Toon posts:

sitecom wireless LAN problemen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb hier een laptop en een desktop met allebei een usb wireless-lan adapter (Wireless home network kit 2, http://www.sitecom.nl/showproduct.asp?PID=455).
Dit wil niet werken. ze laten zich probleemloos installeren onder winXP en geven even verbinding en daarna niks meer. wanneer je instellingen hebt gewijzigd dan geeft ie weer kort verbinding en daarna weer niks.

kan iemand mij helpen?

Driver ver.:1.22.55
Frimware : 0.90.0.36
Applicatie versie : 0.1.0.3

Verwijderd

Topicstarter
*schopje*

wil em graag vanavond aan het werk hebben om te kunnen lannen... :)

Verwijderd

Topicstarter
Iemand???

Verwijderd

Nergens storing in de buurt?

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 06 april 2002 15:58 schreef PhantomLord het volgende:
Nergens storing in de buurt?
Nee, de adapters liggen naast elkaar. Teminste lijkt mij niet dat je dan al last hebt van storing... :? toch?

Verwijderd

Op zaterdag 06 april 2002 15:00 schreef wilky het volgende:
*schopje*

wil em graag vanavond aan het werk hebben om te kunnen lannen... :)
Met zo weinig informatie kunnen we niks oplossen hoor! Geef is wat meer... os, versie driver ect.

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 06 april 2002 14:47 schreef wilky het volgende:
ik heb hier een laptop en een desktop met allebei een usb wireless-lan adapter (Wireless home network kit 2, http://www.sitecom.nl/showproduct.asp?PID=455).
Dit wil niet werken. ze laten zich probleemloos installeren onder winXP en geven even verbinding en daarna niks meer. wanneer je instellingen hebt gewijzigd dan geeft ie weer kort verbinding en daarna weer niks.

kan iemand mij helpen?

Driver ver.:1.22.55
Frimware : 0.90.0.36
Applicatie versie : 0.1.0.3
is toch genoeg?

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10:38
heb je gekeken naar nieuwe drivers op de website van sitecom :?

Verwijderd

"Contact Sitecom support for more information on the Wireless Home Networking Kit under Windows XP....."

Blijkbaar is er iets aan de hand ?

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 06 april 2002 17:59 schreef JanKees het volgende:
"Contact Sitecom support for more information on the Wireless Home Networking Kit under Windows XP....."

Blijkbaar is er iets aan de hand ?
als je goed kijkt over welk product het gaat zul je zien dat dit bericht niet over dit netwerksetje gaat...
Pagina: 1