluid schiet nietecht op
Is toch zonde van de band-breedte!Op zaterdag 06 april 2002 20:45 schreef Cutebritney het volgende:
zou het mischien iets zijn om iets op te zetten waar je (tegen betaling) tv kunt kijken op't net
als je dat betaald doet, kun je een mooie dienst aanbieden hoor !Op zaterdag 06 april 2002 21:05 schreef topper het volgende:
[..]
Is toch zonde van de band-breedte!
€1 per GB...das ruim een uur Perfecte qualiteit streaming video
[edit]
Nog een beetje extra voor de rights etc....
Zou moeten lukken voor €2 per uur ofzow
Je kan natuurlijk oook haupage DVB-s kaart kopen heb je wel canal+ met geluid en een boel andere zenders (oa premiere)
als ik me niet vergis is die voor een satteliet schotel...Op zaterdag 06 april 2002 23:15 schreef Gargamelk het volgende:
[..]
te koop in de winkel gewoon en hoe duur
Pagina: 1