Kun je niet een kabelgootje maken
I must insist that reading my posts is a prerequisite to replying to them. *KLICK*
verder wel nice
Verwijderd
Die voeding volgens mij heb ik die ook, maar bij maakt ie afschuwlijk veel lawaai bij jou ook?
Verwijderd
was roze toevallig in de aanbieding
>> Hoezo lelijk?Op zaterdag 06 april 2002 18:03 schreef R0bby het volgende:
Lelijk. Maar omdat het je first try is issie mooi
Dell Studio XPS 16
Project: BavBierSub 1.0 BavBierSub 2.0
Ja ,maar is gelukkig niet mijn pc maar van mijn neef ik mocht alleen maar helpen.Op zaterdag 06 april 2002 18:05 schreef -S1L3NS3R- het volgende:
Ziet er goed uit, mooi gedaan![]()
Die voeding volgens mij heb ik die ook, maar bij maakt ie afschuwlijk veel lawaai bij jou ook?
The cyclographing developer
HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHA ik zie het nu pas, wat een grap, laat ie zijn ccfl in de verpakking zitten..Op zaterdag 06 april 2002 18:57 schreef Potatoman het volgende:
Ummm, het is misschien handig als je je CCFL uit de verpakking haalt
I must insist that reading my posts is a prerequisite to replying to them. *KLICK*
Verwijderd
Wat zit je hem nou uit te lachen ?? als goed goed naar de verpakking van je ccfl kijkt zie je dat er een sleuf in zit aan een kant waar precies je ccfl klem in past en aan de andere kant zitten twee gaatje waar je heel misschien wel schroefjes doorheen kan doen .... rara waar zou die verpakking voor zijnOp zaterdag 06 april 2002 19:02 schreef Deacon het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHA ik zie het nu pas, wat een grap, laat ie zijn ccfl in de verpakking zitten..
ps: ik vind het er wel relax uit zien ... ook die roze kabels vind ik mooi .. had zelf alleen de ruit met iets minder boutjes/popnagels vast gezet maar verder alles top !
maar volgens mij kun je wel zo'n 2 lamp erin doen... dan heb je een mooier effect...
Verder vind ik die 'rounded-cables' ook wel mooi, alleen die kleuren staan mij niet zo aan...
Tweak ze...
In de verpakking laten ziten dient als bescherming, en er zijn meerdere redenen. Jullie zijn toch tweakers dan had je ff de rest van de topics moeten doorlezen over ccfl.. zijn meerdere mensen die dit om bepaalde redenen hebben gedaan..
Feeling lonely and content at the same time, I believe, is a rare kind of happiness
ZieligOp zaterdag 06 april 2002 19:02 schreef Deacon het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHA ik zie het nu pas, wat een grap, laat ie zijn ccfl in de verpakking zitten..
Tnx hier voor m8!:):):):)Op zaterdag 06 april 2002 19:10 schreef stam15 het volgende:
Doe normaal man met dat uitlachen.
In de verpakking laten ziten dient als bescherming, en er zijn meerdere redenen. Jullie zijn toch tweakers dan had je ff de rest van de topics moeten doorlezen over ccfl.. zijn meerdere mensen die dit om bepaalde redenen hebben gedaan..
En ja diend als bescherming.
Zo te zien gaat het hier om een blacklight CCFL, de verpakking licht namelijk blauw op (en ja ik heb hier ook een blacklight CCFL ff in de verpakking bekeken). Zo gaat het hele effect van blacklight verloren, tenzij je natuurlijk precies de kleur licht wilt hebben die de verpakking geeftOp zaterdag 06 april 2002 19:10 schreef stam15 het volgende:
Kortom: blcklight nooit in de verpakking laten zitten, tenzij je eigenlijk blauw ipv blacklight wilt.
Die verpakking is dus ervoor gemaakt om dew CCFL te beschermen tijdens het vervoer, en die gaatjes zitten erin omdat ze daar pinnetjes doorheen doen, zodat de CCFL tijdens het vervoer niet eruit kan glijden.Op zaterdag 06 april 2002 19:06 schreef MoSc2001 het volgende:
[..]
Wat zit je hem nou uit te lachen ?? als goed goed naar de verpakking van je ccfl kijkt zie je dat er een sleuf in zit aan een kant waar precies je ccfl klem in past en aan de andere kant zitten twee gaatje waar je heel misschien wel schroefjes doorheen kan doen .... rara waar zou die verpakking voor zijn![]()
![]()
Voor de rest wel mooi. Alleen nog een beetje een zooitje
Zit dat raampje vast gepotnageld of geschroeft ?
Meh!
Dit zijn van die simpele dingen, dit is de moeite niet waard om hier een topic over te openen....
if broken it is, fix it you should
Verwijderd
als jij een casemod hebt gemaakt dan wil je die toch ook laten zien? of niet dan?!Op zaterdag 06 april 2002 20:24 schreef elgringo het volgende:
zal ik ook een foto maken van hoe ik mijn TL balk aan het plafond heb geklust?
Dit zijn van die simpele dingen, dit is de moeite niet waard om hier een topic over te openen....
so what, wat maakt t uitOp zaterdag 06 april 2002 20:27 schreef subgrafix3d het volgende:
ja wel leuk maar is onderhand wel vry standaard aan hjet worden he
netjes gedaan, volgende stap: kleurtje?
Maar kun je die kabels niet overspuiten in het zwart, dat ziet er denk ik wat cooler uit, en daar doe je het voor, niet?
Verwijderd
just my 2 cents...
theworldforizabel.la
Verwijderd
ik heb namelijk zelfde conecter en is doorgebrand krijg binnenkort een nieuwe maar goed. je kassie is wel
Wil je ook zien als ik mijn huis heb geverfd, of mijn fiets heb gespoten, of een extra psu in mijn kast? Ik post mijn kast alleen als die speciaal, en dat is die niet. Enige speciale eraan, in een waterkoeling met gedimde 220fans en hdd vumeter. Maar dat is niet de moeite waard om deze hier neer te zetten...Op zaterdag 06 april 2002 20:40 schreef Emphelator het volgende:
[..]
als jij een casemod hebt gemaakt dan wil je die toch ook laten zien? of niet dan?!![]()
![]()
Jij gaat ook ook niet pronken, patsen, showen etc met standaard dingen?[..]
so what, wat maakt t uitiedereen weet dat dit wel een beetje standaard begint te worden maar ten eerste hoef je dat niet te zeggen en ten tweede heeft niet iedereen een groot budget
netjes gedaan, volgende stap: kleurtje?
if broken it is, fix it you should
[offtopic]Op zondag 07 april 2002 10:49 schreef elgringo het volgende:
[..]
Wil je ook zien als ik mijn huis heb geverfd, of mijn fiets heb gespoten, of een extra psu in mijn kast? Ik post mijn kast alleen als die speciaal, en dat is die niet. Enige speciale eraan, in een waterkoeling met gedimde 220fans en hdd vumeter. Maar dat is niet de moeite waard om deze hier neer te zetten...
[..]
Jij gaat ook ook niet pronken, patsen, showen etc met standaard dingen?
He Elgringo, jij heb zeker een rot jeugd gehad.
En nooit iets gehad waar je trots op was?
[offtopic]
En standaard dingen?, welke standaard dingen bedoel je dan.
Die Thermaltake,dat geheugen fannetje of bedoelde ja die standaard ccft of misschien zelfs die standaard roundedcabels.
Op zaterdag 06 april 2002 19:34 schreef De_Koele_Man het volgende:
mmmmmm, "interessante" kleuren voor die IDE kabels.
Voor de rest wel mooi. Alleen nog een beetje een zooitje
Zit dat raampje vast gepotnageld of geschroeft ?
Eeeej Pieter !!
Ik vinnet wel een nijs mod
Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
Is de CPU koeler die je erop hebt zitten een ThermalTake Volcano 7???
Ik ben namelijk ook van plan om die te gaan kopen,
en daarom wilde ik eigenlijk ff vragen hoe die je bevalt!
Vooral of ie veel lawaai maakt, en of ie ook goed koelt!
Heb je je IDE cable's zelf geround?
YES is een Vulcano 7Op maandag 08 april 2002 10:37 schreef Game-Freak het volgende:
Ik heb ff een vraagje aan de topicstarter!
Is de CPU koeler die je erop hebt zitten een ThermalTake Volcano 7???
Ik ben namelijk ook van plan om die te gaan kopen,
en daarom wilde ik eigenlijk ff vragen hoe die je bevalt!
Vooral of ie veel lawaai maakt, en of ie ook goed koelt!
Heb je je IDE cable's zelf geround?
Hoe die je bevalt enzo...!
En of ie veel lawaai maakt, ja of nee,
koelt ie goed, etc. etc.
Lawaai komt bij mij op de 1e plaats...
Alleen dat rozeis een beetje
"If God wanted us to have unlimited free energy He would have put a giant fusion reactor in the sky"
Verwijderd
zoek es verder zou ik zeggen, dit is het forum OCM...voor dat soort dingen moet je in HA zitten volgens mijOp maandag 08 april 2002 14:11 schreef Game-Freak het volgende:
Vertel even wat over de koeler!
Hoe die je bevalt enzo...!
En of ie veel lawaai maakt, ja of nee,
koelt ie goed, etc. etc.
Lawaai komt bij mij op de 1e plaats...
we wanna see some meningen
---
ik vind m wel geinig, vooral die kleuren van je kabels zijn
Verwijderd
En al die ******* mede tweakers hier zijn echt zwaar zielug (die lachende dan) als je nix boeiends te melden heb ga dan lekker je zus uitlachen ofzo, maar niet iemand die veel bloed,zweet en tranen in zijn art heeft gestopt\
Zow !
Verwijderd
Mijn grote neef heeft het op het forum gezet.
Maar ik de gelukkige eigenaar en bedank jullie allemaal.
Heb het nog een beetje verandert met hem. Zit nu nog een extra blacklightje in en heb er een embleem op gemaakt en de kabels heb ik ook wat anders gedaan (kabelwikkels) hij ziet er nu een stuk beter uit. Als mijn neef (LIKKIELIK) de foto`s ff op het net zet dan mogen jullie ook ff mee genieten oke.
BEDANKT.*D
Verwijderd
Maar die Vulcano 7 bevalt me prima.Niet echt veel lawaai staat ook naast mijn monitor, en ik heb er nu 5 coolers in zitten dus hoor wel wind. HAHAHAHAHAHH maar ff over die cooler ik ben er tevreden over en ook over het coolertje op mijn geheugen. Dus ken hem je best aanraden, maar als je ff wacht dan is de 7+ er van ze die vindt ik nog mooier en ga die dan ook bestelen dan. Maar ja das mijn smaak.
En ook nog ff voor de persoon over de voeding van mijn kassie ja die maakt ontiegelijk veel noise maar die heb ik er dan ook uit geknalt en een anderen in gezet beter. En als men nog vragen heeft of verzoeken dan sta ik daar graag voor open.
[img][url="http://www.endoria.net/upload/index.php/2996106797"]http://www.endoria.net/upload/index.php/2996106797[/url][/img]
Nice, kan ie dat ook ff bij mij komen doen als mijn plexiglazen ruit in me pc zit?
Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020
Ik ben nu ook aan een CM bezig en heb 2 CCFL's. Ik heb ze ook in dat buisje geduwd. Zo zitten ze lekker dicht bij elkaar en het bied nog bescherming ook.Op zaterdag 06 april 2002 19:02 schreef Deacon het volgende:
[..]
Precies.Op zaterdag 06 april 2002 19:10 schreef stam15 het volgende:
Pics van mijn eerste CM zullen binnekort op GoT te zien zijn.
-KiLLALoT- -Guild Wars Player LLL en WauS- -System- & -Server
Verwijderd
En die ccfl heb ik nu wel los hangen maar komt nergens tegen heb wel het buisje in stukjes geknipt dat hij in twee kleine stukjes hangt en ligt maar dat is ieder voor zich. En mijn invertor heb ik aan plastic vast gemaakt en dat ken geen enkel probleem geven, maar als nog bedankt voor de tip om hem in te pakken.