[video] webcam loopt vast in xp

Pagina: 1
Acties:

• fatbenny
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 07-03-2023
Ik heb een trust spacecam 100 usb (idd niet zo'n toffe) waar ik het volgende probleem mee heb:

Onder Windows XP loopt hij na een willekeurige tijd vast. Trek ik usb stekkertje eruit en plug hem weer dan doet hij het weer. Meestal maar 15 seconden of een paar minuten, soms 3 uur.

Ik heb de laatste XP drivers van trust.nl gedownload, maar het mag niet baten |:(

Ik heb verschillende USB poorten geprobeerd...

Weet iemand een oplossing of heeft iemand er ervaring mee?

edit:
Ik gebruik een programmaatje van Qwebcams.nl om hem online te zetten

[edit2] Hetzelfde probleem bij Inetcam software (inetcam.com) [/edit2]

Verwijderd

Ik heb een zelfde soort probleem met een philips toucam pro. Stekker er in en er uit geeft dan een oplossing. misschien heeft het iets met het mb te maken.

• Sensei_D
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13:21
:( SAME HERE!! :'( :?

sensei_d.fpv channel

• liberque
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 02-03 18:28

liberque

Vrijzinnig!

Same hier met een Logitech Quickcam Express. Als ik hem achter een usb-hub gooi valt zelfs de gehele hub uit. (alle devices van de hub werken dan niet meer). Direct op een eigen poort zorgt ervoor dat die poort eruit poeft.

Ik heb hier een Asus moederbordje maar het probleem bestaat niet onder Win2k en Win9x dus het lijkt me daar niet aan liggen.

Wazig indeed

Try looking into that place where you dare not look! You'll find me there, staring out at you!

• timovd
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13:17

timovd

Voorsprong door techniek

Ik heb zo'n ToUcam Pro.. ging die ook vastlopen toen ik de drivers van Philips heb geinstalleerd. Je moet gewoon de drivers van windows gebruiken.
Dit zal denk ik niet de oplossing zijn van Stippie.

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

Verwijderd

Ik heb daar ook al last van gehad metmijn Logitech Quickcam Express.
Mijn broer heeft dezelfde webcam gekocht (en heeft een heel ander systeem) en die liep ook keihard vast onder XP. Ik heb nieuwe drivers gedl-'t maar het mocht niet baten. (Misschien met een servicepack?)
Pagina: 1