ik vroeg me eens af waar jullie je dvd's kopen, ik heb eens op internet gekeken maar daar vind ik het maar duur, en in gewone winkels: bij van Leest waren veel de helft van de prijs van die van de V&D, alleen de allernieuwste waren even duur.
V&D, FRS, Blokker hebben soms mooie aanbiedingen
Regio 2: Free Record Shop voor de oude titels, Mediamarkt voor de nieuwe en Rodisc voor de aanbiedingen af en toe
Regio 1 (VS): www.play.com (ook voor engelse DVDs, soms veel beter/sneller uit als de nederlandse) en www.dvdsoon.com (canadeese site, spotgoedkoop (21/22 regio voor een gloednieuwe regio1 disc) en razendsnel.
Regio 4 (australie): www.ezydvd.com.au beetje snuffelen en je vind er belachelijk goedkope DVDs.
Voor Regio 1 en Regio 4 disc heb je natuurlijk wel een regiovrije DVD speler nodig.
Regio 1 (VS): www.play.com (ook voor engelse DVDs, soms veel beter/sneller uit als de nederlandse) en www.dvdsoon.com (canadeese site, spotgoedkoop (21/22 regio voor een gloednieuwe regio1 disc) en razendsnel.
Regio 4 (australie): www.ezydvd.com.au beetje snuffelen en je vind er belachelijk goedkope DVDs.
Voor Regio 1 en Regio 4 disc heb je natuurlijk wel een regiovrije DVD speler nodig.
dvdstore.nl <- mhhh, ok, ut kan
hier koop ik o.a. m'n dvd's:
www.ezydvd.com.au
www.play274.com
www.dvdzone2.com
www.makro.nl
www.bartsmit.nl
www.dvdstore.nl
www.devoted.com.au
www.dvdoutlet.nl
en verder ook regelmatig tweedehands dvd's via www.dvdforum.nl...
www.ezydvd.com.au
www.play274.com
www.dvdzone2.com
www.makro.nl
www.bartsmit.nl
www.dvdstore.nl
www.devoted.com.au
www.dvdoutlet.nl
en verder ook regelmatig tweedehands dvd's via www.dvdforum.nl...
Mediamarkt - R'dam/A'dam
Rodisc - R'dam
Rodisc - R'dam
Een dag geen vertraging, is een dag niet gereisd
kopen ?
Canon EOS 80D En wat glaswerk
www.cdwow.nl is ook niet echt duur....heb er zelf alleen nog maar cd's besteld maar heb goede ervaringen ermee. Pakjes komen wel uit Hong Kong maar dat maakt in principe niks uit...CD's had ik binnen een week in huis.
Pagina: 1