Toon posts:

Unex breedbandrouter probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ola,

Ik heb afgelopen donderdag bij Powerline een Unex IS050p breedbandrouter gekocht. Leuk ding, tegelijk 4 poorts switch, E 155,-. Ik heb echter wel een groot probleem: de snelheid van mijn internetverbinding is slecht tot zelfs 0. Een testje wees uit dat zonder router de verbinding prima werkt. Heeft er met een (ver)gelijk(baar) product dezelfde problemen? Als zo'n router *altijd* zo erg vertraagt gaat ie namelijk linea recta terug >:) (ik ben gesteld op mijn 180 kbps), of zal het een productiefoutje zijn? Instellingen zijn volgens mij allemaal 100% in orde (werkte hiervoor met linux bak en Winroute als router dus weet hoe het werkt ;)).

Verwijderd

Ola,

Zelf heb ik gister nog zo'n ding bij me tante geïnstalleerd. Tenminste, een Unex router met 4 poorts switch (ik weet het type nummer zo niet maar hij kwam, natuurlijk :D, bij NoRRoD weg). Dat ding is nu MXStream aan het routen en daar leek het alsof ik alleen maar performance winst had, in ieder geval geen verlies :9~. Maar het mag zowieso natuurlijk niet dat je router internet verkeer vertraagd. Ik zou er dan gewoon mee terug gaan als je zeker weet dat je de instellingen goed heb staan.

edit:

Kijk hier ook eens : [topic=460323/1/25]