Toon posts:

[NOS] Mozilla met Quartz gesloten :(

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Tjeses... wat worden er in GoT veel topics gesloten. Andere forums hebben zelfs meerdere topics over dit.

edit: ik wil best wel een "mac"-admin worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordi
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jordi

#1#1

Mwa, met alle respect, als je na een jaar member te zijn nog niet weet dat commentaar e.d. in [forum=15] hoort... (waar ik het nu even naartoe hengel), naja never mind.

Punt is... het topic komt min of meer over als mededeling. "Ome Heeenk! Kijk es wat ik in zee heb gevonden! Een zwarte ijzeren bal!"
Ik vind (en weet voor 95% zeker dat collega nelske dat ook vindt) dat niet echt een topic waard, zeker niet de manier waarop het gestart wordt... dit is niet het eerste topic in dit 'genre' dat op slot gaat :o :)
Als het al interessant genoeg is voor een bericht, hoort het meer in de meuktracker thuis bijvoorbeeld.

Overigens heb je heel duidelijk de FAQ ook niet gelezen, daar staat namelijk in:
Hoe word ik admin?
Heel simpel: niet
:o

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OProg
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

OProg

Molletje

En hoe groot zijn die 'Andere forums' :? :z

Als je in een topiclist 10 actieve topics hebt staan zal het je een worst wezen als er wat dubbel is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 06 april 2002 16:05 schreef OProg het volgende:
En hoe groot zijn die 'Andere forums' :? :z

Als je in een topiclist 10 actieve topics hebt staan zal het je een worst wezen als er wat dubbel is...
groter dan GoT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordi
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jordi

#1#1

Euh... sorry hoor, maar is dat het enige wat je te replyen hebt :?

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Op zaterdag 06 april 2002 16:12 schreef sharky_k_ het volgende:

[..]

groter dan GoT
haha LOL.... en nu minimaal 2 namen van die fora want je sprak over meervoud

oh ja met topicverwijzingen daarnaar dus ook!

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjuk425
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

sjuk425

blah.

Misschien een verkeerd topic om te openen ja, maar als je ff verder leest komt er toch een leuk iets uit voort.
Als mensen in een draadje vragen gaan stellen (in dit geval over quartz) is het wel zo beleefd om zo'n draadje open te houden lijkt mij.
Ipv het onbeantwoord te laten en het gewoon maar dicht te pleuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Op zaterdag 06 april 2002 16:31 schreef sjuk het volgende:
Ipv het onbeantwoord te laten en het gewoon maar dicht te pleuren.
Er staan toch antwoorden?
:+
Ik snap de redenatie er wel achter, straks krijg je voor elke app een topic:
XINE 0.9.9 is uit
GNUPlot nieuwe versie
PHPNuke versie nr zoveel

Denk niet dat dat de bedoeling van NOS is ;) , ondanks dat het wel een interessante discussie kan opleveren (vergelijken met AA onder x86 linux-distro's bijvoorbeeld.).

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17:47

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat

[..]

groter dan GoT
Hahahaha, sorry, maar dat geloof ik niet :) Post maar wat linkjes (geen spam dan;)). Ik wil het wel zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15-10 22:32

chem

Reist de wereld rond

er is toch echt wel een verschil tussen "PHPNuke 0.2.23.23 is uit" en "Mozilla met Quartz engine"

Eerlijk gezegd jammer dat 't topic dicht is (al zie ik zoiets liever in W&G), want het is op zich vrij opmerkelijk dat er een Quartz-enabled mozilla uit is... (zelfs als zitten er wat bugs in)

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gentoo heeft weer een nieuw portage.
Licq heeft weer wat verbeteringen in de CVS.
Hmzz er is weer een nieuwe test-kernel uit....

You get the drift ;)

ZO kan je wel honderden topics op een dag gaan openen. Er is best wat ruimte voor dergelijke topics in NOS, alleen dat moeten ze ten eerste _goed_ begonnen zijn. Wat uitleg erbij, wat is er veranderd, waarom is het beter/slechter etc. etc. Daarnaast kun je niet voor elk bitje dat ze verschoven hebben een nieuw topic gaan openen. Dit soort topics zie ik dan ook het liefst beperkt tot software die door veel mensen gebruikt wordt.
Op zaterdag 06 april 2002 15:48 schreef sharky_k_ het volgende:
Tjeses... wat worden er in GoT veel topics gesloten. Andere forums hebben zelfs meerdere topics over dit.
Bedoel je nu NOS of GoT :?

/me is benieuwd naar die andere grotere fora dan :o
edit: ik wil best wel een "mac"-admin worden
Zal misschien heel lullig overkomen dit, maar de kans dat het zal gebeuren is minder dan 1 promil. En al helemaal niet admin :o
Op zaterdag 06 april 2002 15:59 schreef Jotti het volgende:
Mwa, met alle respect, als je na een jaar member te zijn nog niet weet dat commentaar e.d. in [forum=15] hoort... (waar ik het nu even naartoe hengel), naja never mind.
Je behoort ook te weten dat je een topic goed start. Zowel het NOS topic als dit topic zijn niet goed gestart :{
Punt is... het topic komt min of meer over als mededeling. "Ome Heeenk! Kijk es wat ik in zee heb gevonden! Een zwarte ijzeren bal!"
Ik vind (en weet voor 95% zeker dat collega nelske dat ook vindt) dat niet echt een topic waard, zeker niet de manier waarop het gestart wordt... dit is niet het eerste topic in dit 'genre' dat op slot gaat :o :)
Make that 200% ;)
Als het al interessant genoeg is voor een bericht, hoort het meer in de meuktracker thuis bijvoorbeeld.
Juist :) Dat ding is er niet voor niks.

[..]

groter dan GoT
Waarom ga je nu niet inhoudelijk in op de discussie die jezelf gestart hebt?
Pagina: 1