http://www.NUiPhone.nl/
waterkoeling koelt vele malen beter dan coolertjes hoor 
maw, met waterkoeling kan je vaker verder oc'en
tip voor jou; www.waterkoeling.nl
maw, met waterkoeling kan je vaker verder oc'en
tip voor jou; www.waterkoeling.nl
12,85kWp - ZB 7,5m2/400l - 5kW Pana H WP (CV&SWW) - 13,8kWh accu
Verwijderd
Met je waterkoeling probeer je je proc zo koud mogelijk te houden. Je kunt je pc gaan overclocken net zolang totdat deze te warm wordt. Dan kun je gewoon niet verder en zul je dus een andere manier moeten vinden om hoger te komen. Of je bent natuurlijk tevreden en laat hem op deze snelheid. De fans op je radiator (als je deze in je wc-setup hebt zitten) kun je harder laten draaien. Dit zorgt voor meer koeling van het water.
Correct me if i'm wrong
Correct me if i'm wrong
Verwijderd
volledig correctOp zaterdag 06 april 2002 17:07 schreef Roezjuh het volgende:
Met je waterkoeling probeer je je proc zo koud mogelijk te houden. Je kunt je pc gaan overclocken net zolang totdat deze te warm wordt. Dan kun je gewoon niet verder en zul je dus een andere manier moeten vinden om hoger te komen. Of je bent natuurlijk tevreden en laat hem op deze snelheid. De fans op je radiator (als je deze in je wc-setup hebt zitten) kun je harder laten draaien. Dit zorgt voor meer koeling van het water.
Correct me if i'm wrong
ik wil als ik weer vakantie heb de nieuwe coolance (de grote wel te verstaan) gaan kopen en daar een athlon xp in gooien, en die wil ik dan es proberen te overklokken.
ben hier redelijk nieuw in *lees: nieuw* en probeer ff wat informatie te krijgen.
Vraag: waarom niet zelf watercooling bouwen
Antwoord: niet technisch genoeg, eigenlijk twee linkerhanden
ik vind persoonlijk die coolance een verschrikkelijk mooie kast maar als iemand nog andere suggesties heeft zijn die altijd welkom
ben hier redelijk nieuw in *lees: nieuw* en probeer ff wat informatie te krijgen.
ik vind persoonlijk die coolance een verschrikkelijk mooie kast maar als iemand nog andere suggesties heeft zijn die altijd welkom
edit:
kheb hier nu een p3 698 mhz draaien, kan ik die software matig overclocken??
Mee eens, is een mooie kastOp zaterdag 06 april 2002 17:12 schreef Diaboluzzz het volgende:
ik wil als ik weer vakantie heb de nieuwe coolance (de grote wel te verstaan) gaan kopen en daar een athlon xp in gooien, en die wil ik dan es proberen te overklokken.
Met waterkoeling kun je beter overclocken dan met een luchtkoeler omdat waterkoeling meer warmte kan afvoeren dan een luchtkoeler. Processor is dus kouder en je kunt dan verder overclocken.
Ja, zoek eens op CPUFSB, CPUCool e.d.edit:
Verwijderd
Als je een fan harder laat draaien daalt zijn levensduur exponentieel. Plus het geluid stijgt ook nog eens gigantisch. Waterkoeling wordt door velen ook als oplossing gezien voor het overmatige geluid van fans, omdat het gewoon vele malen stiller is dan al die lawaaierige fans.Op zaterdag 06 april 2002 17:03 schreef Diaboluzzz het volgende:
ik bedoel een fan kun je harder laten draaien, maar als je het water harder laat stromen haalt dat niet zoveel uit.
of is het gewoon een kwestie van de fans die het water koelen harder zetten.
die cpufsb en coolcpu ofzo die werken dus niet, kheb een dell t700r twee jaartjes oud en zit geen compatibel mobo in.. dus dat wordt ff verder zoeken.
Verwijderd
doen jullie produkt in dat water?
koelvloeistof of andere additieven?
Moesten jullie een grote waterreservoir hebben , zou dat dan niet lukken zonder extra fans op de koelradiator??
Moesten jullie een grote waterreservoir hebben , zou dat dan niet lukken zonder extra fans op de koelradiator??
Eerst demi + koelvloetstof, nu water wetter. Maakt weinig uit, koelvloeistof was nog mooi groen na een half jaar.Op zaterdag 06 april 2002 20:19 schreef Anthrax het volgende:
doen jullie produkt in dat water?
Nee inline gaat prima. Extra fans ? ZOnder fans is het systeem zo warm, gewoon uitzoekn op hoeveel V je ze moet/wil laten draaien.
One of the animals has left its cage today.
Verwijderd
Je kan ook kijken of het type PLL ondersteund wordtOp zaterdag 06 april 2002 19:07 schreef Diaboluzzz het volgende:
die cpufsb en coolcpu ofzo die werken dus niet, kheb een dell t700r twee jaartjes oud en zit geen compatibel mobo in.. dus dat wordt ff verder zoeken.
Pagina: 1