Bij mijn chieftec scorpio kast zit een dikke metalen ring met een diameter van ongeveer 2cm. Waar is die voor
Verwijderd
heb je ook een plaatje ? Ik heb namelijk niet zo'n ding
Storing dus, hmm nog nooit van gehoord, ik zoek zelf wel ff een pic
edit:
Laat de rest maar
Laat de rest maar
Storing dus, hmm nog nooit van gehoord, ik zoek zelf wel ff een pic
Verwijderd
das special metaal (ben naam kwijt) om om je kabels te doen, tegen straling van die kabels ofzo 
Damn.. ik ben het echt helemaal kwijt..
Damn.. ik ben het echt helemaal kwijt..
yup maar net of ik storing hebOp zaterdag 06 april 2002 16:12 schreef Marcj het volgende:
Tegen storing geloof ik. Maar ik gebruik hem ook nooit, niet nodig ofzo
Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----
grafiet ringetje
8<------------------------------------------------------------------------------------
Als ik zo door ga haal ik m'n dood niet. | ik hou van goeie muziek
grafiet houdt stroompulsen tegen, maar ik denk niet dat een ledje een zware puls kan genereren die je mobo om zeep helpt.
Verwijderd
meestal om datakabels toch? monitoren hebben die dingen toch ook vaak?Op zaterdag 06 april 2002 16:27 schreef kieskes het volgende:
voor om bijvoorbeeld je voedingskabel?
Om je kabels naar je ledjes doorheen te halen.
De ring van grafiet gaat interferentie tussen de kabels tegen....dacht ik...
Verwijderd
dat zou heel goed kunnen, dat lijkt me eigenlijk het meest waarschijnlijk.Op zaterdag 06 april 2002 16:32 schreef Mr.Blonde het volgende:
daar zijn die dingen idd voorOp zaterdag 06 april 2002 16:41 schreef ByMeSDy het volgende:
[..]
dat zou heel goed kunnen, dat lijkt me eigenlijk het meest waarschijnlijk.
Ze moeten dat ding ergens kwijt, en dus wordt die vast gemaakt aan de kabeltjes van je leds. Tuurlijk is hij daar niet voor bedoelt
grafiet is dat spul dat ze in potloden gooien 
ferriet is dat spul waar ze die ringetjes van maken
moejje voor de grap es op de grond laten vallen
jaja stevig spul
jaja stevig spul
check je monitorsnoer maar eensOp zaterdag 06 april 2002 17:00 schreef veldmuis het volgende:
grafiet is dat spul dat ze in potloden gooien
jaja stevig spul
Wedden dat er een ferrietspoel omheen zit, tegen storing ??
Als je de mogelijkheid hebt, moet je hem er maar eens vanaf halen
Kutbeeld heb je dan op de monitor
Ja, dat ding had ik ook, vroeg me ook al af voor wat dat ding was
ProtocoLAN.be: De beste LAN van de Maaskant
maar waar moet ie nou omheen, lijkt me niet om de kabels van de ledjes (waar hij trouwens niet omheen zat, hij zat in het doosje bij de schroefjes), en om de andere kabels krijg je hem niet meer aangezien de connectoren allemaal veel te groot zijn om door de ring te passen . . .
weet ik...maar die mensuh hier hadden het over grafiet zeg maarOp zaterdag 06 april 2002 17:04 schreef Cutebritney het volgende:
[..]
check je monitorsnoer maar eens
Verwijderd
het heet een ferrietkern en er is nog wel een topic over. zoek maar naar anderwerpen over "rond dingetje"dan vind je m geloof ik wel
Je moet de kabels die naar je front gaan van de case er tweemaal doorlussen en dan pas op je moederbord aansluiten.
Die ring is in Duitsland wettelijk verplicht, waarom weet ik ook niet.
Véél winkels in de Benelux gebruiken hem gewoon niet
Die ring is in Duitsland wettelijk verplicht, waarom weet ik ook niet.
Véél winkels in de Benelux gebruiken hem gewoon niet
nou het zit erin en zal vast wel zn nut hebben...Op zaterdag 06 april 2002 16:21 schreef Terw_Dan het volgende:
grafiet houdt stroompulsen tegen, maar ik denk niet dat een ledje een zware puls kan genereren die je mobo om zeep helpt.
alsof ze ooit iets nutteloos zouden maken
4afaik is het gewoon bedoeld tegen impulsen van zowel binnen- als buitenaf....
To be determined...
oh zo'n ding? die haal ik er altijd af....Op zondag 07 april 2002 12:14 schreef Treb het volgende:
Plaatjes maken de boel altijd lekker duidelijk
[afbeelding]
verder nooit problemen met PC's
Hmm werkt dat niet volgens het principe van een ronde spoel: Binnenkant is beschermd, en doordat er een stroompje in de spoel gaat lopen genereert dat een elektrisch veld. En dat gaat storing tegen. (ik weet het niet hoor, ik doe maar een gok
)
PS, waarom krijg ik ook zo'n ding om om mijn Printerkabel te doen die naar mijn scanner loopt?
Voor hetzelfde neem ik aan, maar nog nooit wat gemerkt als ik hem er niet op doe....
PS, waarom krijg ik ook zo'n ding om om mijn Printerkabel te doen die naar mijn scanner loopt?
Voor hetzelfde neem ik aan, maar nog nooit wat gemerkt als ik hem er niet op doe....
Zo'n ferrietkern is om storingen te voorkomen.
Jou pc mag niet storen op bijvoorbeeld de am radio van je buurman.
Jou pc mag niet storen op bijvoorbeeld de am radio van je buurman.
Verwijderd
Misschien een beetje offtopic maar ik vind het wel cool dat ze er gelijk zo'n ring bij leveren, daar is pas echt over nagedacht
En weer heeft Mr Blonde gelijkOp zaterdag 06 april 2002 16:32 schreef Mr.Blonde het volgende:
Ik heb niet zo'n ringetje om m'n snoer bij mijn Fujitsu 17 inch, maar toch stoort hij niet (rara hoe kan dat? Ik zou het iig niet weten)Op zaterdag 06 april 2002 17:04 schreef Cutebritney het volgende:
[..]
check je monitorsnoer maar eens
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
Pagina: 1