Is het mogelijk om de temperatuur te zien en misschien ook de RPM van de fan, van m'n Asus V8460 GF4 Ti 4600? En zo ja, met welk proggie?
Verwijderd
Mischien met sisoft sandra en dan op video system info drukken dan krijg ik te zien hoe warm me kaartje is.
(ik heb een asus v7700ti deluxe
)
(ik heb een asus v7700ti deluxe
Verwijderd
Asus Smartdoctor. Staat op de driver en utility cd die erbij zit.
Oftwel, SEARCH.....
Van mij maggi digd
Oftwel, SEARCH.....
Van mij maggi digd
SmartDoctor krijg ik niet geinstalleerd.
wee'k nie, maar als ik het ben, ben jij de eerste die het weetIs het mogelijk om de temperatuur te zijn
En met SiSoft Sandra kun je het al helemaal niet zien
HeheOp zaterdag 06 april 2002 21:32 schreef internetinfo het volgende:
[..]
wee'k nie, maar als ik het ben, ben jij de eerste die het weet
Ik wil dit topic even omhoogschoppen, omdat ik de temperatuur van mijn Asus V8440 wil meten, en SmartDoctor bij mij aangeeft dat er geen 'Monitor IC' gevonden is, en SSS ook geen temperaturen geeft.
Mother, will they like this song?
Alleen op de deluxe versies kun je je temp kijken
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
bodem line... het kan dus niet als je geen deluxe hebt... ja of je zet je temperatuur meter op je vga kaart
Everybody happy??? I soon change that here we go...
Verwijderd
Waarom zou je de temp moeten weten? Als je systeem stabiel loopt en je geen bsods krijgt met n4_display errors of artifacts dan zit het wel goed hoor
.
Ow en je kunt wel een schatting maken als je de heatsink aanraakt
Ow en je kunt wel een schatting maken als je de heatsink aanraakt
Verwijderd
Smartdoctor is een kut prog het crasht en will niet eens sluiten asus maakt wat dat betreft alleen maar troep.
Nog eff op speedfan wachten die heeft daar binnen kort support voor misschien heeft iemand nog datasheets van nvdia chipsets ?
Nog eff op speedfan wachten die heeft daar binnen kort support voor misschien heeft iemand nog datasheets van nvdia chipsets ?
Pagina: 1