Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

standalone mp3

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hello
ben begonnen met mp3 bak te maken, maar ik heb nog wat vragen en ik vind nergens antwoorden
ik gebruik dus mpxplay
-> hoe stuur ik het lcd aan? (heb in de ini files alles veranderd, maar er komt niets op mijn schermpje..)
-> hoe maak ik een bootable disk, zodat als ik de pc opzet, dat mpxplay opstart in dos

heb het topic van subsonik doorgelezen, maar heb daar geen antwoord gevonden op mijn vragen :'(

hopelijk kan er iemand mij helpen?
thx

• ajampaniki
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 20-11 22:14
kijk eens op www.mp3projects.com. daar staat alles wat je maar wil weten, ook over mpxlay.

Ook zal je waarschijnlijk wel al gezocht hebben bij google en de search op "standalone mp3", en anders zou ik dat maar snel ff doen.

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 06 april 2002 18:06 schreef ajampaniki het volgende:
kijk eens op www.mp3projects.com. daar staat alles wat je maar wil weten, ook over mpxlay.

Ook zal je waarschijnlijk wel al gezocht hebben bij google en de search op "standalone mp3", en anders zou ik dat maar snel ff doen.
kan je ff zeggen waar alles staat wat ik maar wil over mpxplay op mp3projects.com ?
en ja ik heb de search al gebruikt

Verwijderd

ik heb een poos terug ook een standalone mp3 speler based player gemaakt met custom plexicase,lcd scherm,remote control etc mischien ns aardig om te kijken :
http://mp3.barracuda-central.org

Je mag me ook altijd even mailen/icq voor meer info etc.
heb intussen aardig wat info met verwerken /bouwen/software/config etc hiervan.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 april 2002 @ 22:55:
ik heb een poos terug ook een standalone mp3 speler based player gemaakt met custom plexicase,lcd scherm,remote control etc mischien ns aardig om te kijken :
http://mp3.barracuda-central.org

Je mag me ook altijd even mailen/icq voor meer info etc.
heb intussen aardig wat info met verwerken /bouwen/software/config etc hiervan.
edit: laatmaar

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 20-09-2004 11:42 ]

• berendonline
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13-11 11:42
Hallo,

Ik heb zelf ook al eens een mp3 bak gemaakt met MPXPLAY. Voor het aansturen van het lcd scherm heb ik gebruik gemaakt van MLT (http://membres.lycos.fr/screamers/mlt/). Dit programma is speciaal gemaakt voor mpxplay. (Ja je kunt het ook voor andere dingen gebruiken). Wat je moet doen is de .ini files van mpxplay en MLT aanpassen. Zet mlt in de autoexec.bat en start dan mpxplay op.

(let wel op dat mlt niet met alle versies van mpxplay werkt. tenministe dat was voor een jaar geleden zo. Ik weet niet of het nu wel goed werkt ik denk het in ieder geval van wel).

Als je dit volgt dan heb je ook geen bootdisk nodig. Als je naar dos wilt starten volg dan de volgende instructie. In de dos prompt type je in:
attrib -r -s -h -a msdos.sys
edit msdos.sys

voeg dit toe: BootGUI=0
onder het kopje [options]

Voorbeeld:

[Paths]
WinDir=C:\WINDOWS
WinBootDir=C:\WINDOWS
HostWinBootDrv=C

[Options] BootMulti=1
BootGUI=0
Network=1

Als je alsnog naar windows wilt starten type dan gewoon win.com in.
Succes Berend

[ Voor 28% gewijzigd door berendonline op 20-09-2004 15:13 . Reden: ff iets vergeten ]

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

Foutje, bedankt :P
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.