PSN: DutchTrickle PVoutput
Download de demo van Traktor DJ Mixer van www.nativeinstruments.com Kan je door de ene geluidskaart voorluisteren met een koptelefoon en via de andere kaart afspelen 
MP3's mixen dus
MP3's mixen dus
In space no-one can hear you scream | http://www.google.com
hm, jullie noemen allemaal van die stndaard dingen op 
ik wil iets VETS
(ik ben zéér veeleisend
)
ik wil iets VETS
Ehm... kan ook gewoon met 1 geluidskaart hoorOp zaterdag 06 april 2002 16:33 schreef olav het volgende:
Je kunt midi omzetten naar mp3.
Verwijderd
Als je iets vets wil, moet je een frietje mayo halen.Op zaterdag 06 april 2002 17:42 schreef Maverick het volgende:
hm, jullie noemen allemaal van die stndaard dingen op
ik wil iets VETS(ik ben zéér veeleisend
)
Hoe kun je nu iets willen, terwijl je niet eens weet wat?
Sorry hoor, maar ik vind het te belachelijk voor woorden dat wij jou moeten vertellen wat jij wil.
En zo gek veel kun je trouwens niet met 2 geluidskaarten, behalve dan oa muziek mixen, en je kunt er veel speakers op aansluiten!
En je weet: veel speakers = goed
OEH OEH! Ik weet het!
Je kunt de uitgang van de ene geluidskaart doorpluggen naar de ingang van de andere geluidskaart, en van die geluidskaart de uitgang op zijn beurt weer doorpluggen naar de ingang van de eerste geluidskaart! Dat vind ik toch best behoorlijk vet!
Sluit 2 race stuurtjes aan en je kunt lekker tegen elkaar racen in split window optie.
Vet genoeg?
Vet genoeg?
V*k voor de frisdrank daar op de hoek... | Specs
Verwijderd
JA JA JA!!!!!!

En als je dan een 5.1 hebt dan kan je misschien er ook nog boxen er op aan sluiten en dan ze mooi opblazen!!!!!
Das wel HEEEEEEEEL vet!!!
of je moet gewoon je Geluidskaart is achterste voren er in pleuren!!!!
Of met het stekkertje van je cd-rom drive naar je Soundkaart, Je 2 Soundkaarten verbinden!!!
'S Kijken wat ie doet! (op z'n surinaams uitspreken)
En als je dan een 5.1 hebt dan kan je misschien er ook nog boxen er op aan sluiten en dan ze mooi opblazen!!!!!
Das wel HEEEEEEEEL vet!!!
of je moet gewoon je Geluidskaart is achterste voren er in pleuren!!!!
Of met het stekkertje van je cd-rom drive naar je Soundkaart, Je 2 Soundkaarten verbinden!!!
'S Kijken wat ie doet! (op z'n surinaams uitspreken)
dat skator dj mixer is idd een top programma. Ik had er al twee geluidskaartjes inzitten, en mixen maar!
Verwijderd
je kan je S/N verhouding verbeteren!
je sluit gewoon een mixertje aan, en zorgt dat de uitgangen van beide kaarten evenveel versterkt worden. Als je dan door beide kaarten hetzelfde afspeelt, heb een winst van 3dB op de quantisatieruis (afkomstig van AD/DA conversie). Werkt wel alleen als de twee kaarten niet identiek zijn, maar wel ongeveer even goed!
je sluit gewoon een mixertje aan, en zorgt dat de uitgangen van beide kaarten evenveel versterkt worden. Als je dan door beide kaarten hetzelfde afspeelt, heb een winst van 3dB op de quantisatieruis (afkomstig van AD/DA conversie). Werkt wel alleen als de twee kaarten niet identiek zijn, maar wel ongeveer even goed!
hm dat lijkt me wel leukOp zaterdag 06 april 2002 18:10 schreef Atgast het volgende:
http://carrot.prohosting.com/vtt_downloads.shtml
kun je lief diejeejen
Pagina: 1