Dark Galaxy

Pagina: 1
Acties:

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18:55
Ok manne de volgende ronde is al een tijdje bezig en nu zou ik graag willen weten wie er nog meer dit spelletje speelt (www.darkgalaxy.com) :) gewoon kijken of er nog medetweakertjes dit ook spelen.

Strava | AP | IP | AW

Verwijderd

bah, dit is echt geen leuk spel :(
ik heb het gespeeld vorige ronde, zat in een van de hoogste alliances (iets met Dragon, Dragonknights ofzo) maar vond het echt een saai spel. Ben toen empirequest gaan spelen (www.empirequest.com) en vind dat echt een veeel beter spel

• buzz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14:33
Met een breedband verbinding zo'n spel spelen, ik snap het niet, ik vind de mogelijkheden zo beperkt, maar dat zal wel aan mij liggen.

• AngelDust
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:40

AngelDust

D'r mat mear n**kt wurde!

Owkeej.. ik doe dus ook mee..

zijn der echt niet meer tweakers die mee doen? :?

(Mede-)Eigenaar van Brouwerij Diggelfjoer
Bier fan Fryske grûn!

• thettes
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-05-2025
Ik doe mee!! nu hoef ik niet een nieuw topic te maken :) Ronde 4 gaat bijna beginnen, ronde 3 was ik even weg, en ronde 2 was ik high commander in de nr 1 alliance Sphere of darkness... Ronde 1 ook gespeeld :)

Ben nu in Reservoir Dogs, m'n nick is Godlike, spreek me maar op
irc.darkgalaxy.com #dogs

Wie speelt nog meer? en post je nickname ff :)

• thettes
ah niemand dus :'(

laatste poging tot trap was dit.. daarna mag hij afdalen in de diepe poelen van GoT

• thettes
Verwijderd schreef op 06 april 2002 @ 17:50:
ik heb het gespeeld vorige ronde, zat in een van de hoogste alliances (iets met Dragon, Dragonknights ofzo) maar vond het echt een saai spel. Ben toen empirequest gaan spelen ([url="http://www.empirequest.com"]www.empirequest.com[/url]) en vind dat echt een veeel beter spel
Jij hebt als je dit op 6 april postte dus ronde 2 gespeeld. Daarin was er echt waar geen Dragon knights alliance hoor :)

• Sjeik
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 26-11-2025
Verwijderd schreef op 06 april 2002 @ 17:50:
ik heb het gespeeld vorige ronde, zat in een van de hoogste alliances (iets met Dragon, Dragonknights ofzo) maar vond het echt een saai spel. Ben toen empirequest gaan spelen ([url="http://www.empirequest.com"]www.empirequest.com[/url]) en vind dat echt een veeel beter spel
Mij speelt ook empirequest. Heb zelfs de frontpage en de space layout gemaakt. Zit nu in oasis en ben hard wolfpack aan het aanvallen! Deze ronde zou de gaafste zijn als de server eens niet zo fukking instabiel was!!!

Was ik maar rijk en niet zo knap...

• Twixxx
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16:14
Ik heb in alle rondes gespeeld, en tot de helft van de laaste ronde zat in de top 15 beste spellers op dat moment, en was in Gal 2.
maar alles werd zooooooooooooooooo eendradig, beetje scheepjes maken, andere scheepje voorraden naar je planeten laten brengen.
en planeten veroveren, werd zo saai da k ben gestopt

With an eye made quiet by the power of harmony, we see into the life of things

Verwijderd

thettes schreef op 02 oktober 2002 @ 16:18:
[...]

Jij hebt als je dit op 6 april postte dus ronde 2 gespeeld. Daarin was er echt waar geen Dragon knights alliance hoor :)
waar slaat dat nou op? zoiets vezin ik toch niet?

eerst zat ik nl in een nederlandse alliance en toen zij we gemerged met een andere alliance, en ik weet heel zeker dat ie iets van Dragonknights heette. stond in de Top 5 als ik me niet vergis, dat is alweer een tijd geleden. Toen ik het gepost had wist ik het wat beter. Was iig iets met Dragon want ik herinner me het logo nog wel een beetje. was een witte draak, in een rondje of zoiets....

• thettes
Verwijderd schreef op 02 oktober 2002 @ 21:02:
[...]

waar slaat dat nou op? zoiets vezin ik toch niet?

eerst zat ik nl in een nederlandse alliance en toen zij we gemerged met een andere alliance, en ik weet heel zeker dat ie iets van Dragonknights heette. stond in de Top 5 als ik me niet vergis, dat is alweer een tijd geleden. Toen ik het gepost had wist ik het wat beter. Was iig iets met Dragon want ik herinner me het logo nog wel een beetje. was een witte draak, in een rondje of zoiets....
nee ik geloof ook wel dat je het niet verzint :)
... maar ik was in die ronde (2 dus) best wel heel erg actief, en ik kan me daar compleet nix van herinneren, :? en anderen op irc ook niet. dus waarschijnlijk vergis je je in de naam, want je leek er in die eerste post ook al niet zo zeker meer van.
;)

dus nofi...

Verwijderd

oki :D kan ook zijn dat dat de ronde ervoor was, want volgens mij speelde ik toen al een tijdje niet meer...

• thettes
maja nog geen spelers gevonden hier :( misschien te moeilijk voor gotters? ;) :P :D

Verwijderd

ikke kan spelen! heb 1 en 2 gespeeld, ik heb 600 gestaan in 2e, nie geweldig maar wel redelijk.

• thettes
ah... 1 december begint ronde 4 :D

• thettes
thettes schreef op 04 October 2002 @ 22:42:
ah... 1 december begint ronde 4 :D
en vandaag is ronde 5 begonnen...
Pagina: 1