Hee ik was erg tevreden over LiveWare 3.0 voor WinME dus dacht ik voor Xp is het ook wel leuk. Nou niet dus, ik heb wat reacties gelezen en bij mij hetzelfde, bagger. Maar wat ik het ergst vind is dat playcenter niet onder win XP werkt(heb hem nodig voor het rippen, doet hij best goed vind ik zelf en makkelijk). Hij moet geupgrade worden naar versie 2.50 ik kan allerlei linkjes vinden maar niet de juiste. Kan iemand of een goede link neerzetten of een nieuwe download voor Playcenter 2.50 of hoger?? Verder is iemand al aan een goede versie van Liveware XP gekomen??
ik had ene hele tijd geleden liveware er op gezet, vervolgens had ik allerlei problemen, zoals volgens aparatbheer waren driekwart van alle aparten verkeerd geinsteleerd. dus ik heb liveware er meteen weer afgegeooid en me hd geformateerd. ik weet nie welke versie van liveware dat was en dus ook nie of die vol met fouten zit, dus het zou kunne dta als je iets gaat downloaden dta je zo'n soort problemen krijgt.
en dat wil je ook nie lijkt me
en dat wil je ook nie lijkt me
Verwijderd
playcenter installeren zoals je m bij je SBlive krijgt... daarna gelijk hier de upgrades downloaden...
liveware heb ik hier ook tussen staan en in de meuktracker staat er een voor winXP
[topic=288637/1/100]
[topic=288637/1/100]
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
dat is wel leuk die link, maar wat je daar krijgt zijn updates die alleen te gebruiken zijn voor playcenter versies vanaf 2.20 of hoger. Ik zit dus nog met zo'n oude versie iets van 1.20 of zo en ik kan dus nergens een update vinden die die versie naar 2.50 brengt... Heeft niemand anders een link wat geen update is maar het hele programma die begint bij versie 2.20 of 2.50???
Ik heb liveware XP uigeprobeert maar bij mij werkt hij ook niet lekker en playcenter helemaal niet. Maar ik vroeg of toevallig iemand een nieuwere versie van liveware xp had gezien, maar dan had hij vast wel in de meuktracker gestaan. Die versie die er nu staat vind IK bagger...
Oke oke, ik zal het anders zeggen, wie heeft er voor mij een complete versie van playcenter 2.20 of hoger???
Pagina: 1